• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху філії «Іскрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів» опорного закладу «Скороходівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Скороходівської селищної ради Полтавського району Полтавської області», що розташований за адресою: 38813, с. Іскрівка Полтавського району Полтавської області вул. Незалежності, 1Б»

Завершена

2 983 758.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 918.79 UAH
Номер: 40612215998541e0886751118f82afe8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-21-000117
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.06.2022 17:47 - 15.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.06.2022 № 163 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.06.2022 № 163 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2021-11-03-008080-a 03.11.2021 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СКОРОХОДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22, частини 6 статті 33 та частини 4, 5 статті 41 Закону №922. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" встановлено порушення абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання Договору підряду від 07.12.2021 №282 шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СКОРОХОДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2021, протокол прийняття рішення уповноваженої особи від 25.11.2021 № б/н (щодо визначення переможця процедури закупівлі), тендерну пропозицію учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 25.11.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 07.12.2021, договір підряду від 07.12.2021 № 282, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 01.07.2022. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що відповідно пункту 11 частини 1 статті 9 Закону №922 передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону №922 Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі Наказ №710, Перелік) було затверджено перелік формальних помилок, який є вичерпним. Проте, у пункті 22. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які не відповідають Переліку, що є порушенням вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922. Крім того, Замовником у примітках до проекту Договору підряду, Додаток №6 до тендерної документації на закупівлю робіт зазначено, що інші істотні умови договору про закупівлю уточнюються (узгоджуються) сторонами під час його укладання, в тому числі умови та порядок виконання договірних зобов’язань. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії укладання порушує вимоги частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922. Також, у підпункті 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником вказано таку підставу для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Однак, нормами частини п’ятої статті 41 Закону №922 збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Отже, включення до умов укладання договору про закупівлю робіт такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону №922. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, відповідно до пункту 6.1. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вимагалось, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у Додатку № 5. Відповідно Додатку №5 до тендерної документації на закупівлю робіт «Технічне завдання» у розділі підсумкова відомість ресурсів Замовником передбачено при використанні будівельних машин і механізмів застосування: електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С; Кран козловий при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т; Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т. Учасником ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" листом від 16.11.2021 №139/10 «Технічне завдання» (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) погоджено у повному обсязі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідно до тендерної документації Замовника, у тому числі і застосування електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т. Проте, ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" у складі тендерної пропозиції та у наданій Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі від 16.11.2021 №139/24 (файл: Частина 2 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43) відсутня інформація та підтвердні документи щодо наявності у власності (оренди, тощо) електричної печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, крана козлового при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 32т, крана на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40т. Крім того, у пункті 19. розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось, що розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству за підписом керівника організації-учасника надається окремим файлом. Проте, учасник ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" не надано окремим файлом розрахунок показника адміністративних витрат по підприємству, а наведено у складі інших документів (файл: Частина 1 тендерної пропозиції.pdf - 18 листопада 2021 15:43). Надані протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 28.06.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не спростували виявлених порушень. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922 Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та укладено договір підряду від 07.12.2021 №282.
Період усунення порушень: 07.07.2022 15:14 - 22.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2022 15:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку від 07.07.2022 року про результати моніторингу закупівлі UA-2021-11-03-008080-a повідомляємо, що Замовником – Виконавчим комітетом Скороходівської селищної ради усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом укладення згідно положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України додаткової угоди та розірвання Договору підряду №282 від 07.12.2021 р. Також нами будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому таких порушень та зобов’язуємося дотримуватись вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 14.07.2022 15:14

Запити/Пояснення