-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини території благоустрою з організацією скверу на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Торги не відбулися
1 963 993.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Номер:
8c31be80cf7c4a0ab9f71f14582d8a16
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-17-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2021 00:00
Період моніторингу:
17.12.2021 12:43 - 13.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.12.2021
№ 720
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2021 № 720.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-10-28-011038-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог частини 16 статті 29 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ФОП Козачевський Михайло Павлович, ПП «Добробуд-плюс» та ТОВ «Полісся Міськбуд», протоколи розгляду тендерних пропозицій, від 22.11.2021, від 26.11.2021, від 03.12.2021 та від 21.12.2021 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 01.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.11.2021 року, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович, яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
- внаслідок відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович у довідці від 11.11.2021 № 1/1, яка містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання договору про закупівлю, інформації про наявність автогідропідіймача та крана на автомобільному ходу, що не відповідає вимогам Додатку № 6 та Додатку № 1 Форма 1 до пункту 1 кваліфікаційні критерії) тендерної документації.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович встановлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, подають документи викладені у Додатку № 1 тендерної документації.
Поряд з тим, відповідно до підпунктів 1.1-1.5 пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасники у складі тендерних пропозицій надають довідку у вигляді таблиці (форма 1), що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, а саме: будівельних машин і механізмів (далі – будівельна техніка), необхідних для виконання договору про закупівлю, та які будуть включені учасником/переможцем закупівлі до підсумкової відомості ресурсів при складанні ціни пропозиції (Договірної ціни), а також надають документальне підтвердження наявності власної або залученої будівельної техніки (свідоцтва про реєстрацію машини та механізмів, договори оренди, суборенди, послуг та ін..)
Разом з тим, Додатком № 1 (Форма 1 до пункту 1 кваліфікаційні критерії) тендерної документації, встановлено мінімальну рекомендовану кількість та види основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яку учасник включає до Форми 1 до пункту 1 кваліфікаційні критерії. Тобто, положення вказаного Додатку щодо кількості та видів основної будівельної техніки, яка необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі носить рекомендаційний, а не імперативний характер, а відтак відсутність у довідці, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання рекомендованої кількості та видів основної будівельної техніки не є підставою відхилення тендерних пропозицій учасників, а відтак тендерна пропозиція ФОП Козачевський Михайло Павлович відповідає умовам Додатку № 1 тендерної документації.
В той же час, Додаток 6 тендерної документації, містить умови щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (із урахуванням змін та доповнень) (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), а саме:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- локальні кошториси на будівельні роботи (повинні бути складені на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються);
- підсумкову відомість ресурсів на будову.
Таким чином, Додаток 6 тендерної документації також не містить окремих умов щодо включення до ціни тендерної пропозиції учасника вартості роботи автогідропідіймача та крана на автомобільному ходу, а відтак тендерна пропозиція ФОП Козачевський Михайло Павлович відповідає умовам Додатку 6 тендерної документації.
Також, у вищевказаному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.11.2021 року зазначено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Козачевський Михайло Павлович відсутній лист - відгук до аналогічного договору від 20.09.2021 № 5, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 1 тендерної документації.
Крім цього, Замовником у вищевказаному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 21.11.2021 року зазначено, що оскільки виправлення не відповідності підпункту 3.1 пункту 3 Додатка № 1 тендерної документації не змінить наявності підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович, передбачених абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, тому в Замовника відсутня необхiднiсть надання учаснику 24 години на виправлення описаних вище невiдповiдностей.
Слід відмітити, що відповідно до абзацу 1 частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось
тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до пункту 1 частини 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель стосується невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі
виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Козачевський Михайло Павлович без наявності підстав визначених абзацом 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону та без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП Козачевський Михайло Павлович в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.
В той же час, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Слід зазначити, що згідно із інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, Замовник відмінив процедуру закупівель.
Період усунення порушень:
14.01.2022 14:42 - 29.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2022 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
20.01.2022 09:52