-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт із заміни вікон будівлі за адресою: м. Львів, вул. Тесленка, 2»
Завершена
2 354 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 771.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 771.30 UAH
Номер:
668014aff207402bbfd15adcbf504082
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
20.06.2022 16:41 - 14.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.06.2022 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-10-29-009432-a, 29.10.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді замовником на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; розгляду тендерних пропозицій; відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності укладеного договору законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; своєчасність надання відповіді замовником на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності укладеного договору законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Агенція ресурсів Львівської міської ради» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію замовника; запитання та вимоги учасників процедури закупівлі від 05.11.2021 та відповіді замовника від 17.11.2021; скарга до процедури UA-2021-10-29-009432-a.c2 від 07.12.2021 ТОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 20.12.2021 № 27994-р/пк-пз; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ФОП «ГРИЦИШИН СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ»; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ»; протокол розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ГРИЦИШИН СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ» від 29.11.2021 № б/н; протокол розгляду пропозиції учасника ФОП «ГРИЦИШИН СЕРГІЙ АНДРІЙОВИЧ» від 28.12.2021 № б/н; протокол кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ» від 28.12.2021 № б/н; повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021; договір про закупівлю від 12.01.2022 № 12/01 на суму 2 341 870,00 грн. (з ПДВ) із ТОВ «ЕКОНОМБУД-ЛВ».
Моніторингом питання своєчасності надання відповіді замовником на запитання до процедури та вимоги про усунення порушення встановлено, що в електронній системі закупівель опубліковано від 05.11.2021 запитання до процедури: «Для чого Замовник прописав вимогу: "Кваліфікація електротехнічного персоналу підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з електробезпеки", якщо технічною специфікацією не передбачені роботи з електробезпеки? Просимо прибрати цю вимогу з тендерної документації».
В свою чергу замовником від 17.11.2021 надано (опубліковано) відповідь: «замовником внесено відповідні зміни в умови тендерної документації».
Поряд з цим встановлено, що учасник ТОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» в електронній системі закупівель опубліковано від 05.11.2021 вимогу про усунення порушення, а саме: «Банківська ліцензія тепер не використовується Банком та повертається до НБУ . Доводимо до відома Замовника, що 05.08.2021 набрав чинності ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення питань організації корпоративного управління в банках та інших питань функціонування банківської системи» від 30.06.2021 № 1587-ІХ, яким, зокрема, внесено зміни до ст.2 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» (далі – Закон). Згідно зі змінами в Законі: Банк – юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги;
Банківська ліцензія – запис у Державному реєстрі банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності. У зв’язку з цим, Банк здійснює банківську діяльність на підставі витягу з Державного реєстру банків. Банківська ліцензія тепер не використовується Банком та повертається до НБУ. Враховуючи вище зазначене, вимагаємо внести відповідні зміни до п.2.2. ч.2. р.3 тендерної документації, прибравши вимогу щодо надання копії ліцензії банку, який видав банківську гарантію.».
В свою чергу замовником вимога задоволена та від 17.11.2021 надано відповідь: «замовником внесено відповідні зміни в умови тендерної документації».
Вищезазначене є порушенням частини першої статті 24 Закону в частині надання замовником роз’яснення та дотримання термінів оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Так, частино першою статті 24 Закону визначено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.».
Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Колегії АМКУ в ході розгляду скарги ТОВ «ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС» з винесеним рішенням № № 27994-р/пк-пз від 20.12.2021.
Період усунення порушень:
30.06.2022 17:12 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.06.2022 17:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу повідомляємо наступне:
Відповідно до ч . 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.»
В той же час згідно з ч. 2 цієї ж статті «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.»
Враховуючи вищенаведене, замовником вчинено дії що передбачені Законом та спрямовані на усунення виявленого порушення, а саме: замовником вимога задоволена та від 17.11.2021 надано відповідь: «замовником внесено відповідні зміни в умови тендерної документації» та одночасно внесено зміни до тендерної документації та в умови оголошення в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме такий строк продовжено не менш як на сім днів.
З огляду на встановлені моніторингом порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжиття заходів щодо їх недопущення в майбутньому. З врахування вказаного, уповноваженою особою вжито усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
06.07.2022 20:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionUntimely: Так
Опис:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі розміщено в електронній системі закупівель 30 червня 2022 року. Зобов’язання надані у висновку: «…здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому…». Замовником проінформовано в електронній системі закупівель: «У відповідь на висновок за результатами моніторингу повідомляємо наступне: Відповідно до ч . 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі- Закон) : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.» В той же час згідно з ч. 2 цієї ж статті «У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.» Враховуючи вищенаведене, замовником вчинено дії що передбачені Законом та спрямовані на усунення виявленого порушення, а саме: замовником вимога задоволена та від 17.11.2021 надано відповідь: «замовником внесено відповідні зміни в умови тендерної документації» та одночасно внесено зміни до тендерної документації та в умови оголошення в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме такий строк продовжено не менш як на сім днів. З огляду на встановлені моніторингом порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжиття заходів щодо їх недопущення в майбутньому. З врахування вказаного, уповноваженою особою вжито усіх необхідних заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель.».
Дата публікації:
07.07.2022 11:06