• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

УПГГК 21Т-Ч-012: 38410000-2-Лічильні прилади (Термометри лабораторні)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Завершена

1 841 036.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 37 000.00 UAH
Номер: 0dcb21038ade49c799c31389b72d7e4e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.01.2023 09:59 - 27.01.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.01.2023 №1-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.01.2023 №1-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-10-29-009995-a 29.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», ТОВ «ЕксімКаргоТрейд», ФОП Вікарчук Андрій Вікторович, ТОВ «ПІНОЛ УКРАЇНА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «ЕксімКаргоТрейд», Фізичної особи-підприємця Вікарчук Андрій Вікторович (далі – ФОП Вікарчук Андрій Вікторович), Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (далі – ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІНОЛ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ПІНОЛ УКРАЇНА»), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022 №УПГГК 21Т-Ч-012, повідомлення про намір укласти договір від 11.01.2022 року, договір поставки від 10.03.2022 №75/11-22, відповідь Замовника на запит про надання пояснень від 11.01.2023 року.
Період усунення порушень: 12.01.2023 10:40 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2023 10:40

Запити/Пояснення