• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі коледжу та механічних майстерень Відокремленого структурного підрозділу «Технологічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету» за адресою: 51909, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Конституції, 2А (оснащення системою протипожежного захисту)

Завершена

2 084 128.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 841.28 UAH
Номер: 0c6b54ba3aa146b89ba4250fe293d46f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-11-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 11.08.2022 16:25 - 02.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.08.2022 № 29-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 11.08.2022 № 29-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-03-01638-а 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатом моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов'язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного технічного університету (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету від 16.11.2021 № 77, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Системи протипожежного захисту», товариства з обмеженою відповідальністю «Центр протипожежних послуг «Дія», товариства з обмеженою відповідальністю «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ», товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс», приватного підприємства «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» (далі – ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА»), протокольне рішення (протокол) від 30.11.2021 № 80, протокольне рішення (протокол) від 02.12.2021 № 82, протокольне рішення (протокол) від 02.12.2021 № 83, протокольне рішення (протокол) від 02.12.2021 № 84, протокольне рішення (протокол) від 02.12.2021 № 85, протокольне рішення (протокол) від 07.12.2021 №86, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель від 22.12.2021 №28210-р/пк-пз, договір про закупівлю робіт від 31.12.2021 № 128, укладений між Замовником та ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» (далі – Договір), додаткова угода від 31.12.2021 № 1, пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, як це вимагається пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону. Так, пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» встановлено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати: 3.1.1. довідку, довільної форми, про наявність у Учасника* працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов за Договором про закупівлю та відповідати вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме в Учасника* повинні бути наявні : - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень такі, як: • електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури ; • систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. 3.1.3. Надати копії дипломів про здобуття працівниками, які вимагаються згідно п.3.1.1. та зазначені у довідці, відповідних професій та/або сертифікатів та/або посвідчень, які будуть підтверджувати відповідну кваліфікацію та/або професійну підготовку таких працівників (осіб).» На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, для виконання умов договору (далі – довідка). Однак, учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідних професій працівників, які вимагаються згідно п.3.1.1. Додатку 1 до тендерної документації та зазначені у довідці, а саме щодо Щербини В. П., Гаркавцева В. М. та Бушейко Є. О. Також, встановлено невідповідність у наданих копіях дипломів про здобуття працівниками, які вимагаються згідно п.3.1.1. та зазначені у довідці, відповідних професій. Так, працівник Суворов Д.О. займає посаду електромонтера, маючи кваліфікацію інженера-металурга. Працівник Баранчик В.В. займає посаду електромонтера ОПС (за сумісництвом), маючи кваліфікацію інженера-механіка. Працівник Соколенко І. М. займає посаду електромонтера, маючи професію тракториста-машиніста широкого профілю. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах. На вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону від 03.12.2021, невідповідності учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» не усунуто.
Період усунення порушень: 06.09.2022 16:13 - 21.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2022 16:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Управління східного офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області Східного офісу Держаудитслужби ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 06.09.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-011638-a Згідно з наказом від 11.08.2022 №23-з «Про початок моніторингу процедури закупівель» Східний офіс Держаудитслужби Управління східного офісу Держаудитслужби у Кіровоградській області (м. Кропивницький) розпочато моніторинг процедури закупівлі: Капітальний ремонт будівлі коледжу та механічних майстерень Відокремленого структурного підрозділу «Технологічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету» за адресою: 51909, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Конституції, 2А (оснащення системою протипожежного захисту) (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), UA-2021-11-03-011638-a, за результатами проведення якого 06.09.2022 складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-011638-a (далі – Висновок) та зобов’язано Дніпровський державний технічний університет здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору та протягом п’яти робочих днів з дня з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Так, Висновком встановлено, що за результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п.1 ч.1. ст. 31 Закону. п.1. ч.1 ст.31 Закону, визначає: 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Як випливає із констатуючої частини висновку Дніпровський державний технічний університет, мав відхилити пропозицію ПП «Спецмонтажналадка із наступних підстав: як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, як це вимагається пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону. Так, пунктом 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» встановлено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати: 3.1.1. довідку, довільної форми, про наявність у Учасника* працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов за Договором про закупівлю та відповідати вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме в Учасника* повинні бути наявні : - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень такі, як: • електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури ; • систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. 3.1.3. Надати копії дипломів про здобуття працівниками, які вимагаються згідно п.3.1.1. та зазначені у довідці, відповідних професій та/або сертифікатів та/або посвідчень, які будуть підтверджувати відповідну кваліфікацію та/або професійну підготовку таких працівників (осіб).» На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання, для виконання умов договору (далі – довідка). Однак, учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідних професій працівників, які вимагаються згідно п.3.1.1. Додатку 1 до тендерної документації та зазначені у довідці, а саме щодо Щербини В. П., Гаркавцева В. М. та Бушейко Є. О. Також, встановлено невідповідність у наданих копіях дипломів про здобуття працівниками, які вимагаються згідно п.3.1.1. та зазначені у довідці, відповідних професій. Так, працівник Суворов Д.О. займає посаду електромонтера, маючи кваліфікацію інженера-металурга. Працівник Баранчик В.В. займає посаду електромонтера ОПС (за сумісництвом), маючи кваліфікацію інженера-механіка. Працівник Соколенко І. М. займає посаду електромонтера, маючи професію тракториста-машиніста широкого профілю. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах. На вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону від 03.12.2021, невідповідності учасником ПП «СПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА» не усунуто. Дніпровським державним технічним університетом проаналізовано зазначений висновок та вважаємо його незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абз. 2 ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо до нього аргументовані заперечення. На виконання п.2 ч.2 ст.16 Закону п.3 додатку 1 до Тендерної документації ПП «Спецмонтажналадка» у складі своєї пропозиції, на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, надано наступні документи: «довідка наявність та кваліфікацію працівників» Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2021 17:41; «довідка керівник робіт» Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2021 17:41; «Наказ розряди» Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2021 17:41; «Дипломи співробітників» Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2021 17:41 Серед зазначених документів у частини співробітників перелічених в констатуючій частині висновку дійсно відсутні документи, які б посвідчували відповідну кваліфікацію та/або професійну підготовку таких працівників (осіб) . Однак на нашу думку такий розгляд документів є однобоким та не враховує всіх вимог Закону, Тендерної документації та інших нормативних актів. Зокрема, відповідно до перелічених документів встановлено наявність керівника робіт Саєльєва А.П. (кваліфікацію підтверджено дипломом), електромонтерів Метлаш О.С. та Бушейко Д.О. (за сумісництвом) (кваліфікацію підтверджено дипломами) та Налагоджувальників контрольно- вимірювальних приладів та автоматитики Бушейко Д.О. (за сумісництвом) та Мухаршев Р.В. п.п.3.1.1 п.3 додатку 1 визначає, що учасник має надати: довідку, довільної форми, про наявність у Учасника* працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання умов за Договором про закупівлю та відповідати вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852«Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», а саме в Учасника* повинні бути наявні : - Керівник робіт, який відповідає за монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека” та/або “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”. Стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. - Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень такі, як:  електромонтер охоронно-пожежної сигналізації та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду та налагоджувальник приладів, апаратури систем автоматичного контролю, регулювання та керування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики - не нижче 4-го розряду. Таким чином п.3 додатку 1 не встановлює кількісного обмеження наявності співробітників. п. 14-17 Постанови КМУ від 23.11.2016 № 852«Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі - Постанова) визначає Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Зокрема п. 14-15 визначає кадрові вимоги, а саме: Кадрові вимоги 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно- вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Як випливає із тексту Постанови вимоги щодо освіти та досвіду роботи наявні виключно до керівника робіт. Щодо виконавців робіт наявні вимоги щодо їхнього розряду. Враховуючи викладене, документи надані ПП «Спецмонтажналадка» у складі пропозиції на виконання п.3 додатку 1, повністю відповідають вимогам тендерної документації, тому підстави для відхилення пропозиції зазначеного учасника у замовника відсутні. Разом з тим необхідно зазначити, що в ході моніторингу на вимогу Державної аудиторської служби надавались всі необхідні пояснення. Жодної вимоги щодо пояснень за викладеними порушеннями до Дніпровського державного технічного університету не надходило.
Дата публікації: 12.09.2022 15:23
Дата відкриття провадження: 28.04.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 160/14560/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: позовна заява № 160/14393/22 від 19.09.2022
Дата публікації звіту: 20.09.2022 14:45

Запити/Пояснення