-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Амбулаторія первинної медичної допомоги у сільській місцевості, вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський район-будівництво» (Коригування)
Під кількістю 1 роб. слід розуміти:Обсяг виконання робіт: відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3).
Завершена
3 737 665.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 688.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 688.33 UAH
Номер:
c3ce25813a6c48d1a99c58b5ddf614bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-30-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2022 00:00
Період моніторингу:
30.08.2022 15:36 - 21.09.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.08.2022 № 264
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.08.2022 № 264.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-03-007397-a, 03.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а також включення до тендерної документації умов, що суперечать нормам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК Альтера» встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення пункту 2 частини першої статті 31, частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БК Альтера» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при оприлюдненні інформації про закупівлю, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 19 вересня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-03-006176-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК Альтера» (далі – ТОВ «БК Альтера»); опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «БК Альтера» та опубліковані учасником документи на виконання вказаної вимоги; протокол кваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «БК Альтера» від 06.12.2021; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 №22 та додаткову угоду від 28.12.2021 №1/21 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу (08.09.2022) пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки зобов’язано забезпечити: обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; а також оприлюдненням такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь (08.09.2022), у якій стосовно забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, Замовником, зокрема, зазначено, що власного сайту Замовник немає, оскільки на разі кошти на створення веб-сайту відсутні та не передбачені.
Крім того, у поясненні Замовника зазначено, що норми Постанови КМУ №710 (відповідно до підпункту 1 пункту 4) носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Замовника здійснювати відповідні дії.
Водночас, відповідно до статті 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
Так, пунктом 4-1 Постанови №710, який набрав чинності з 19.12.2020, запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерело фінансування закупівлі UA-2021-11-03-007397-a – кошти місцевого бюджету. Крім того, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За нормою частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Крім того, відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Водночас, моніторингом встановлено, що у частині 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору або щодо обставин, які склалися до укладення договору через оскарження процедури закупівлі, чи інші обставини, які не впливають на істотні умови договору, що суперечить нормам частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
При цьому відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, наведених у зазначеній частині статті 16, серед яких наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (пункт 4 частини другої статті 16 Закону).
Отже, за нормою Закону відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності» документально підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (розділ 4 Додатку №2) на підтвердження наявності фінансової спроможності вимагався оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами).
Умовами тендерної документації (частина 6 розділу 3) визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок договірної ціни відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281); пояснювальну записку; локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проєктом календарного графіку виконання робіт.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) регламентовано у розділі V Настанови №281.
Так, пунктом 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
При цьому, відповідно до пункту 5.13 розділу V Настанови №281 загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку ЗВВ, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
Згідно з пунктом 5.14 розділу V Настанови №281 при визначенні ЗВВ, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: 1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення; 2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
За нормами пункту 5.15 розділу V Настанови №281 у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) ЗВВ включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Пунктом 4.14 розділу IV Настанови №281 визначено, що для проведення розрахунків ЗВВ групуються в 3 блоки: 1) кошти на заробітну плату працівників (показник I блоку); 2) відрахування на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування згідно із законодавством (показник ІІ блоку); 3) решта статей, які враховуються у загальновиробничих витратах (показник ІІІ блоку).
Також, відповідно до пункту 5.17 розділу V Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Проте, під час аналізу документів, поданих ТОВ «БК Альтера» в складі тендерної пропозиції (файл «Договірна ціна.pdf») установлено, що відповідно до наданих учасником договірної ціни та відповідних розрахунків до неї (розрахунок ЗВВ на будову та пояснювальна записка) розрахунки ЗВВ та коштів на покриття адміністративних витрат відповідно до вимог пунктів 5.13 та 5.17 розділу V Настанови №281 (виходячи з витрат попереднього звітного періоду) не надано (учасником відповідні розрахунки здійснено на усередненими показниками згідно з Додатками 18 та 27 до Настанови №281).
Отже, учасником ТОВ «БК Альтера» недотримано вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК Альтера», а визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 №22 на суму 3 728 414,68 грн з ПДВ.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Також, за нормами частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Аналізом відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця встановлено, що укладений за результатами тендеру з переможцем ТОВ «БК Альтера» договір від 20.12.2021 №22 не відповідає тендерній пропозиції ТОВ «БК Альтера», а також тендерній документації в частині порядку коригування договірної ціни, а також порядку здійснення оплати за договором.
Так, згідно з умовами проєкту договору (пункт 3.2. розділу 3 Додатку №5 до тендерної документації) коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005 №668 та Правил визначення вартості будівництва згідно вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та Настанови №281, чинним законодавством України та цим Договором.
Також, відповідно до пункту 4.4. розділу 4 вказаного проєкту договору, відповідно до чинних норм, Замовник зазначає, що незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків при виявлені у кошторисах виконаних робіт (примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», які були оформлені та оплачені у попередні періоди) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок з урахуванням термінів позовної давності згідно з законодавством України.
Умовами тендерної документації (частина 3 розділу 6) визначено, що проєкт договору подається в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку № 5 до даної документації. Скан-копія проєкту договору надається Учасником з підписами та печатками (за наявності) на кожній сторінці проєкту-договору. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності).
Учасником ТОВ «БК Альтера» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію проєкту договору (файл «Проект договору про державні закупівлі.pdf»), з підписом директора ТОВ «БК Альтера Журавель В.І., печаткою та засвідчувальним написом «З умовами договору згідні».
Крім того, як було зазначено вище, розрахунок договірної ціни визначено відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та Настанови №281.
Водночас, моніторингом встановлено, що у договорі від 20.12.2021 №22, укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі, коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу державних закупівель, Постанови КМУ від 01.08.2005 №668 та Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.203 №293 (пункт 3.2. розділу 3), а також загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню відповідно до ч. 6.4.7 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, на порушення частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону Замовником укладено з ТОВ «БК Альтера» договір про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 №22, умови якого не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та умовам, встановленим у тендерній документації.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 43 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
20.09.2022 16:09 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2022 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що на виконання Висновку за результатами проведеного моніторингу Замовником торгів, Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації, було розірвано Договір №22 від 20.12.2021 року на закупівлю робіт по об’єкту «Амбулаторія первинної медичної допомоги у сільській місцевості, вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський район-будівництво» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), про що свідчить розміщена на веб – порталі Уповноваженого органу Додаткова Угода №2/22 від 26.09.2022 р. (додається до даного листа).
Дата публікації звіту:
27.09.2022 17:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- corruptionContracting: Так
- other: Відсутній механізм
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
10.04.2023 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
59e61883497e4cc0a7f0baf7222e5bde
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2022 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2022 00:00
Опис:
Дата: 05.09.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-03-007397-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «БК АЛЬТЕРА» при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
34df611a1cd84bd4aa6ef023b68a5452
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.09.2022 16:17
Опис:
1.1.Щодо Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України №122 від 30.05.2019 р. «Про внесення змін до наказу Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 липня 2018 №187» було затверджено перелік проектів та заходів, що фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості». В даному переліку вказано, що обсяг фінансування за рахунок субвенцій, тис. грн. загальний фонд - 1756,000 спеціальний фонд- 4 982,397 разом – 6961,777. Рішенням сесії Шегинівської сільської ради Мостиського району Львівської області №14 від 05.02.2019 року «Про внесення змін до сільського бюджету на 2019 рік» та Рішенням №13 від 23.04.2021 рок «Про внесення змін до бюджету Шегинівської сільської ради (територіальної громади) на 2021 рік було виділено субвенцію обласному бюджету на будівництво - «Амбулаторія первинної медичної допомоги у сільській місцевості, вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський район-будівництво» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)».
1.2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахування вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в проектній документації по об’єкту «Амбулаторія первинної медичної допомоги у сільській місцевості, вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський район-будівництво» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» а саме: у відомостях обсягів робіт, зведеному кошторисному розрахунку об’єкта будівництва. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Замовником будівництва було отримано експертний звіт, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
1.3. Щодо визначення очікуваної вартості.
На замовлення Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації виготовлено проектно - кошторисну документацію на об’єкті: «Амбулаторія первинної медичної допомоги у сільській місцевості, вул. Дружби, 184, с. Шегині, Мостиський район-будівництво» (Коригування) (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)». За результатами розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області було видано експертний звіт (позитивний) від 01 листопада 2021 рок №14 -0897/01-21. Виготовлену кошторисну документацію затверджено Наказом УКБ ЛОДА № 86/1 від 02 листопада 2021 р.
Замовник визначив очікувану вартість, виходячи із зведеного кошторисного розрахунку, без врахування витрат, передбачених на технічний нагляд, авторський нагляд, виготовлення проектно-кошторисної документації, експертизу проєктної документації та витрат щодо введення об’єкта в експлуатацію.
2. Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає. На разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема.
Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
3. При укладенні договору Учасником ТОВ «БК АЛЬТЕРА» було подано документ, що підтверджує права підписання договору про закупівлю, а саме Наказ про призначення на посаду директора №9-С від 02.09.2021 року. Також було надано документи дозвільного характеру:
- Ліцензія №5 - Л від 31 січня 2018 з переліком видів робіт;
- Ліцензія на право зберігання пального
- Декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Перелічені документи додаються до відповіді на запит.