• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт та утеплення фасаду Приморського закладу загальної середньої освіти Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68350, Одеська область, Кілійський район, село Приморське, вулиця Морська, будинок 81

Завершена

2 847 709.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 238.55 UAH
Номер: ec17c6fc19da456ab97436cd8a103a29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 15.06.2022 10:35 - 09.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.06.2022 №14-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.06.2022 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-11-03-002482-c 03.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та абзацу 3 частини першої статті 25 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03 листопада 2021 року №141), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ» протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 листопада 2021 року №159, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір підряду від 06 грудня 2021 року №125 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 20 грудня 2021 року №1, №2, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 21 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). За результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вимогу про надання учасником забезпечення пропозиції у формі гарантії банку у розмірі – 0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі та зазначено умови його надання. При цьому, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Згідно абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону Замовником у пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу, сертифікованим спеціалістом кошторисником згідно ДБН 1.1-1-2000. При цьому, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 05 липня 2013 року №293 державні будівельні норми ДБН Д.1.1-1-2000 «Правила визначення вартості будівництва» з 01 січня 2014 року втратили чинність. Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовником в пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції становить не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає 14 702,65 грн, тоді як грошовий вираз розміру забезпечення тендерної пропозиції повинен становити 14 238,55 грн (2 847 709,0 *0,5 %). Водночас, учасником торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ», якого обрано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 17 листопада 2021 року №8773-21Г (файл 16 «БГ 8773.zip»), в якій сума гарантії становить 14 702,65 грн, що перевищує визначений Законом розмір забезпечення тендерної пропозиції. Отже, Замовник порушив вимоги абзацу 3 частини першої статті 25 Закону, в частині визначення розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі, що не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт. Також, моніторингом встановлено, що на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22 червня 2022 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник у визначений законодавством строк не надав пояснень, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 01.07.2022 15:45 - 16.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2022 15:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01 липня 2022 року, для усунення допущених порушень, Відділ освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛЕШ СТРОЙ. ВЛ" за спільною згодою обох сторін, було укладено додаткову угоду №4 від 04.07.2022 року до Договору підряду №125 від 06.12.2021 року, укладеного за результатами відкритих торгів, про розірвання договору. Крім того здійснено заходи, а саме: проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому помилок щодо дотримання вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»; вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та абзацу 3 частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на відсутність механізму їх усунення було прийнято рішення здійснити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема, було прийнято рішення про направлення Уповноваженої особи на навчання у сфері публічних закупівель з метою підвищення кваліфікації. Всі встановлені порушення будуть враховані в подальших закупівлях і не будуть допускатися. Уповноваженій особі було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у своїй подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 05.07.2022 22:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 06.07.2022 10:13

Запити/Пояснення