Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). При цьому, документи, складені Учасником в минулих періодах або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), трудові книжки, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Завершена
7 878 888.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 788.88 UAH
Період моніторингу:28.11.2022 14:58 - 20.12.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 №76-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.11.2022 №76-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2021-11-02-002998-c 02.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2021-11-02-005122-c) Комунального підприємства "Одесміськелектротранс" (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 02 листопада 2021 року №1), тендерні пропозиції ТОВ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" та ТОВ "АВТО-БУС-СЕРВІС", протокол засідання тендерного комітету від 18 грудня 2022 року №5, повідомлення про намір укласти договір від 18 грудня 2021 року, договір про закупівлю від 31 грудня 2021 року №Т-ВМТЗ-П/2021/319, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 21 лютого 2022 року №1 та пояснення від 30 листопада 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:06.12.2022 15:25 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:06.12.2022 15:25
Запити/Пояснення
58205
Номер:84dedef3e5544566abcfffa6f5993ee8
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:29.11.2022 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.12.2022 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919605
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 pompazakupivli@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі карданних шарнірів та частин приводних елементів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-02-002998-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасниками ТОВ "МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ" та ТОВ "АВТО-БУС-СЕРВІС", яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору.
У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
58321
Номер:bf839ce9d6914bae93d55761d18a6950
Назва:Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:30.11.2022 14:20
Автор:КП "Одесміськелектротранс"
×
Код ЄДРПОУ:
03328497
Контактна особа:
Каташинський Олександр Валентинович +380487175467 kpomet@ukr.net
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу від 29.11.2022 року о 16:46, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Карданні шарніри та частини приводних елементів згідно ДК 021:2015 - 42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, з очікуваною вартістю 7 878 888,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002998-c), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо надання пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яким чином учасниками ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС», яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання: - довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації) повідомляємо таке:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, також надання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Планування та визначення очікуваної вартості закупівлі проводилось на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності) з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Карданні шарніри та частини приводних елементів згідно ДК 021:2015 - 42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, з очікуваною вартістю 7 878 888,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-002998-c), сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку.
При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «АВТО-АЛЬЯНС ЮГ», ТОВ «ПІВДЕНЬ СЕРВІС ПЛЮС», ТОВ «АСТРА ПРОМ ПОСТАЧ» (додаються).
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником, на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що забезпечують виробничі та технологічні процеси комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (додається).
Щодо посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
2. Щодо інформації про те, яким чином учасниками ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС», яких допущено до аукціону, виконано умови тендерної документації, щодо надання: - довідки в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі зі зазначенням її ідентифікатору (пункт 6 додатку 1 тендерної документації)
Відповідно до умов пункту 6 Додатку 1 Тендерної Документації Замовника Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору у встановленій Замовником формі або, у разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник надає протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору).
На виконання умов пункту 6 Додатку 1 Тендерної Документації Учасниками надано протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору), оскільки їх тендерна пропозиція перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, що підтверджується документом №8 Протокол правочину (Протокол № 01/12/21 3агальних зборів учасників ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» від 01 грудня 2021 року про надання згоди на вчинення правочину) у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕТ ЕЛЕКТРО ТРЕЙДІНГ» та документом №11 Протокол на вчинення правочину (Протокол № 2/21 від 29 листопада 2021 року загальних зборів учасників ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС» про надання згоди на вчинення правочину) у складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-БУС-СЕРВІС».