• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

20 307 303.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 101 536.52 UAH
Номер: 1a847aad9ba6464db92e2f2c87631855
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.07.2022 17:39 - 12.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.07.2022 № 188 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2022 № 188 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-10-29-010667-a 29.10.2021 Відділ культури Трускавецької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922. За результатами аналізу питань відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Еталон-Ком", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір №0106122021 від 07.12.2021, пояснення Замовника надані 08.08.2022 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби та звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до пункту 1 розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного) який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) на виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – ремонтно-реставраційних чи реставраційних. Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі (акти форми КБ-3 та акти форми КБ-2). Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вих.№ 21-953 від 11.11.2021 (файл: КК2.rar 12 листопада 2021 18:08) де зазначив, що договір № 0104062019 від 05.06.2019 предметом якого є «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей на вул. Б. Хмельницького, 175 у м. Львові (коригування)» виконано 100% та фактична вартість робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та додатковою угодою № 08/2020 від 09.11.2020 склала 3 757 484,19 грн. При цьому, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції надав Акти приймання виконаних будівельних робіт (Примірна форма № КБ-2в) до договору №0104062019 від 05.06.2019 на загальну суму 1 774 158,48 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено, що аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі, зокрема, акти форми КБ-2. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Еталон-Ком", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та визнав його переможцем і уклав з ним договір. У поясненнях наданих Замовником 08.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2022, Замовник повідомив, що не заперечує факту відсутності частини актів і, як наслідок, в подальшому вживатиме усіх необхідних заходів щодо недопущення двоякого трактування вимог тендерної документації, а також правильності кваліфікації Учасника та повідомив про розірвання Договору № 0106122021 від 07.12.2021 за взаємною згодою сторін, керуючись ч.1.ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України. Під час моніторингу Замовником 08 серпня 2022 оприлюднені через електронну систему закупівель Додаткова угода №05/2022 від 05.08.2022 про розірвання договору №0106122021 від 07.12.2021 та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-10-29-010667-a, сума оплати за договором - відсутня.
Період усунення порушень: 16.08.2022 09:54 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2022 09:54

Запити/Пояснення

Номер: 25d2826e47f240eb956c372594f9a1a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-11-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2022 15:32 - 05.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 11.02.2022 № 88 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.02.2022 № 88 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2021-10-29-010667-a 29.10.2021 Відділ культури Трускавецької міської ради (ЄДРПОУ 02229209) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Відповідно до прийняття Указу Президенту України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про проведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президенту України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України. Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю». Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури Трускавецької міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами від 04.11.2021. За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель щодо предмета закупівлі та тендерної документації Замовника встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель,
Період усунення порушень: 31.03.2022 16:48 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2022 16:48

Запити/Пояснення