-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт території благоустрою майдану ім. С.П. Корольова в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
26 545 312.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 132 730.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 132 730.00 UAH
Номер:
b620bbd5eca848688d850948230fe1b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-25-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
26.07.2022 17:02 - 17.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-11-03-012966-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.12.2021 року № 121, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація (зі змінами), тендерна пропозиція переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «КОМФОРТ-БУД» (далі - ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.11.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2021 року, договір про закупівлю від 15.12.2021 року № 121, додаткова угода до договору від 28.12.2021 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 28.12.2021 року, додаткова угода до договору від 14.02.2022 року № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.02.2022 року, пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель від 01.08.2022 року.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, підпункт 1.1 пункту 1 розділу V тендерної документації містить умови щодо дотримання учасником, при формуванні договірної ціни, норм національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу V тендерної документації встановлено імперативну умову, що ціна тендерної пропозиції повинна бути розрахована учасником відповідно технічного завдання (Додаток 6 до Тендерної документації) та відповідно до вимог п. 6.2 р. 6 національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) з урахуванням наступного:
Разом з тим, відповідно до підпункту 1.1.6 пункту 1 розділу V тендерної документації визначено, що адміністративні витрати визначаються відповідно до пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами).
Слід відмітити, що пунктом 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
В той же час, згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 № 405 (далі - ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013), виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Крім цього, пунктом 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період (рік).
Проте, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до наданої Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, пояснювальної записки (файл «кошторис ч.1») у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» адміністративні витрати розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам підпункту 1.1.6 пункту 1 розділу V тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як такого, що не відповідав іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
11.08.2022 16:09 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
18.08.2022 15:19
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
18.08.2022 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
ef6ed443a7e540c6b7d58c1305d5ff8b
Назва:
Запит про надання пояснень та копій документів
Дата опублікування:
27.07.2022 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт території благоустрою майдану ім. С.П. Корольова в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-012966-a) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба повторно в отримані інформації та копій документів.
Відповідно до Додатку 7 до тендерної документації «Документи, які Переможець процедури закупівлі повинен надати для укладення Договору про закупівлю» Переможець процедури закупівлі повинен у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надати ціну тендерної пропозиції за результатами проведення аукціону, а саме:
• договірна ціна;
• зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
• пояснювальна записка;
• об’єктні кошториси;
• локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
• підсумкова відомість ресурсів на будову;
• розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів;
• розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до п. 4.3, 5.3, 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (зі змінами);
• розрахунок вартості машино-години власних будівельних машин (механізмів) відповідно п. 6.2. ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (із змінами);
• документ, що підтверджує вартість машино-години орендованих (залучених) будівельних машин (механізмів) відповідно до договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо;
• інформація щодо ціни енергоносіїв і мастильних матеріалів для розрахунку вартості машино-години будівельних машин (механізмів);
• озрахунок розміру кошторисної заробітної плати, яку підрядник планує отримувати на об’єкті будівництва відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 року № 196);
• календарний графік виконання робіт, у якому визначаються строки виконання будівельних робіт, передбачених Договором від 15.12.2021 року № 121.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи надав Переможець вищевказані документи (договірну ціну із розрахунками до неї), відповідно до яких визначена ціна вказаного договору? Якщо надав, то надайте копії вищевказаних документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
690c30d7e7404545952dc284ce362592
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2022 16:37
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень та копій документів управління капітального будівництва повідомляє таке.
Відповідно до вимог додатку 7 до Тендерної документації учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» 01.11.2021 було направлено на електронну адресу УКБ формовану ціну з усіма розрахунками з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи. Крім того, під час укладення договору про закупівлю ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було надано пакет документів відповідно до п. 2.5. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації. Надаємо скан-копії вищевказаних документів.