- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
«Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                20 307 303.60
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 101 536.52 UAH
        мін. крок: 0.5% або 101 536.52 UAH
                    Номер:
                    1a847aad9ba6464db92e2f2c87631855
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-07-21-000001
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    20.07.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    21.07.2022 17:39 - 12.08.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    20.07.2022		№	188
			
Дніпро	
 
Про початок здійснення 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/1510-2022 від 09.02.2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                            Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток 
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.07.2022  № 188 
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	назва замовника	
7	UA-2021-10-29-010667-a
29.10.2021	Відділ культури Трускавецької міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник  відділу                                                                                                                  Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Еталон-Ком" встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922.
За результатами аналізу питань відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    -
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 11 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Еталон-Ком", протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір №0106122021 від 07.12.2021, пояснення Замовника надані 08.08.2022 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби та звіт про виконання договору про закупівлю. 
Відповідно до пункту 1 розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного) який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) на виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – ремонтно-реставраційних чи реставраційних. Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі (акти форми КБ-3 та акти форми КБ-2). 
Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вих.№ 21-953 від 11.11.2021 (файл: КК2.rar 12 листопада 2021 18:08)  де  зазначив, що договір № 0104062019 від 05.06.2019 предметом якого є «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей на вул. Б. Хмельницького, 175 у м. Львові (коригування)» виконано 100% та фактична вартість робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та додатковою угодою № 08/2020 від 09.11.2020 склала 3 757 484,19 грн.
При цьому, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав Акти приймання виконаних будівельних робіт (Примірна форма № КБ-2в) до договору №0104062019 від 05.06.2019 на загальну суму 1 774 158,48 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено, що аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі, зокрема, акти форми КБ-2. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Еталон-Ком", як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та визнав його переможцем і уклав з ним договір.
У поясненнях наданих Замовником 08.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.08.2022, Замовник повідомив, що не заперечує факту відсутності частини актів і, як наслідок, в подальшому вживатиме усіх необхідних заходів щодо недопущення двоякого трактування вимог тендерної документації, а також правильності кваліфікації Учасника та повідомив про розірвання Договору № 0106122021 від 07.12.2021 за взаємною згодою сторін, керуючись ч.1.ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України.
Під час моніторингу Замовником 08 серпня 2022 оприлюднені через електронну систему закупівель Додаткова угода №05/2022 від 05.08.2022 про розірвання договору №0106122021 від 07.12.2021 та Звіт про виконання договору про закупівлю UA-2021-10-29-010667-a, сума оплати за договором - відсутня.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    16.08.2022 09:54 - 31.08.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    16.08.2022 09:54
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    0ecee11c106d46fbb9c6903944c61730
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень (інформації, документів)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    04.08.2022 13:10
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    10.08.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон № 922), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею м. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), проведену Відділом культури Трускавецької міської ради  (далі Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-010667-a), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). 
Відповідно до розділу №1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій ) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору).
Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№21-957 від 11.11.2021 (файл: КК.rar 12 листопада 2021 18:08) де у пункті 29 зазначив Самоскид-С ЗІЛ-ММЗ 4502 (Послуги) та надав Договір №16/05/17-Т від 16.05.2017 укладений з ТОВ «Тетяна-Транс» предметом якого є надання транспортних послуг щодо перевезення вантажів вантажним автомобілем (самоскид) марки ЗІЛ ММЗ модель 4502. Також учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав  Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки ЗИЛ-ММЗ модель 4502 згідно якого власником транспортного засобу є Брунець Ярослав Петрович та завантажив Договір найму транспортних засобів від 28.10.2018 укладений між ТОВ «Тетяна-Транс» та Брунець Ярославом Петровичем, який не відповідає вимогам статті 799 ЦК України.
Окрім того, відповідно до пункту 1 розділу №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку 1 до тендерної документації слідує, що для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: скановану з оригіналу копію аналогічного договору (не менше одного) який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній) на виконання ремонтно-реставраційних чи реставраційних робіт на пам’ятках культурної спадщини, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з характером робіт – ремонтно-реставраційних чи реставраційних. Аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі (акти форми КБ-3 та акти форми КБ-2). 
Так, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вих.№ 21-953 від 11.11.2021 (файл: КК2.rar 12 листопада 2021 18:08)  в якій  зазначив, що договір № 0104062019 від 05.06.2019 предметом якого є «Реставраційно-ремонтні роботи бібліотеки-філії № 27 для дітей на вул. Б. Хмельницького, 175 у м. Львові (коригування)» виконано 100% та фактична вартість робіт згідно з довідкою форми КБ-3 та додатковою угодою № 08/2020 від 09.11.2020 склала 3 757 484,19 грн.
При цьому, учасник ТОВ "Еталон-Ком" у складі своєї тендерної пропозиції  надав Акти приймання виконаних будівельних робіт (Примірна форма № КБ-2в) до договору №0104062019 від 05.06.2019 на загальну суму 1 774 158,48 грн, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації де зазначено, що аналогічний договір повинен бути повністю виконаний документи, що засвідчують факт виконання робіт в повному обсязі, зокрема, акти форми КБ-2. 
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    626e209a60ff416f9c35e2ff99d9d570
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит Держаудитслужби України
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.08.2022 16:52
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Розглянувши Ваш запит від 04.08.2022 року, на виконання вимог ч. 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Щодо договору надання послуг вантажним автомобілем ЗІЛ ММЗ 4502.
Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації «у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору).»
Відповідно до п. 29 Довідки про наявність обладнання та МТБ Учасника-переможця, останній використовує вантажний автомобіль згідно договору 16/05/17-Т  від 16 травня 2017 року (зі змінами) як надання послуг зазначеним автомобілем Товариством з обмеженою відповідальністю «Тетяна-Транс», яке в свою чергу є юридичною особою. Відтак, відповідно до ст. 901 Цивільного кодексу України: «За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.» Таким чином, правовідносини згідно наведеного договору виникають виключно між ТОВ «Еталон-Ком» та ТОВ «Тетяна-Транс».
Варто звернути увагу, що Замовником не вимагалося надання документів, що підтверджують первісні правовідносини між суб’єктами господарювання щодо техніки, яка буде використовуватись, а отже факт належності та правомірності розпорядження техніки безпосередньо надавачем послуг. Замовник не вправі розглядати та брати до уваги документи, які не вимагалися тендерною документацією. Як наслідок, договір між ТОВ «Тетяна-Транс» та фізичною особою Брунець Ярослав Петрович не розглядається Замовником як такий, оскільки, повторимось, тендерною документацією не вимагалося надання документального підтвердження первісних правовідносин та факту передання чи отримання техніки. Більше того, Замовнику не відомо про те, чи наявний інший (нотаріально посвідчений) договір між вказаними суб’єктами.
Підсумовуючи вважаємо, що вимога Розділу 1 Додатку 1 до ТД щодо підтвердження правомірності використання техніки в ході виконання робіт є виконана в повній мірі.
2. Щодо аналогічного договору та факту його повного виконання.
Аналізуючи тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Еталон-Ком» в частині кваліфікаційного критерію – наявність досвіду виконання аналогічного договору Замовником було здійснено аналіз сукупних документів, які надавались останнім, зокрема: акти кб-2в, кб-3, лист-відгук та сам договір, а також додаткові угоди. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник на підтвердження повного виконання договору повинен був надати акти форми КБ-3  та акти форми КБ-2, а також позитивний лист-відгук. Проаналізувавши зазначені документи, а саме Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2020 року, необхідно констатувати, що всього вартість виконаних будівельних робіт з ПДВ становить: 3 757 484, 19 грн., як і декларувалось Учасником у довідці.
Також Замовником було розглянуто лист-відгук, адресований безпосередньо тендерному комітету відділу культури Трускавецької міської ради від 11.11.2021 року № 92, в якому зазначена сума виконаного договору 3 757 484, 19 грн, що також підтверджує факт виконання договору в повному обсязі.
Варто звернути увагу й на те, що тендерна документація не містить чіткої вказівки на те, що акти форми кб-2в повинні бути надані в повному обсязі. При цьому, Замовник не заперечує факту відсутності частини актів і, як наслідок, в подальшому вживатиме усіх необхідних заходів щодо недопущення двоякого трактування вимог тендерної документації, а також правильності кваліфікації Учасника.
Просимо взяти до уваги те, що Учасником-переможцем надані інші документи, які в свою чергу повною мірою підтверджують повне виконання договору, як наводилося вище, що не могло слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Додатково повідомляємо про розірвання Договору  № 0106122021 від 07.12.2021 року на виконання  робіт за об’єктом: «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього      музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області » (Код за  ДК 021:2015: 45453000-7  Капітальний ремонт і реставрація) за взаємною згодою Сторін, керуючись ч.1.ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, відповідно до пункту 12.3 розділу 12 «Термін дії Договору». Ініціатором розірвання виступив Підрядник - ТОВ "Еталон-Ком" у зв’язку із значним підвищенням цін на будівельні матеріали.  Відповідна додаткова угода за № 05/2022 від 05.08.2022 оприлюднена  в електронній системі  закупівель 08.08.2022 року.
                
                        
                    Номер:
                    25d2826e47f240eb956c372594f9a1a5
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-02-11-000139
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    11.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    11.02.2022 15:32 - 05.03.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    11.02.2022		№	88
	Дніпро	
 Про початок здійснення 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
        2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник                                                                          Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток 
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п 	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	назва замовника	25	UA-2021-10-29-010667-a	29.10.2021	Відділ культури Трускавецької міської ради
(ЄДРПОУ 02229209) 	Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник  відділу                                                                                                                  Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Відповідно до прийняття Указу Президенту України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про проведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 лютого 2022 року №2102-ІХ «Про затвердження Указу Президенту України «Про введення воєнного стану в Україні», згідно із наказом Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припинено проведення заходів державного фінансового контролю на період дії воєнного стану на території України. 
Моніторинг відновлено відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю».
Дата закінчення моніторингу:  31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон).
 Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури Трускавецької міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами від 04.11.2021.
За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель щодо предмета закупівлі та тендерної документації Замовника встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель,
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    31.03.2022 16:48 - 06.04.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    31.03.2022 16:48
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    8dcf6a8652694d7792e323597ec6973c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.02.2022 16:48
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    18.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-29-010667-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    2aaf8af513e34e9584e4c9c7e48adef9
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    17.02.2022 13:44
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Розглянувши Ваш запит від 14.02.2022 року, на виконання вимог ч. 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення за наступними питаннями:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Усі технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», які діяли станом на момент оголошення процедури закупівлі. Даними правилами чітко регламентовано порядок складання та оформлення кошторисної документації, оцінка та сам процес формування вартості майбутніх робіт за об’єктом.
Перед оголошенням процедури закупівлі було проведено ряд заходів, як цього вимагає законодавство, а саме:
1) Визначено джерела фінансування та отримано бюджеті асигнування  на проведення реставрації об’єкту у поточному році;
2) Проведено закупівлю на розроблення проєктно-кошторисної документації;
3) Проєктною організацією у співпраці із замовником проведено розроблення проєктно-кошторисної документації (далі –ПКД);
4) Укладено договір із спеціалізованою організацією на проведення  експертизи ПКД;
5) Отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду ПКД за робочим проєктом;
6) Наказом начальника відділу затверджено проєктну документацію;
7) Розраховано очікувану вартість  закупівлі за об’єктом  «Реставрація пам’ятки архітектури Художнього музею М. Біласа (вілла Гопляна) на майдані Кобзаря в м. Трускавці Львівської області» (далі – Об’єкт);
8) Відповідно до складеної і затвердженої проєктної документації встановлено технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі.
На виконання вимог встановлених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020  № 275 замовником проводилися заходи які складаються з таких  п’яти  етапів визначення очікуваної вартості:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах.
На цьому етапі замовник проаналізував технічний стан Об’єкту,  визначився з реальною потребою закупівлі робіт відповідно до виду діяльності та завдань на поточний період та провів пошук можливих джерел фінансування робіт на 2021-2022 роки.
2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик.
На цьому етапі здійснювалося безпосереднє формування технічних завдань до предмета закупівлі. Замовником складено завдання на проєктування, разом із проєктною організацією розроблено реставраційне завдання, визначено клас наслідків Об’єкту, визначено конкретний перелік робіт. 
3. Аналіз ринку.
На цьому етапі  проєктною організацією за погодженням із замовником було розроблено та передано на експертизу  кошторисну документацію в якій визначено  вартість трудових і матеріальних ресурсів. Під час складання кошторисної документації проводилося порівняння цін на будівельні матеріали, устаткування та обладнання за аналогічними предметами закупівлі.  На цьому етапі було використано як загальнодоступну інформацію яка міститься у відкритих джерелах, офіційні документи, так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
4. Визначення вимог до умов виконання робіт.
На цьому етапі встановлено істотні умови майбутнього договору на підставі вже наявної інформації, що була зібрана та встановлена на попередніх етапах. Замовнику вже було відомо суму бюджетних призначень на рік, а також строки протягом яких необхідно виконати роботи. Вимоги до умов виконання робіт і оплати було встановлено з урахуванням періоду запланованого проведення робіт впродовж 2021-2022 року, враховуючи усі ризики та інфляційні процеси, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника.
 5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
На завершальному етапі проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374 відповідно до затвердженої проєктно-кошторисної документації. Математичний розрахунок вартості предмету закупівлі подано в обгрунтуванні розміщеному на офіційному сайті Трускавецької міської ради.
Таким чином, Замовником було дотримано усіх послідовних етапів, які передували оголошенню процедури закупівлі.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.tmr.gov.ua/ekonom/tenders/20603-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-restavratsiia-pamiatky-arkhitektury-khudozhnoho-muzeiu-m-bilasa-villa-hopliana-na-maidani-kobzaria-v-m-truskavtsi-lvivskoi-oblasti
                
                        
                    Номер:
                    cdd7b82fda0645359921b3aba8fc369c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про припинення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    24.02.2022 16:31
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    02.03.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 припиняє проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-29-010667-a  Сканована копія наказу додається
                
                        
                    Номер:
                    07eb0acb1a164711b95e510280af5f86
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про здійснення заходів державного фінансового контролю
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    31.03.2022 15:58
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    06.04.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Східний офіс Держаудитслужби на виконання наказу Державної аудиторської служби України від 25.03.2022 №49 поновлює проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-29-010667-a. Копія наказу додається.