• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи автоматичного поливу

Завершена

8 932 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 89 324.00 UAH
Номер: dd24375131df43ca936cf0f55ba6d42c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-29-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 18:51 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 37 UA-2021-11-03-015379-a 03.11.2021 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП "Нова", ТОВ "АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ ПОЛИВУ ТА ОБЛАДНАННЯ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік UA-P-2021-11-03-007580-a Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 20.12.2021 № 20/12.1.UA-2021-11-03-015379-a, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ПП "Нова", ТОВ "АВТОМАТИЧНІ СИСТЕМИ ПОЛИВУ ТА ОБЛАДНАННЯ", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.01.2022 №ВТ 12/01.UA-2021-11-03-015379-a, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 12.01.2022, договір про надання послуг від 28.01.2022 №28/01-1, додаткову угоду від 15.04.2022 №1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби, яке отримано через електронну систему закупівель 08.04.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації, документів щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-11-03-015379-a становлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиціі учасників торгів відповідають умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 26.04.2022 10:55 - 30.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2022 10:55

Запити/Пояснення