-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9
Завершена
78 788 936.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 393 944.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 393 944.68 UAH
Номер:
b9e73c8f621e4a0c973fea0dd81745e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-18-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.08.2023 00:00
Період моніторингу:
18.08.2023 11:46 - 09.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 № 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-11-02-007813-a 02.11.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Строй Імперія», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Імперія» (далі – ТОВ «Строй Імперія»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» (далі – ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН»), вимога про усунення невідповідностей до 03.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2021 № 0612/М, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю підрядних робіт від 22.12.2021 № 64 на суму 76 880 000,00 гривень, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28.12.2021 № 1, від 31.01.2023 № 2, від 07.06.2023 № 3, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.09.2023.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Відповідно до пункту 6 розділу 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації учасник має підтвердити наявність водіїв на машини та механізми, які зазначені у довідці про наявність матеріально-технічної бази, шляхом підтвердження іх працевлаштування та наданням сканованих копій свідоцтв водіїв, які дозволяють керувати зазначеними машинами та механізмами.
У той же час учасником ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у складі тендерної пропозиції надано наказ від 29.03.2019 № 1/04-2019ОК-0000000085 про прийняття на роботу Гарбуз В.С. «машиніст бурової установки 6 розряду» та документ «Удостоверение № 521» на ім’я «Гарбуз Валерий Семенович, машинист буровой установки 6 разряда». Форма зазначеного документу та відповідні записи у ньому відображені іноземною мовою без надання перекладу на українську мову.
Також учасником надано наказ № 301 від 18.10.2021 про прийняття Дячука В.С. на посаду машиніста крану. До наказу надано «Удостоверение № 485/06» про те, що «Дячуку Виктору Семеновичу присвоена квалификация машиниста автомобильных кранов», відповідні записи у якому відображені іноземною мовою без надання перекладу на українську мову.
Отже, учасник надав у складі тендерної документації документи, складені іноземною мовою без перекладу українською, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації Замовника.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН», як таку, що викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Також моніторингом встановлено, що відповідно до Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Обов’язкова наявність, зокрема, установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т.
Учасником ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» в складі тендерної документації надано довідку від 17.11.2021 № 11/17-8, у пункті 1.5 якої вказано наявність у учасника бурової установки з віброзаглиблювачем Bauer BG 20V, яка належить учаснику на підставі договору оренди від 14.09.2021 № 14/09-21. Відповідно до паспорта бурової установки Bauer BG 20V пункт 1.8 «призначення - бурова установка служить для обсаджених свердловин (установка обсадної труби за допомогою приводу обертання. Необсаджених глибоких свердловин, стабілізація яких забезпечується за допомогою бурового розчину». Максимальний діаметр свердловини 1500 мм, максимальна глибина буріння 50,9 м.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 05.09.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
Замовник 07.09.2023 надав пояснення (далі – Пояснення) де зазначив: «Стосовно бурової установки. В конкретному випадку пов’язаному з зауваженням щодо бурової установки BAUER BG 20V, необхідно зазначити, що договір оренди передбачає експлуатацію модифікованої версії бурової з можливістю горизонтально спрямованого буріння. Оскільки у бурової установки є можливість оснащення обладнанням для буріння з нарощуванням штанг та Буровою головкою з'єднана з рухомим приводним стрижнем, що дозволяє задавати потрібний напрямок руху бура, з можливістю обходження перешкод. При умовах вищевказаного ТОВ «Панстрой», бере на себе відповідальність надати відповідну модифікацію бурового комплексу згідно технічних характеристик в тендерній документації. (Додаток_2 Розділ _1. Обладнання)».
Однак, договір оренди від 14.09.2021 № 14/09-21, укладений між ТОВ «Панстрой» та ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» та паспорт бурової установки Bauer BG 20V не містить інформації щодо можливості експлуатації «модифікованої версії бурової з можливістю горизонтально спрямованого буріння».
Отже, учасник ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив наявність установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг, чим не дотримався вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника.
Також учасником ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» в складі тендерної документації надано довідку від 17.11.2021 № 11/17-8, у пункті 1.13 якої вказано наявність у учасника навантажувача одноковшового BOBCAT 863, який належить учаснику на підставі договору оренди (нотаріально посвідчений договір, зареєстровано в реєстрі 29.05.2018, запис № 418). Однак до договору не надано документів, на підставі яких можливо було встановити вантажопідйомність навантажувача одноковшевого BOBCAT 863. Однак, згідно загальнодоступних технічних характеристик навантажувача одноковшевого BOBCAT 863 вантажопідйомність (підйомная) навантажувача складає 907 кг.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 05.09.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
Замовник 07.09.2023 надав пояснення (далі – Пояснення) де зазначив: «Згідно загальнодоступних технічних характеристик потужність даного навантажувача є 907 кг.» Однак, Замовник вказує, що «лише при навантажені більше ніж 3800 фунтів (а це 1723,651 кг) навантажувач може перевернутись».
Отже, учасник ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив наявність навантажувача одноковшевого, вантажопідйомність 1 т, чим не дотримався вимог Додатку № 2 до тендерної документації Замовника.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «КОМПАНIЯ «ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
12.09.2023 14:42 - 27.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2023 14:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департамент капітального будівництва подає позовну заяву до суду. Номер провадження буде надано пізніше.
Дата публікації:
19.09.2023 15:29
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
212a4a00507743b7a93a59b1f8d9ab84
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.09.2023 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з посиланням на документи (назва файлу, номер сторінки, тощо) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» щодо відповідності його пропозиції вимогам розділу 1 додатку 2 до тендерної документації в частині:
- підтвердження наявності «установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг»;
- підтвердження вантажопідйомності навантажувача одноковшевого BOBCAT 863 не менше 1 тони.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2d4c39f68d6644c785d5104b117a68c0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.09.2023 16:27
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію з посиланням на документи (назва файлу, номер сторінки, тощо) тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНIЯ ЕКСТЕР'ЄР-ДИЗАЙН» щодо відповідності його пропозиції вимогам розділу 1 додатку 2 до тендерної документації в частині:
- підтвердження наявності «установки горизонтально спрямованого буріння, сила протяжки до 11000 кг»;
- підтвердження вантажопідйомності навантажувача одноковшевого BOBCAT 863 не менше 1 тони.
Відповідь:
Стосовно бурової установки.
В конкретному випадку пов’язаному з зауваженням щодо бурової установки BAUER BG 20V, необхідно зазначити, що договір оренди передбачає експлуатацію модифікованої версії бурової з можливістю горизонтально спрямованого буріння. Оскільки у бурової установки є можливість оснащення обладнанням для буріння з нарощуванням штанг та Буровою головкою з'єднана з рухомим приводним стрижнем, що дозволяє задавати потрібний напрямок руху бура, з можливістю обходження перешкод. При умовах вищевказаного ТОВ «Панстрой», бере на себе відповідальність надати відповідну модифікацію бурового комплексу згідно технічних характеристик в тендерній документації. (Додаток_2 Розділ _1. Обладнання)
Стосовно навантажувача Bobcat 863.
Згідно загальнодоступних технічних характеристик потужність даного навантажувача є 907 кг. Відповідно до загальнодоступних технічних характеристик, зокрема, на веб-сайті https://www.lectura-specs.com.ua/ua/model/budivel-natehnika/mini-navantazuvaci-bobcat/863-f-h-15269 та інших, вказується НОМІНАЛЬНА робоча потужність. Номінальна робоча потужність – це встановлена вага вантажу виробником із заданим положенням центра ваги і висотою, на яку може бути піднято вантаж. Максимально допустима вага вантажу змінюється і залежить від відстані між центром передніх коліс і центром навантаження на вила. Тому, не зовсім доцільно вважати, що навантажувач має зазначену вантажопідйомність незалежно від положення вантажу. На альтернативних веб-сторінках можна знайти відгуки та робочі характеристики такого навантажувача, наприклад, https://machineryline.ua/ru/-/prodazha/mini-pogruzchiki/BOBCAT/S863--19071711044526239500. Також, на сторінці https://autoabra.com/avtomehanika/bobcat-863-tehnicheskie-harakteristiki/ зазначено, що лише при навантажені більше ніж 3800 фунтів (а це 1723,651 кг) навантажувач може перевернутись. Тобто, фактично навантажувач Bobcat 863 має потужність в 1 т, як того вимагає замовник. (Додаток_2 Розділ _1. Обладнання)
Номер:
21d47b0666bb4a429450ffaa7e25534c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:27 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2021-11-02-007813-a 02.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
Період усунення порушень:
04.03.2022 14:58 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
3d6920341a97473d9d516d1bb8b8e675
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ремонтно-реставраційних робіт (ремонт реставраційний) на будівлі-пам’ятці національного значення – «Палац Абази» (Одеський музей західного і східного мистецтва), розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Пушкінська, 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-02-007813-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації, в частині надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
42d886ef6cab479ea336c87ff9c4c83c
Назва:
Відповідь на запит з додатками
Дата опублікування:
21.02.2022 10:05
Опис:
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється тендерним комітетом або уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 № 1248-р, Одеську облдержадміністрацію визначенно Замовником та розпорядником коштів по об’єкту «Ремонтно-реставраційні роботи (ремонт реставраційний) на будівлі - пам’ятці національного значення - “Палац Абази” (Одеський музей західного і східного мистецтва)».
Відповідно до п.2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації №13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель узгоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі.
28.10.2021 Департамент надіслав на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
01.11.2021 року Департамент отримав лист № 01.1-08/3533 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ЗАГАЛЬНОВИРОБНИЧИХ І АДМІНІСТРАТИВНИХ ВИТРАТ ТА ПРИБУТКУ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА від 2018 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
Додатково повідомляємо:
Оскільки система закупівель автоматично оприлюднює інформацію щодо закупівель, уповноважені особи Замовника, з появою такої технічної можливості, будуть вносити інформацію в електроні поля на закупівельному майданчику, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, відразу під час публікування відповідних закупівель.
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
Стосовно забезпечення виконання договору повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації не було передбачено надання банківської гарантії на забезпечення виконання договору про закупівлю. На дану вимогу Учасник-переможец під час підписання договору про закупівля надав платіжне доручення з банку про перерахування на рахунок Замовника кошти відповідно до умов тендерної документації та у сумі, яка також відповідає умовам тендерної документації. Копія платіжного доручення надається.