- 
                    Відкриті торги
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
"Капітальний ремонт системи киснепостачання Комунального некомерційного підприємства "Черкаська центральна районна лікарня" Червонослобідської сільської ради зареєстрованої за адресою Черкаська область Черкаський район с. Червона Слобода вул. Пирогова, 3/1"
Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                7 797 544.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 38 987.72 UAH
        мін. крок: 0.5% або 38 987.72 UAH
                    Номер:
                    b3d43f53468b4f42993f5e80f1300378
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-02-16-000013
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    15.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    16.02.2022 14:15 - 12.03.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 Одеса № 111
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.02.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.02.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.02.2022 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
4	UA-2021-11-03-013187-a	03.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2022 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черкаська центральна районна лікарня» Червонослобідської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2021 б/н, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.11.2021 б/н, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Будремкомплект», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.11.202, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 23.11.2021 в електронній системі закупівель, договір від 07.12.2021 № 115/12 (далі – Договір), додаткові угоди від 07.12.2021 № 1 та № 2, від 23.12.2021 № 3, від 29.12.2021 № 4 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору,  пояснення отримані 21.02.2022 через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    28.02.2022 19:20 - 04.03.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    28.02.2022 19:20
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    b5ce821e7cb3481fa2af8f75ca61e518
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    16.02.2022 16:12
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    22.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    a97bd882f4ef446ea2d4e48d28483ebd
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.02.2022 17:25
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    1)	Обсяги, технічні та якісні характеристики розрахунок очікуваної вартості визначено відповідно до кошторисно-проектної документації.
Зокрема, розрахунок очікуваної вартості закупівлі затверджений експертним звітом №24-0363/01-21 від 27 липня 2021 року виданим ФІЛІЄЮ ДП «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається). Виходячи з Експертного звіту, і було визначено очікувану вартість закупівлі.
2)	Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, повідомляємо, що Замовник здійснює закупівлю для НЕ ДЛЯ ВЛАСНОГО УТРИМАННЯ, а для виконання Статутних завдань, тобто здійснення діяльності відповідно до Статуту, тому норми Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на цю закупівлю. 
Замовник публікує таку інформацію з власної ініціативи, з нею можна ознайомитись -  http://chcrl.ck.ua/news/kapitalniy-remont-i-restavraciya. 
                
                        