-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Завершена
3 589 275.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 946.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 946.38 UAH
Номер:
8d93d6c270544de8b205838c27d1360f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-11-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2022 00:00
Період моніторингу:
11.07.2022 16:50 - 02.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2022 Одеса № 177
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2022 № 177
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-29-011102-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзаців 2 пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.10.2021, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГАРНОБУД» (далі – ТОВ «ГАРНОБУД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.11.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.11.2021, договір від 30.11.2021 № 30/11-Г (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду № 1 від 08.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 2 від 20.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 3 від 29.12.2021 до Договору, додаткову угоду № 4 від 09.03.2022 до Договору, пояснення отримані 14.07.2022 та 19.07.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами відкритих торгів уклав з ТОВ «ГАРНОБУД» Договір, який оприлюднено в електронній системі закупівель 03.12.2021.
У пункті 4.1 Договору зазначено, що розрахунок ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього договору.
Також додатками даного Договору є: Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт».
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Отже на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір не з усіма додатками, які відповідно до умов Договору є його невід’ємною частиною, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» оприлюднено не у повному обсязі, відсутня друга сторінка.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне.
У пункті 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник визначив, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати, зокрема розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Примітка: документи мають бути подані учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc та додатково в програмному забезпечені АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін.
Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft.doc, Замовник 19.07.2022 надав пояснення, в якому зазначив, що у складі тендерної документації учасник завантажує договірну ціну і відповідні локальні кошториси у тому числі відповідні розрахунки загальновиробничих витрат зокрема і шляхом завантаження для перевірки у відповідній ліцензованій програмі відповідного фалу. Так у вказаному файлі міститься і розрахунок загальновиробничих витрат. З урахуванням наявності вказаної інформації проводилась перевірка Договірної ціни та Локальних кошторисів і відповідних розрахунків до них (додається відповідний файл).
Отже надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення.
Також у пункті 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до ТД Замовник визначив, що наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується, зокрема інформаційною довідкою згідно з формою про виконання аналогічного договору, якою передбачено наявність інформації щодо стану виконання договору, % вартості виконаних робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та інформації щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАРНОБУД» завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій міститься інформація про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору від 14.12.2020 № 814, укладеного із Замовником, та договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою.
У вищенаведеній довідці учасник зазначив, що аналогічні договори виконанні на 100 % та вартість виконаних робіт згідно довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 складає 825 259,05 грн та 814 526,40 грн відповідно.
Проте у вищенаведеній довідці відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 14.07.2022 щодо не зазначення учасником ТОВ «ГАРНОБУД» у довідці про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605 інформації щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, Замовник 19.07.2022 надав пояснення, в якому зазначив, що учасник подав діючі договори до грудня 2021 року, по яких ще не відбулась здача об’єкту в експлуатацію, відповідно інформації про здачу об’єкта в експлуатацію ще не мав і відповідно не подає. З урахуванням вказаного, а саме: вимоги про повне або часткове виконання робіт, бралась до уваги інформація про часткове виконання робіт, оскільки подано діючі договори до грудня 2021 року (що дозволяється вимогами Тендерної документації), етап по здачі в експлуатацію ще не відбувся. З урахуванням вказаного учасник не зобов’язаний був надати вказані реєстраційні номери по ще діючим договорам, наведеним у Довідці на виконання аналогічних робіт, що відповідає кваліфікаційному критерію.
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення з урахуванням наданої учасником ТОВ «ГАРНОБУД» інформації щодо 100 % виконання аналогічних договорів.
Таким чином на порушення абзаців 2 пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРНОБУД» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
20.07.2022 13:34 - 04.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2022 13:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою опрацьовано вказаний висновок та вирішено:
1. Безумовно виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
-здійснено заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору. Відповідно до Додаткової угоди від 27.07.2022 року зобов’язання за Договором припинено.
-здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
27.07.2022 21:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.07.2022 21:42
Запити/Пояснення
Номер:
a875e3dc2b554a4780c19756f6dbb955
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2022 11:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4cb19be6bd75421493e33e8ebeb75a5c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.07.2022 12:55
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне.
Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відповідно до потреби здійснення ремонтних робіт відповідного об’єкту. Відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) проведено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Необхідність закупівлі обумовлена потребою проведення ремонтних робіт нежитлової будівлі та благоустрою території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка. З урахуванням проведеного аналізу та формування проектно-кошторисної документації були визначені види робіт.
Надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмету закупівлі
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
1 Назва предмету закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Найменування робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Закупівля проводиться для забезпечення реконструкції спортивних майданчиків Львівського університету згідно проекту. Загальний обсяг, технічні та якісні характеристики робіт визначені проектом у Додатку № 3 «Технічне завдання» до Тендерної Документації.
Місце та строк поставки товарів: м. Львів, вул. Грушевського, 4 до 31.12.2021 р.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі*, розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість закупівлі сформована з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку та експертизи робіт на вказані роботи з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість 3 589 275,65 грн з ПДВ. Розмір бюджетного призначення (визначений у кошторисі Університету на 2021 рік) 3 589 275,65 грн з ПДВ
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту Львівського національного університету імені Івана Франка, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/10/2021-substantiation-39-1.pdf
Уповноважена особа з публічних закупівель
Львівського національного університету імені Івана Франка
Ірина Іваночко
Номер:
25ee261913744739a819d3b343ba7f71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.07.2022 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта?
Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю.
Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a297f34a268e41299cc2ef4cc2594cb3
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2022 10:27
Опис:
Надання пояснення
У відповідь на запит про надання пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000- 7 Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2021-10-29-011102-a), яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка повідомляємо наступне. Львівським національним університетом імені Івана Франка, тендерним комітетом, 29 жовтня 2021 року оголошено закупівлю «Капітальний ремонт нежитлової будівлі (літера Б-1 за техпаспортом) та благоустрій території з влаштуванням громадського простору ЛНУ ім. Івана Франка на вул. Грушевського, 4 у м. Львові (Характер робіт - капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» та затверджено Тендерну документацію із відповідними вимогами.
Надаємо пояснення щодо поставлених запитань:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не завантажено розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису?
У складі тендерної документації учасник завантажує договірну ціну і відповідні локальні кошториси у т.ч. відповідні розрахунки загальновиробничих витрат зокрема і шляхом завантаження для перевірки у відповідній ліцензованій програмі відповідного фалу . Так у вказаному файлі міститься і розрахунок загальновиробничих витрат. З урахуванням наявності вказаної інформації проводилась перевірка Договірної ціни та Локальних кошторисів і відповідних розрахунків до них (додається відповідний файл).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено копію аналогічного договору від 10.09.2021 № 90, укладеного з Івано-Франківською селищною радою, не у повному обсязі, а саме: відсутня додаткова угода від 28.12.2021 № 1 до зазначеного договору?
Відповідно до порядку проведення відкритих торгів, визначеного ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією прийом пропозицій здійснюється протягом 15 днів від 29.10.2021 19:57 до 14.11.2021 23:00. Відповідно на момент подання тендерної пропозиції такої Додаткової угоди не існувало, оскільки вона укладена лише 28 грудня 2021 року, поза терміном подачі тендерної пропозиції. Перевірка тендерної пропозиції здійснювалась на момент подачі тендерної пропозиції діючих документів.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Гарнобуд» умовам пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»)» до тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника завантажено довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 12.11.2021 № 605, в якій відсутня інформація щодо реєстраційного номера документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта? Варто зазначити, що відповідно до пункту 2 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 жовтня 2008 р. № 923 прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів здійснюється на підставі свідоцтва про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил (далі – свідоцтво), що видається інспекціями державного архітектурно-будівельного контролю. Свідоцтво – документ, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації, державним будівельним нормам, стандартам і правилам.
Відповідно до вимог Тендерної документації, затвердженої тендерним комітетом Львівського національного університету імені Івана Франка 29 жовтня 2021 року з урахуванням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо кваліфікаційних критеріїв, наявний кваліфікаційний критерій підтвердження аналогічних договорів. Так, згідно з Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону) частини 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник «для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
1. Скановану(і) з оригіналу копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного) укладених в період за 2018-2021 рр., які повністю/частково виконані, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
Учасник подав діючі договори до грудня 2021 року по яких ще не відбулась здача об’єкту в експлуатацію, відповідно інформації про здачу об’єкта в експлуатацію ще не мав і відповідно не подає. З урахуванням вказаного, а саме вимоги про повне або часткове виконання робіт, бралась до уваги інформація про часткове виконання робіт, оскільки подано діючі договори до грудня 2021 року (що дозволяється вимогами Тендерної документації), етап по здачі в експлуатацію ще не відбувся. З урахуванням вказаного учасник не зобов’язаний був надати вказані реєстраційні номери по ще діючим договорам, наведеним у Довідці на виконання аналогічних робіт, що відповіднає кваліфікаційному критерію.
4. Чому Замовником договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г, укладений за результатами вищезазначеної процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель не у повному обсязі, а саме: Додаток № 1 «Договірна ціна» не містить другої сторінки? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За результатами процедури закупівлі завантажено Договір про закупівлю від 30.11.2021 № 30/11-Г із Додатками до Договору. З урахуванням технічної описки допущеної при скануванні документів не відобразилась друга сторінка Договірної ціни. Однак, детальні розрахунки та уся інформації Договірної ціни відображені у Локальних кошторисах та відповідних розрахунках по кожній із позиції Договірної ціни, які в повному об’ємі відображені у Додатках до Договору на майданчику у системі Прозоро.