• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)

Оголошення про проведення відкритих торгів 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; ПрАТ «АК «Київводоканал», м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015, 03327664 Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); виконання робіт по розробці проектної документації по об’єкту «Реконструкція дамби мулового поля №3 Бортницької станції аерації на території Гнідинської сільської ради Бориспільського району, Київської області», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 1 робота, Київська область, Бориспільський район с. Гнідин, вул. Польова, 12, 08340, обсяг згідно Додатку 3 до тендерної документації 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 10 767 019,47 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 15 місяців 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 18.11.2021 до 12 год. 00 хв. за київським часом. 7) умови оплати; передбачені Розділом ІV «Порядок здійснення оплати» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 52 000 грн., вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. Забезпечувальний (гарантійний) платіж у розмірі що не перевищує 0,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі перераховується на розрахунковий рахунок Замовника у строк не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій передбачені п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; не застосовується 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 0,5 відсотка 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). не застосовується

Завершена

10 767 019.47 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 835.10 UAH
Номер: ad1321319e404dcfa88faff00e933a64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-16-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.05.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 16.05.2022 15:56 - 07.06.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 16.05.2022 № 78 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 37 UA-2021-11-02-015596-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА», ТОВ «АРС ЛОНГА ВІТА УРБІС» та ТОВ «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі зімнами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА» (далі – ТОВ «КИЇВСЬКА ПРОЕКТНА ГРУПА»), «АРС ЛОНГА ВІТА УРБІС», (далі – ТОВ «АРС ЛОНГА ВІТА УРБІС»), «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ», (далі – ТОВ «АРХІВОЛЬТ ПРОЕКТ») протоколи уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 22.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, договір підряду від 09.12.2021 № 0912 (далі – Договір), додаткові угоди до договору від 30.12.2021 № 1 та від 22.02.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 09.12.2021 та від 22.02.2022.
Період усунення порушень: 27.05.2022 16:24 - 02.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2022 16:24