-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 3
Послуга з інвентаризації земель, розташованих за межами та в межах населених пунктів Малинської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Послуга з інвентаризації земель, розташованих за межами та в межах населених пунктів Малинської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Завершена
1 025 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 15 375.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 15 375.00 UAH
Номер:
12b96540d9804f5aaac1bd9183ac8059
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.11.2022 00:00
Період моніторингу:
08.11.2022 14:30 - 30.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2022 № 10-з
Херсон
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається..
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 07.11.2022.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.11.2022 №10-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-01-001600-b Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції, стану усунення замовником порушення за результатами розгляду скарги, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; стан усунення замовником порушення за результатами розгляду скарги; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2021 р.; реєстр отриманих пропозицій; тендерна пропозиція учасника торгів ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" від 18.11.2021; скарга ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" від 19.11.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021 р.; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.12.2021р.; договір про надання послуг від 17.12.2021 р. № 1072; додаткова угода від 17.12.2021 р. № 1, додаткова угода від 29.12.2021 № 2 додаткова угода від 27.01.2022 № 3.
За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
14.11.2022 15:17 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
674863eb744144d1ae24526cf3c81a74
Назва:
Пояснення щодо терміну дії договору та строку (терміну) надання послуги відповідно до договору, укладеного за результатами проведення закупівлі послуги з інвентаризації земель, розташованих за межами та в межах населених пунктів Малинської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Дата опублікування:
09.11.2022 15:22
Опис:
Відповідно до Указу Президента України «Про введення воєнного стану» №64/2022 від 24.02.2022 року та указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 року № 133/2022; від 18.04.2022 року №259/2022; від 17.05.2022 року №341/2022; від 12.08.2022 року №573/2022 року; статей 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, враховуючи пункти 8.1, 8.2, 8.4, 8.7 Договору № 1072 від 17.12.2021 року та наданого Виконавцем – ДП ««Науково-дослідний та проектий інститут землеустрою» ЄДРПОУ 00699773 листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, у зв’язку із настанням обставин непереборної сили, а саме введенням воєнного стану через військову агресією російської федерації проти України, термін дії договору № 1072 від 17.12.2021 року (зі змінами відповідно до ДУ № 1 від 17.12.2021 року, ДУ № 2 від 29.12.2022, ДУ № 3 від 27.01.2022 року) та строк (термін) надання послуги відповідно до умов договору автоматично збільшується пропорційно часу, протягом якого діють обставини непереборної сили та їх наслідки.
Відповідно до вищезазначеного Договір № 1072 від 17.12.2021 року (зі змінами відповідно до ДУ № 1 від 17.12.2021 року, ДУ № 2 від 29.12.2022, ДУ № 3 від 27.01.2022 року) є діючим, зобов’язання Сторін не є припиненими та мають бути виконаними у повному обсязі, відповідно до умов Договору .