-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція мультифункціонального спортивного майданчику з гумовим покриттям за адресою: вул.Кагамлика,35, в м.Полтава
Більш детально у тендерній документації.
Завершена
3 579 749.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 898.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 898.75 UAH
Номер:
d8cd79de07794eae9631e5bff2e7897d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 14:15 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2022 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2021-10-29-002525-a від 29.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК Новобудгруп», відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Новобудгруп» (далі – ТОВ «БК Новобудгруп»), протокол засідання тендерного комітету від 16.11.2021 №1, повідомлення про намір укласти договір від 16.11.2021; договір про закупівлю будівельних робіт від 01.12.2021 №236, додаткову угоду №1 від 24.12.2021.
Період усунення порушень:
18.04.2022 14:51 - 22.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2022 14:51
Номер:
a77240d8da474e6492e5a3837dc39008
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 15:10 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2021-10-29-002525-a від 29.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського державного медичного університету (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 29.10.2021 №1, пояснення Замовника від 24.02.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.03.2022 16:00 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 16:00
Запити/Пояснення
Номер:
918fcde677f04c9eab173bf7c6d8a6e5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція мультифункціонального спортивного майданчику з гумовим покриттям за адресою: вул.Кагамлика,35, в м. Полтава», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-29-002525-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a465e80cc3444b71af7e47536a5701a7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.02.2022 14:26
Опис:
Розглянувши Ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне.
Назва предмету закупівлі: «Реконструкція мультифункціонального спортивного майданчику з гумовим покриттям за адресою: вул. Кагамлика, 35, в м. Полтава» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель: ФОП Тютюнніков В.О. розроблено проектно-кошторисну документацію, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція мультифункціонального спортивного майданчику з гумовим покриттям за адресою: вул. Кагамлика, 35, в м. Полтава».
Відповідно до п. 6.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка пройшла позитивну експертизу.
На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість.
Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Очікувана вартість становить - 3 579 749,00 грн. з ПДВ.
Додатково повідомляємо, що процедура закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція мультифункціонального спортивного майданчику з гумовим покриттям за адресою: вул. Кагамлика, 35, в м. Полтава» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) здійснювалась на очікувану вартість за рахунок інших джерел власних надходжень, а саме коштів отриманих університетом, як відсотки від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів. Згідно абзацу 3 частини 2 статті 70 Закону України «Про вищу освіту» відсотки, отримані від розміщення коштів закладу вищої освіти, наукової установи на вкладних (депозитних) рахунках в установах державних банків, включаються до фінансового плану (кошторису) закладу вищої освіти, наукової установи і можуть використовуватися на придбання майна і його використання, капітальне будівництво та ремонт приміщень, поліпшення матеріально-технічного, навчально-лабораторного, навчально-методичного забезпечення освітнього процесу тощо в межах статутної діяльності закладу вищої освіти, наукової установи.
Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://www.pdmu.edu.ua/storage/docsa_pro_osvitu_dzakupivli/files/NDIQkt0fGYTrM6WnJajuq3lLp0LXC557OypCaIuT.pdf.
Номер:
b0abe0e9f5584eb8b9369c914e7b6ab1
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 19:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.