-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (обрізування, видалення дерев, розкряжування повалених дерев, корчування пнів, видалення порослі, збір, навантаження та перевезення гілля (без обрізки, омолодження, розкряжування та видалення дерев) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
надання послуг, категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Москворецька, 14, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51931
Завершена
7 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 70 000.00 UAH
Номер:
efb7bcccf9374834b91dd9cbb21318f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 10:00 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.04.2022
№ 120
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2021-10-30-000141-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЕКО.БУД» та ТОВ «Дніпрорембудуніверсал», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕКО.БУД» та ТОВ «Дніпрорембудуніверсал» (переможець торгів), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.11.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021 року, договір про закупівлю від 24.12.2021 року № 2480-21 з додатковою угодою від 16.02.2022 року № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.04.2022 року.
Період усунення порушень:
05.05.2022 11:07 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2022 11:07
Запити/Пояснення
Номер:
91f2b7e0202f489d8946aaf32457b203
Назва:
Запит
Дата опублікування:
22.04.2022 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2021-10-30-000141-b, відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).