• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

«Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту ).

«Послуги з прибирання та підмітання вулиць» за кодом ДК 021-2015: 90610000-6 (Послуги з прибирання території порту)

Завершена

14 746 471.68 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 147 464.72 UAH
Номер: 43fa63e54e2b41c7951307c4b7cf8aaa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-14-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.10.2022 15:27 - 04.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 14.10.2022 № 299 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2022 № 299 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2021-10-29-002071-c 29.10.2021 Одеська філія ДП "АМПУ" Код ЄДРПОУ: 38728457 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України», (далі Замовник) UA-P-2021-09-27-000787-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи ОФ ДП «АМПУ» від 03.12.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС", ТОВ "І Н В А Й Т", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 20.01.2022, договір про надання послуг від 02.02.2022 №3220-В-ОДФ-22, додаткову угоду №1 від 22.02.2022 до договору від 02.02.2022 №3220-В-ОДФ-22, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.10.2022, 02.11.2022. За результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-10-29-002071-c не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710.
Період усунення порушень: 04.11.2022 16:30 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2022 16:30

Оскарження висновку в суді

Опис: висновки оскаржено
Дата публікації: 18.11.2022 10:53

Запити/Пояснення