-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-61 Батурин - Конотоп - Суми, на ділянці км 141+750 - 142+250, Сумська область
Завершена
18 646 959.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 234.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 234.80 UAH
Номер:
01af4e3ef2fe4f41986406b6491801d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
24.05.2022 09:32 - 16.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
12. UA-2021-10-29-007811-a Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" 18 646 959,60 Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені зміни до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 29.10.2021 № 184, тендерні пропозиції ТОВ «РемстройПлюс», ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2021, договір від 15.12.2021 № БДР-190/12/21, додаткова угода від 15.12.2021 № 1 та 21.12.2021 № 2, відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 25.05.2022 та 06.06.2022.
Період усунення порушень:
15.06.2022 11:33 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
44167aa46dfd4a7b89d4a90fe2d57f50
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на закупівлісторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета .
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
804781fa35304cf2a013ccbc8ca72805
Назва:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь
Дата опублікування:
30.05.2022 13:33
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАНИМ АГЕНСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами проведених передпроектних робіт.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://fininpro.com/fininpro_img/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20UA-2021-10-29-007811-a.pdf
Номер:
9acdbf0d7f824533bf5e24ac583df0e5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2022 09:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2022 00:00
Опис:
Просимо надати документальне підтвердження визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення (експертний звіт, проектно-кошторисної документацію, тощо)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea1e21c1d5c34e0897f7cea80c354017
Назва:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь
Дата опублікування:
09.06.2022 14:00
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось в межах абзацу 4 заходу 7 Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на період до 2023 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 1287 від 21.12.2020.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАНИМ АГЕНСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами виконаних з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, передпроектних робіт згідно договору.
Комплексна експертиза буде проведена під час виконання повного комплексу робіт за схемою «проектуй-будуй», згідно умов договору. Підрядник виконує повний комплекс робіт, які необхідні для реалізації влаштування системи зважування у русі, де відповідно до п. 6.2 Договору Підрядник зобов’язаний розробити проектно-кошторисну документацію, отримати позитивний експертний звіт та надати проектно-кошторисну документацію для затвердження Замовнику.