• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»

Завершена

3 589 275.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 946.38 UAH
Номер: 8d93d6c270544de8b205838c27d1360f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-11-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.07.2022 16:50 - 02.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2022 Одеса № 177 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.07.2022 № 177 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2021-10-29-011102-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзаців 2 пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.10.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНОБУД» (далі – ТОВ «ГАРНОБУД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.11.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2021, договір від 30.11.2021 № 30/11-Г (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду № 1 від 08.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 2 від 20.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 3 від 29.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 4 від 09.03.2022 до Договору, пояснення отримані 14.07.2022 та 19.07.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами відкритих торгів уклав з ТОВ «ГАРНОБУД» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 03.12.2021. У пункті 4.1 Договору зазначено, що розрахунок ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього договору. Також додатками даного Договору є: Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт». Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Отже на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір не з усіма додатками, які відповідно до умов Договору є його невід’ємною частиною, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» оприлюднено не у повному обсязі, відсутня друга сторінка. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. У пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Примітка: документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc та додатково в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc, Замовник 19.07.2022 надав пояснення, в якому зазначив, що у складі тендерної документації учасник завантажує договірну ціну і відповідні локальні кошториси у тому числі відповідні розрахунки загальновиробничих витрат зокрема і шляхом завантаження для перевірки у відповідній ліцензованій програмі відповідного фалу. Так у вказаному файлі міститься і розрахунок загальновиробничих витрат. З урахуванням наявності вказаної інформації проводилась перевірка Договірної ціни та Локальних кошторисів і відповідних розрахунків до них (додається відповідний файл). Отже надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення. Також у пункті 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до ТД Замовник визначив, що наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується, зокрема інформаційною довідкою згідно з формою про виконання аналогічного договору, якою передбачено наявність інформації щодо стану виконання договору, % вартості виконаних робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та інформації щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій міститься інформація про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору від 14.12.2020 № 814, укладеного із Замовником, та договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою. У вищенаведеній довідці учасник зазначив, що аналогічні договори виконанні на 100 % та вартість виконаних робіт згідно довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 складає 825 259,05 грн та 814 526,40 грн відповідно. Проте у вищенаведеній довідці відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2022 щодо не зазначення учасником ТОВ «ГАРНОБУД» у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605 інформації щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, Замовник 19.07.2022 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник подав діючі договори до грудня 2021 року, по яких ще не відбулась здача об’єкту в експлуатацію, відповідно інформації про здачу об’єкта в експлуатацію ще не мав і відповідно не подає. З урахуванням вказаного, а саме: вимоги про повне або часткове виконання робіт, бралась до уваги інформація про часткове виконання робіт, оскільки подано діючі договори до грудня 2021 року (що дозволяється вимогами Тендерної документації), етап по здачі в експлуатацію ще не відбувся. З урахуванням вказаного учасник не зобов’язаний був надати вказані реєстраційні номери по ще діючим договорам, наведеним у Довідці на виконання аналогічних робіт, що відповідає кваліфікаційному критерію. Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення з урахуванням наданої учасником ТОВ «ГАРНОБУД» інформації щодо 100 % виконання аналогічних договорів. Таким чином на порушення абзаців 2 пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРНОБУД» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.07.2022 13:34 - 04.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2022 13:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено: 1. Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель -здійснено заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору. Відповідно до Додаткової угоди від 27.07.2022 року зобов’язання за Договором припинено. -здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 27.07.2022 21:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 27.07.2022 21:42

Запити/Пояснення