-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УПГГК 21Т-Ч-012: 38410000-2-Лічильні прилади (Термометри лабораторні)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
1 841 036.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 37 000.00 UAH
Номер:
0dcb21038ade49c799c31389b72d7e4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.01.2023 00:00
Період моніторингу:
05.01.2023 09:59 - 27.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.01.2023 №1-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.01.2023 №1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-10-29-009995-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», ТОВ «ЕксімКаргоТрейд», ФОП Вікарчук Андрій Вікторович, ТОВ «ПІНОЛ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «ЕксімКаргоТрейд», Фізичної особи-підприємця Вікарчук Андрій Вікторович (далі – ФОП Вікарчук Андрій Вікторович), Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (далі – ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІНОЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПІНОЛ УКРАЇНА»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022 №УПГГК 21Т-Ч-012, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022 року, договір поставки від 10.03.2022 №75/11-22, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 11.01.2023 року.
Період усунення порушень:
12.01.2023 10:40 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2023 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
6a60e48c76ba40329bd2e3d020a8564b
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
10.01.2023 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «УПГГК 21Т-Ч-012: 38410000-2-Лічильні прилади (Термометри лабораторні) 38410000-2-Metering instruments (Laboratory thermometers)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-29-009995-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. З яких причин договір поставки від 10.03.2022 №75/11-22 було укладено Замовником на 58 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
2. Чи поставлено Замовнику постачальником ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» лічильні прилади по договору поставки від 10.03.2022 №75/11-22 (далі – Договір) в повному обсязі згідно зі Специфікацією (Додаток №1 до Договору) у строк, передбачений пунктом 10.1 розділу X Договору, тобто до 31.08.2022 року, та чи здійснювалась (якщо так, то в якому обсязі) Замовником оплата по Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
61dae1af10b94d9eaa775deddcfeaf95
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ
Дата опублікування:
11.01.2023 10:55
Опис:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури закупівлі УПГГК 21Т-Ч-012: 38410000-2-Лічильні прилади (Термометри лабораторні), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-29-009995-a міститься у вкладених файлах
Пояснення:
1. Відповідно до Статті 33 Закону: «6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів».
10.01.2022р. Уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" та про намір укласти договір.
Після цього Замовник розпочав укладання договору з ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ".
Підрозділ Замовника, відповідальний за укладення договору, повідомив, що у зв’язку, перевіркою документів, що вимагаються Замовником для завантаження переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та тендерної документації, а також віддалену роботу працівників Управління, визначеного часу для укладання договору недостатньо, а тому існує необхідність продовжити строк укладання договору по даній процедурі закупівлі. В зв’язку з вищевказаними об’єктивними обставинами та відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону, Уповноваженою особою Замовника 25.01.2022 р. було прийнято рішення продовжити до 60 днів строк для укладання договору про закупівлю по предмету закупівлі: «38410000-2-Лічильні прилади (Термометри лабораторні)» з ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ".
На підтвердження надається відповідний протокол.
Отже, Замовником укладено договір без порушення визначених Законом строків
2. Станом на дату формування даної відповіді постачальником ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" не в повному обсязі виконано договірні зобов’язання за договором від 10.03.2022 №75/11-22, а саме – здійснено часткову поставку Товару згідно видаткової накладної № Х0009640 від 29.06.2022р на суму 313 458,00 грн.
Покупцем здійснено оплату за поставлений Товар на суму 313 458,00 грн.
Підтверджуючі документи додаються..