-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б»
Завершена
2 983 758.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 918.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 918.79 UAH
Номер:
40612215998541e0886751118f82afe8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 17:47 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2021-11-03-008080-a
03.11.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СКОРОХОДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22, частини 6 статті 33 та частини 4, 5 статті 41 Закону №922.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" встановлено порушення абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання Договору підряду від 07.12.2021 №282 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СКОРОХОДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2021, протокол прийняття рішення уповноваженої особи від 25.11.2021 № б/н (щодо визначення переможця процедури закупівлі), тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.11.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.12.2021, договір підряду від 07.12.2021 № 282, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.07.2022.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що відповідно пункту 11 частини 1 статті 9 Закону №922 передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону №922 Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Наказ №710, Перелік) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Проте, у пункті 22. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922.
Крім того, Замовником у примітках до проекту Договору підряду, Додаток №6 до тендерної документації на закупівлю робіт зазначено, що інші істотні умови договору про закупівлю уточнюються (узгоджуються) сторонами під час його укладання, в тому числі умови та порядок виконання договірних зобов’язань.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії укладання порушує вимоги частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922.
Також, у підпункті 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
Однак, нормами частини п’ятої статті 41 Закону №922 збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар.
Отже, включення до умов укладання договору про закупівлю робіт такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону №922.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до пункту 6.1. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалось, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5.
Відповідно Додатку №5 до тендерної документації на закупівлю робіт «Технічне завдання» у розділі підсумкова відомість ресурсів Замовником передбачено при використанні будівельних машин і механізмів застосування: електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С; Кран козловий при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т; Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" листом від 16.11.2021 №139/10 «Технічне завдання» (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) погоджено у повному обсязі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника, у тому числі і застосування електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Проте, ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" у складі тендерної пропозиції та у наданій Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі від 16.11.2021 №139/24 (файл: Частина 2 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) відсутня інформація та підтвердні документи щодо наявності у власності (оренди, тощо) електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Крім того, у пункті 19. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, що розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за підписом керівника організації-учасника надається окремим файлом. Проте, учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" не надано окремим файлом розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству, а наведено у складі інших документів (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43).
Надані протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 28.06.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не спростували виявлених порушень.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та укладено договір підряду від 07.12.2021 №282.
Період усунення порушень:
07.07.2022 15:14 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2022 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку від 07.07.2022 року про результати моніторингу закупівлі UA-2021-11-03-008080-a повідомляємо, що Замовником – Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом укладення згідно положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України додаткової угоди та розірвання Договору підряду №282 від 07.12.2021 р. Також нами будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому таких порушень та зобов’язуємося дотримуватись вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
14.07.2022 15:14
Запити/Пояснення
Номер:
6a8703e23a0c4447842704d9fe3ea348
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.06.2022 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-03-008080-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
2. В пункті 11 частини 1 статті 9 Закону №922 передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону №922 Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Наказ №710, Перелік) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним.
Моніторингом установлено, що у пункті 22. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог Наказу №710?
3. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону №922 визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Замовником у проекті Договору підряду, Додаток №6 до тендерної документації на закупівлю робіт не зазначено порядок змін умов договору. Чому при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922?
4. Замовником у примітках до проекту Договору підряду, Додаток №6 до тендерної документації на закупівлю робіт зазначено, що Інші істотні умови договору про закупівлю уточнюються (узгоджуються) сторонами під час його укладання, в тому числі умови та порядок виконання договірних зобов’язань. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922?
5. У підпункті 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Однак, нормами частини п’ятої статті 41 Закону №922 збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Чому Замовником установлено у тендерній документації таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону №922?
6. Чому не було відхилено тендерну пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника?
Так, відповідно до пункту 6.1. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалось, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5.
Відповідно Додатку №5 до тендерної документації на закупівлю робіт «Технічне завдання» у розділі підсумкова відомість ресурсів Замовником передбачено при використанні будівельних машин і механізмів застосування: електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С; Кран козловий при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т; Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" листом від 16.11.2021 №139/10 «Технічне завдання» (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) погоджено у повному обсязі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника, у тому числі і застосування електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Проте, ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" у складі тендерної пропозиції та у наданій Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі від 16.11.2021 №139/24 (файл: Частина 2 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) відсутня інформація та підтвердні документи щодо наявності у власності (оренди, тощо) електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т.
Крім того, у пункті 19. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, що розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за підписом керівника організації-учасника надається окремим файлом. Проте, учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" не надано окремим файлом розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству, а наведено у складі інших документів (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
95d35f6bbbd944c5a91c2138585576db
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
01.07.2022 15:27
Опис:
Стосовно Вашого запиту повідомляю наступне:
1. ФОП Коваленко О.С. розроблено проектно-кошторисну документацію, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б». Відповідно до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка пройшла позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту отримано Експертний звіт (ПОЗИТИВНИЙ) №68-21П від 14.07.2021 р. і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Очікувана вартість становить - 2 983 758,00грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б» визначено зокрема згідно Розпорядження КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 жовтня 2021 р. № 1337-р «Деякі питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://skorohodivska-gromada.gov.ua/docs/1247857/.
2. Згідно п. 19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – «опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На виконання пункту 19 статті 22 Закону Замовником в тендерній документації у пункті 22. Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» був визначений наступний опис та приклад формальних помилок: «До формальних (несуттєвих) помилок належать: - не завіряння окремої сторінки (не більше двох сторінок на всі документи, надані в складі тендерної пропозиції) підписом та/або печаткою (за наявності) Учасника торгів; - неправильне (неповне) завіряння та /або не завіряння Учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації (не більше двох сторінок на всі документи, надані в складі тендерної пропозиції); - орфографічні та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі тендерної пропозиції, окрім документів кошторисної документації; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - відсутність інформації, надання якої вимагається у документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиції.». В той же час, пункт 19 статті 22 Закону не зобов’язує замовника включати складовою тендерної документації перелік формальних помилок згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710. Слід зазначити, що положення частини 1 статті 31 Закону не передбачають окремої підстави для відхилення тендерної пропозиції через відсутність переліку формальних помилок згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710. Враховуючи викладене, тендерна документація ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СКОРОХОДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ щодо закупівлі: «Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б» відповідає вимогам Закону. В свою чергу, Виконавчий комітет Скороходівської селищної ради прийме до уваги зауваження і трактування органом державного фінансового контролю вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок».
3. Тендерною документацією Виконавчого комітету Скороходівської селищної ради затверджена Рішенням уповноваженої особи від 01 листопада 2021 р. щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б передбачено Додаток №6 до тендерної документації на закупівлю робіт «Проект договору підряду», розділ 12 Проекту Договору підряду має назву «Порядок внесення змін до договору та його розірвання» - де зазначено порядок розірвання договору і порядок внесення змін та доповнень до нього. Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради при складанні тендерної документації дотримано вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015.
4. Замовником у складі тендерної документації надано Додаток №6 «Проект договору підряду». У пункті 18 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасником – «Листа-згоди з істотними умовами проекту договору та технічним завданням, що викладені у Додатках № 5 та № 6 у довільній формі та самих додатків.» - що передбачає згоду учасників закупівлі з проектом договору наданого у складі тендерної документації Замовником. Згідно норм частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Замовник уклав договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Остаточна редакцiя договору оприлюднюється пiсля його заповнення та пiдписання сторонами, умови якого не вiдрiзняються вiд змiсту тендерної пропозицй за результатами електронного аукцiону. Умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, істотні умови не змінені і повністю відповідають Додатку №6 Тендерної документації. Таким чином, укладений договір не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради документація складена відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства. Виконавчий комітет Скороходівської селищної ради в подальшому буде вживати заходів щодо недопущення повторних зауважень.
5. Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради пункт 4 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації викладено у повній відповідності до частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначення в тендерній документації не усих випадків внесення змін до істотних умов договору передбачених ч.5 ст.41 Закону може вважатись порушенням порядку складання тендерної документації Замовником. Оскільки предметом закупівлі є роботи, то п.п. 2 ч.5 ст.41 до даного Договору не може бути застосованим. В подальшому нами при складанні тендерної документації щодо закупівлі робіт буде зазначатись п.п. 2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» із приміткою щодо його незастосування в даному випадку.
6. Відповідно до пункту 6.1. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації вимагалось, що - «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5.» Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" листом від 16.11.2021 №139/10 «Технічне завдання» (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) погоджено у повному обсязі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника. Додаток № 2 до тендерної документації на закупівлю робіт містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, зокрема для підтвердження наявності обладнання , матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати - Довідку, що містить інформацію про обладнання та матеріально-технічну базу, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт (зразок №1). У довідці обов’язково зазначається інформація про наявність наявність офісного, складського або виробничого приміщень учасника з зазначенням адреси приміщень і права користування приміщеннями та наявність основних машин, обладнань та механізмів, які будуть використовуватись замовником. Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» у наданій Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі від 16.11.2021 №139/24 (файл: Частина 2 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) надано перелік основних машин, обладнань та механізмів, які будуть використовуватися під час будівельних робіт. Замовником не вимагався в тендерній документації конкретний/детальний перелік машин, обладнань та механізмів які повинні бути наявні у учасників. Учасником ТОВ «КОМПАНІЄЮ «ТОТАЛБУД» повністю виконано вимоги тендерної документації розробленої Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради.
Також учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» надано у складі тендерної пропозиції документ Розрахунок адміністративних витрат по підприємству, який вимагався замовником розміщений у файлі з назвою «Частина 1 тендерної пропозиції» ст. 80-81. Оскільки учасником даний документ надано і Замовник при проведенні закупівель керується нормами чинного законодавства України і зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», положення частини 1 статті 31 якого не передбачають підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника через надання наявність документу у складі тендерної пропозиції, але не розміщення його в окремому файлі. У Виконавчого комітету Скороходівської селищної ради відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНІЇ «ТОТАЛБУД».
Додатково повідомляємо про відсутність будь-яких оскаржень як вимог тендерної документації так і правомірності визначення переможця закупівлі.
Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради, як Замовником під час проведення процедури закупівлі і по об’єкту «Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б» максимально дотримано принципи здійснення закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.