-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Труби та фасонні вироби для водопостачання та каналізації
Завершена
37 424 868.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 188 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 188 000.00 UAH
Номер:
2eb41715bf574e428deaf7410b2cefe3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 15:16 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
Херсон
16.02.2022 № 113
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2021-11-03-011124-a.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 16.02.2022.
Начальник управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності внесення змін до тендерної документації до вимог Закону та своєчасності їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності внесення змін до тендерної документації до вимог Закону та своєчасності їх оприлюднення; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (нову редакцію), затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 08.12.2021 №90/5 (далі – тендерна документація) та внесення змін до неї; звернення щодо усунення порушення від 11.11.2021 номер UA-2021-11-03-011124-a.a1, відповідь Замовника від 16.11.2021, скарга від 05.01.2022 номер UA-2021-11-03-011124-a.c2; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 19.01.2022 №1101; протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2021; протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.01.2022, тендерні пропозиції ТОВ «ІНСТАЛПЛАСТ», ТОВ «Антарес ТД»; протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця від 27.01.2022 №90/7; повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022; договір про закупівлю від 14.02.2022 №51/2-ПЦ/22.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу порушень не установлено.
Період усунення порушень:
28.02.2022 09:35 - 04.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2022 09:35