• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 3

Послуга з інвентаризації земель, розташованих за межами та в межах населених пунктів Малинської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Послуга з інвентаризації земель, розташованих за межами та в межах населених пунктів Малинської міської територіальної громади (код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Завершена

1 025 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 15 375.00 UAH
Номер: 12b96540d9804f5aaac1bd9183ac8059
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.11.2022 14:30 - 30.11.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2022 № 10-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 07.11.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.11.2022 №10-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-01-001600-b Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 584-23-46, igor.vatag@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону розгляду тендерної пропозиції, стану усунення замовником порушення за результатами розгляду скарги, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; стан усунення замовником порушення за результатами розгляду скарги; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Малинської міської ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), що затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.11.2021 р.; реєстр отриманих пропозицій; тендерна пропозиція учасника торгів ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" від 18.11.2021; скарга ДП "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" від 19.11.2021; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021 р.; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.12.2021р.; договір про надання послуг від 17.12.2021 р. № 1072; додаткова угода від 17.12.2021 р. № 1, додаткова угода від 29.12.2021 № 2 додаткова угода від 27.01.2022 № 3. За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Період усунення порушень: 14.11.2022 15:17 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 15:17

Запити/Пояснення