• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів та послуги з вивезення та утилізації опалого листя)

Завершена

3 803 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 030.00 UAH
Номер: 017531c69a324e27b57da77271cf0a2e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:19 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-03-008094-a 03.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» установлено порушення абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАЦІОНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.11.2021 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМАР ЕКО» (далі – ТОВ «КРАМАР ЕКО»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, договір від 07.12.2021 № 220-3, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 28.07.2022. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з: інформацією від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям відповідно до Додатку № 1 та інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатку № 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник подає: інформаційну довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі її використання), в якій зазначається інформація про спеціалізовані підприємства, на яких учасник здійснює утилізацію/захоронення відходів відповідно до вимог тендерної документації. Для документального підтвердження учасник повинен надати копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/ перероблення відходів, на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/перероблення відходів, які діють на весь період надання послуг та містять необхідні обсяги надання послуг із захоронення/знешкодження відходів (відповідно до обсягів, зазначених в тендерній документації). Згідно вимог підпункту 4.1 пункту 4 розділу І тендерної документації строк надання послуг з 01.01.2022 по 31.12.2022. Водночас, відповідно до вимог Додатку № 3 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/ перероблення відходів на підставі відповідної ліцензії та/або дозволу, на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/ перероблення відходів із зазначенням кількісних характеристик договору: - для твердих побутових відходів (окремо); - для великогабаритного сміття (окремо). У складі пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» надано інформаційну довідку від 11.06.2021 № ЕКО7 в якій зазначено про укладення 6 договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення перероблення відходів на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/ перероблення відходів та долучено такі договори, а саме: 1) договір від 21.12.2020 № 07-В/21-К укладений з комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» на утилізацію відходів (відходи комунальні (міські) змішані в т.ч. сміття з урн); 2) договір від 29.12.2020 № 608124/15 укладений з приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» на приймання і захоронення відходів (тверді побутові відходи), відповідно до пункту 11.1 якого, договір діє до 31.12.2021. Даним договором не передбачено умови про можливість пролонгації строку його дії на весь період надання послуг (до 31.12.2022), що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації; 3) договір від 29.12.2020 № 608124/16 укладений з приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» на приймання і захоронення відходів (тверді побутові відходи), відповідно до пункту 11.1 якого, договір діє до 31.12.2021. Даним договором не передбачено умови про можливість пролонгації строку його дії на весь період надання послуг (до 31.12.2022), що не відповідає вимогам підпункту 1.4 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації; 4) Договір від 06.07.2021 № УТ-01-21 укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Крамар Еко-Регіон» про надання послуг з утилізації рослинних залишків та органічних компонентів. З огляду на зазначене, учасником ТОВ «КРАМАР ЕКО» надано в складі тендерної пропозиції документи, які не підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, копії договорів з суб’єктами господарювання, які здійснюють утилізацію/захоронення/ перероблення відходів на спеціально відведених місцях утилізації/захоронення/ перероблення відходів із зазначенням кількісних характеристик договору: для твердих побутових відходів (окремо) та для великогабаритного сміття (окремо), що не відповідає вимогам Додатку № 3 до тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:55 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами фінансового моніторингу публічної закупівлі UA-2021-11-03-008094-a, Державною аудиторською службою України було складено висновок, відповідно до якого НК «Експоцентр України» як замовника у вказаній закупівлі було зобов’язано припинити зобов’язання за договором № 202-3 від 07 грудня 2021 року, який було укладено за результатами зазначеної публічної закупівлі. Підставою для складання такого висновку був той факт, що ТОВ «Крамар Еко» у складі своєї тендерної пропозиції надало копії договорів з ПрАТ «Київспецтранс», Комунальним підприємством виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» та ТОВ «Крамар Еко-Регіон», які в свою чергу не є підтвердженням відповідності тендерної пропозиції ТОВ «КРАМАР ЕКО» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до аб. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Користуючись своїм правом, наданим аб. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», НК «Експоцентр України» надає свої заперечення щодо висновку Державної аудиторської служби України, що полягають у наступному. Перш за все, НК «Експоцентр України» надає письмові пояснення переможця тендеру – ТОВ «КРАМАР ЕКО», в яких він інформує про порядок укладання та виконання договорів з ПрАТ «Київспецтранс», предметом яких є надання послуг із захоронення твердих побутових та великогабаритних відходів. Виходячи із письмових пояснень ТОВ «КРАМАР ЕКО» та копій документів, які надано до них, можна зробити обґрунтований висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Крамар Еко» цілком відповідає умовам тендерної документації. Більш того, ТОВ «Крамар Еко» протягом дії договору надає послуги, які є предметом закупівлі із дотримання абсолютно всіх технічних та якісних вимог, які встановлено тендерною документацією. Окрім того, звертаємо увагу Державної аудиторської служби України, що ТОВ «КРАМАР ЕКО» надало у складі своєї тендерної пропозиції копії договорів №02/01-20 від 02.01.2020 р. з ТОВ «Ківач» про надання комплексних послуг по збиранню, зберіганню для подальшого оброблення, знешкодження безпечних та небезпечних відходів, №11/т від 09.01.2020 р. з Вишгородським районним комунальним підприємством «Комунальник» про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів на сміттєзвалищі та №УТ-01-21 від 06.07.2021 р. про надання послуг з утилізації рослинних залишків та органічних компонентів. Зазначені договори на час надання тендерної пропозиції та на час всього терміну надання послуг діяли та діють по теперішній час. На нашу думку цими договорами ТОВ «КРАМАР ЕКО» забезпечує повний цикл із вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та опалого листя. Наявність таких діючих договорів забезпечує відповідність поданих пропозицій ТОВ «КРАМАР ЕКО» встановленим вимогам у тендерній документації. Однак, задля уникнення непорозуміння між сторонами моніторингу (в тому числі притягнення до адміністративної відповідальності) та судових позовів, НК «Експоцентр України» на підставі висновку фінансового моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2022-07-19-000010) припиняє зобов’язання за договором про надання послуг з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів, послуги з вивезення великогабаритних (будівельних) відходів та послуги з вивезення та утилізації опалого листя) № 220-3 від 07.12.2021 р. з 17.08.2022 р.
Дата публікації звіту: 18.08.2022 12:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: розірвання договору від 07.12.2021 № 220-3
Дата публікації: 23.08.2022 09:38

Запити/Пояснення