• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Лот 1 - послуги з фізичної охорони; Лот 2 - послуги з охорони об’єктів за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)

Відповідно до вимог тендерної документації

Торги відмінено

6 148 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 224.00 UAH
Номер: d2dc318cec124d438f2819d8d0116af9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-28-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.12.2021 19:51 - 21.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 28.12.2021 568 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.12.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.12.2021 № 568 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 48 UA-2021-11-03-001721-b 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 14 та 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій за Лотом 1 та Лотом 2 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, зокрема шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківський національний університет міського господарства імені О.М.Бекетова (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.11.2021 № 2-О-22_4 (зі змінами), роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції Приватного підприємства фірма «ІНЕКС» (далі – ППФ «ІНЕКС»), Приватного підприємства «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» (далі – ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛЮС-ОХОРОНА» (далі – ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА») за Лотом 1, відповідь на вимогу про усунення порушення від ТОВ «ОХОРОННА ФІРМА «КРАТОС», тендерні пропозиції ППФ «ІНЕКС», ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ», ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНБЕСТ» в особі Харківської філії за Лотом 2, вимогу про усунення невідповідностей ППФ «ІНЕКС» за Лотом 2, протокол розгляду тендерних пропозицій за Лотом 1 та Лотом 2, протоколи засідання тендерного комітету від 17.12.2021 № 4-О-22, від 28.12.2021 № 5-О-22, від 28.12.2021 № 6-О-22, від 28.12.2021 № 7-О-22, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021 року за Лотом 1 та Лотом 2. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг та розміру, виду, умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проте, оголошення про проведення відкритих торгів, опубліковане Замовником в електронній системі закупівель не містить зазначеної інформації, а саме: Замовником не зазначено місце надання послуг та не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням вимог пункту 3 та пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. При цьому слід зазначити, що вичерпний перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі – Наказ № 710). Так, пункт 1 розділу 3 тендерної документації містить опис та приклади формальних помилок, які не відповідають вимогам переліку формальних помилок, затверджених Наказом № 710. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що відповідно до вимог частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, у тому числі і кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте, пункт 1 розділу 4 тендерної документації не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» за Лотом 1 встановлено, що підпункт 10 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, містить вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, яка підтверджує можливість учасника забезпечити охорону зазначеного в п.4.4. Додатку 1 до тендерної документації об’єкта з використанням (під контролем кінолога/інструктора службового собаківництва) службової собаки, яка пройшла у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнана придатною для службового використання та має ветеринарний паспорт відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012р. № 4616-VI. Водночас учасник повинен надати завірені копії діючого/их свідоцтва/в інструктора службового собаківництва та наказу щодо його призначення. Проте, у складі тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» копію наказу про призначення інструктора службового собаківництва не надано. Тендерна пропозиція містить лише витяг з наказу № ПЦО-17к від 01.07.2021 року на якому відсутній підпис директора Пікалова В.І. Зазначений витяг містить інформацію щодо прийняття Петракова С.І. на посаду інструктора службового собаківництва з 01.07.2021 року з випробувальним терміном 3 місяці. Оскільки довідка про працівників ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» не містить у собі відомостей про Петракова С.І. та відсутність наказу на призначення Петракова С.І. у складі тендерної пропозиції учасника, дають можливість вважати, що зазначений працівник або узагалі не призначався на посаду або не пройшов випробувальний термін. Крім того, вимогами підпункту 9 пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено надання учасником оригіналів або посвідчених належним чином копій документів (довідок) з Міністерства внутрішніх справ України про те, що охоронники (охоронці) учасника, які будуть залучені учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Проте, надані у складі тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» довідки з МВС на працівників, які будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі по Лоту 1 містять застарілу інформацію (більшість з них надані станом на 2019 рік) та видані з метою оформлення на роботу, а не для оформлення участі в процедурі закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» за Лотом 1 підлягала відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» за Лотом 1 встановлено, що довідки з МВС на працівників, які будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі по Лоту 1 містять застарілу інформацію (більшість з них надані станом на 2019 рік) та видані з метою оформлення на роботу, а не для оформлення участі в процедурі закупівлі. Оскільки тендерні пропозиції ППФ «ІНЕКС», ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» та ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» за Лотом 1, відповідно до вимог статті 31 Закону підлягали відхиленню то відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 32 Закону у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник на стадії розгляду не відмінив тендерні пропозиції ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» та ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ», визначив ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» переможцем за Лотом 1 та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» за Лотом 2 встановлено, що на виконання вимог пункту 5.3 розділу 3 тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, серед яких вимагалось надання завіреної в установленому порядку копії свідоцтва про реєстрацію (для кожного транспортного засобу, що знаходиться у власності учасника), або завіреної в установленому порядку копії свідоцтва про реєстрацію та тимчасового реєстраційного талону (відповідно до п. 4 Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. № 1388 Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), які підтверджують право користування транспортними засобами (транспорту реагування) протягом строку надання послуг з охорони (для кожного транспортного засобу, що знаходиться у тимчасовому володінні учасника). Водночас, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації зображення документів повинні бути розбірливими та чіткими, що забезпечить можливість корректно прочитати документ. Проте, надані на підтвердження інформації, зазначеній у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на орендовані автомобілі з державними номерами АА9556ТВ та АА8132ТА являються нерозбірливими, оскільки більша частина інформації, яка в них наведена є нечитабельною. Крім того встановлено, що довідки з МВС на працівників, які будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі по Лоту 2 містять застарілу інформацію (більшість з них надані станом на 2019 рік) та видані з метою оформлення на роботу, а не для оформлення участі в процедурі закупівлі. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» за Лотом 2 встановлено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника транспорту реагування у складі тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій зазначено, що учасник буде використовувати орендовані автомобілі ВАЗ 21121 та HYUNDAI TUCSON. Проте, на підтвердження зазначеної інформації ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» надано договір оренди автомобіля № 027-ПЦО/ор від 09.04.2021 року з фізичною особою Пікаловим В.І. та договір оренди автомобіля № 029-ПЦО/ор від 14.05.2021 року з фізичною особою Педашом І.В., які не відповідають чинному законодавству, а саме статті 799 Цивільного кодексу України (договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню). Також встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» довідки з МВС на працівників, які будуть залучені для надання послуг за предметом закупівлі по Лоту 2 містять застарілу інформацію (більшість з них надані станом на 2019 рік) та видані з метою оформлення на роботу, а не для оформлення участі в процедурі закупівлі. Таким чином, пропозиції ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» та ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» за лотом 2 підлягали відхиленню, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Оскільки тендерні пропозиції ППФ «ІНЕКС», ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» та ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ» за Лотом 2, відповідно до вимог статті 31 Закону підлягали відхиленню то відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 32 Закону у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель. Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник на стадії розгляду не відмінив тендерні пропозиції ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» та ПП «ПРИВАТНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ», визначив ТОВ «ПОЛЮС-ОХОРОНА» переможцем за Лотом 2 та оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021 року.
Період усунення порушень: 29.12.2021 15:05 - 15.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2021 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимоги, викладеної у Висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-03-001721-b, та відповідно до вимог частини 8 статті 8 Закону відмінити тендер на закупівлю Код за ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Охоронні послуги (Лот 1 - послуги з фізичної охорони; Лот 2 - послуги з охорони об’єктів за допомогою охоронної та тривожної сигналізації)), номер закупівлі UA-2021-11-03-001721-b, з підстави, що передбачена згідно з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону, а саме: «Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути», опис яких детально викладено у вищеназваному висновку.
Дата публікації звіту: 06.01.2022 17:04

Запити/Пояснення