-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (омолодження дерев, омолодження дерев з додатковим використанням автокрану, знесення самосійних дерев кущорізом)) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
надання послуг, категорія замовника - органи місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Москворецька, 14, м. Кам'янське, Дніпропетровська область, 51931
Завершена
9 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 90 000.00 UAH
Номер:
fd7d98f1f1d14012bb8508bd616d3a57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-09-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2022 00:00
Період моніторингу:
09.05.2022 12:07 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2022 № 6-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.05.2022 № 6-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-30-000157-c від 30.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕКО.БУД» та ТОВ «ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Депатаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.10.2021 №55 зі змінами від 19.11.2021; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідністю «ЕКО.БУД» (далі – ТОВ «ЕКО.БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «ДНІПРОРЕМБУДУНІВЕРСАЛ»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 09.12.2021 №364; повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021; договір з ТОВ «ЕКО.БУД» про закупівлю послуг від 24.12.2021 №2481-21 (далі- договір №2481-21); додаткова угода №1 до договору №2481-21; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 10.05.2022.
Період усунення порушень:
18.05.2022 14:28 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.05.2022 14:28
Запити/Пояснення
Номер:
67897c3728454a0fa56bb0ce0046c442
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2022 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень обмеженого користування, які розташовано на території міста (омолодження дерев, омолодження дерев з додатковим використанням автокрану, знесення самосійних дерев кущорізом)) за ДК 021:2015 – 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-30-000157-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.