• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція будівлі (в частині даху та фасадів) хірургічного корпусу Комунального підприємства «Погребищенська центральна лікарня» по вул. П.Тичини,54 А в м. Погребище, Вінницька обл. (коригування 3)» місто Погребище 2021

Завершена

10 636 474.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 106 365.00 UAH
Номер: f7c040c31af84a9f808d4a3c42572f88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-30-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.03.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 30.03.2022 13:15 - 21.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 29.03.2022 № 50 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2021-10-29-001094-c 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖК-Гарант» установлено порушення абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію (зі змінами), затверджену наказом уповноваженої особи від 12.11.2021 № 130, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК-Гарант» (далі – ТОВ «ЖК-Гарант»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.11.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 23.11.2021, повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2021, договір підряду від 06.12.2021 № 417. За результатами моніторингу установлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу для учасника до заходів безпеки, зокрема в рамках заходів, щодо дотримання правил охорони праці під час виконання робіт на висоті повинен забезпечити робітників страхувальними лямковими поясами та фалами в кількості не менше трьох кожного спорядження, про що подає в складі пропозиції докази наявності даного обладнання належного на праві власності/користування, декларацію відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дійсний протокол періодичних випробувань зазначеного вище спорядження, приладдя, проведеного сертифікованою випробувальною лабораторією та керівництва з експлуатації спорядження із відповідними відмітками за результатами періодичних випробувань та зазначенням серійного номеру спорядження. Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» на виконання вказаних вимог Замовника у складі своєї тендерної документації надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 12.08.2020, згідно якої зазначив наявні рятувальні пояси та фали рятувальні в кількості по 10 штук. Однак, учасником ТОВ «ЖК-Гарант» у складі своєї тендерної пропозиції не надано, всупереч вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації наступні документи: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дійсний протокол періодичних випробувань зазначеного вище спорядження, та приладдя (рятувальні пояси та фали рятувальні в кількості по 10 штук), проведеного сертифікованою випробувальною лабораторією та керівництва з експлуатації спорядження із відповідними відмітками за результатами періодичних випробувань та зазначенням серійного номеру спорядження. Також за результатами моніторингу установлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник відповідно до пункту 1 додатку 1 до тендерної документації установив вимогу, зокрема, що учасник в підтвердження інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в разі оренди та/або суборенди та/або договори про надання послуг та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку ïx дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). Водночас строк дії договору підряду від 06.12.2021 № 417, укладеного Замовником з ТОВ «ЖК-Гарант», становить до 31.12.2022. При цьому, Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав договір оренди, який не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: договір оренди (найму) майна з екіпажом від 24.06.2020 № 1, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «ЮВВ-Буд» на оренду транспортного засобу ГАЗ 3309 автовишка АП-18 з водієм, термін дії до 31.12.2021. Даним договором не передбачено умови про можливість пролонгації строку його дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (31.12.2022). Також за результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що відповідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VІІІ від 06.02.2018 та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої, відповідно до чинного законодавства, фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу та надаються відповідні документи фінансової звітності, які підтверджують надану учасником інформацію в довільній формі, з документальним підтвердженням про надання цієї фінансової звітності до органів Державної податкової служби України. Також учасник у будь-якому разі надає довідку про вартість чистих активів, відповідно до останньої затвердженої, відповідно до чинного законодавства, фінансової звітності. У складі пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» надано довідку про вартість чистих активів від 18.11.2021 № 20 в якій зазначено, що відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності вартість чистих активів товариства складає 3 319 000,0 грн. При цьому очікувана вартість даної закупівлі складає 10 636 474,0 грн, що перевищує 50 % вартості чистих активів товариства, відповідно до останньої затвердженої, відповідно до чинного законодавства, фінансової звітності. Водночас у складі пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» не надано копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, що не відповідає вимогам пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. Отже, Замовник на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖК-Гарант» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та як такого, що не відповідає іншим вимогам, встановленим Замовником відповідно до частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 22.04.2022 17:15 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2022 17:15
Номер: 90868e2542c742dd84702708578f92bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-22-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 22.02.2022 16:26 - 18.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.02.2022 № 30 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-10-29-001094-c 29.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Погребищенська центральна лікарня» Погребищенської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену наказом уповноваженої особи від 12.11.2021 № 130.
Період усунення порушень: 08.03.2022 11:00 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.03.2022 11:00