-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочі місця з цифровим детектором
Завершена
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Номер:
195b2ccbd8b44ed3aa8f87f0526c7e3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.12.2022 00:00
Період моніторингу:
29.12.2022 15:58 - 20.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.12.2022 № 51-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
29.12.2022 № 51-З
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-28-005287-с, 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в майбутньому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів, оприлюднене відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 29.10.2021 № 177; перелік змін, що вносяться до тендерної документації; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медгарант» (далі – ТОВ «Медгарант»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІЛАТАНМЕД»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокольне рішення тендерного комітету про визначення переможцем учасника; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Медгарант» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 28.12.2021 № 202 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю, чим порушено пункт 12 частини першої статті 10 Закону. Зокрема, відповідно до пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Так, під час моніторингу процедури закупівлі було встановлено, що повна оплата за договором про закупівлю від 28.12.2021 № 202 (далі – Договір) була здійснена 29.12.2021. Відповідно до пункту 4.1 Договору розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Замовником на розрахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Отже, якщо 29.12.2021 здійснена оплата за Договором, то станом на 29.12.2021 товар передано покупцеві.
Відповідно до частини першої статті 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов’язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Відповідно до пункту 5.1 Договору товар повинен бути поставлений замовнику до 31.12.2021, тобто, саме до цього строку (терміну) зобов’язання має бути виконано.
Відповідно до частини першої статті 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Строк дії Договору, встановлений у пункті 10.1 Договору (до 31.12.2021), не продовжено шляхом укладання додаткової угоди.
Період усунення порушень:
30.12.2022 10:22 - 14.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2022 10:22
Номер:
5b38aaa656184b03af6d9ad2242aa1af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
08.12.2022 14:25 - 30.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.12.2022 № 47-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.12.2022 № 47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-28-005287-c, 28.10.2021виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
З технічних питань оприлюднити висновок про результати моніторингу процедури закупівлі відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» не вдалося.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
-
Період усунення порушень:
12.01.2023 14:36 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.01.2023 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
cc1cc5e5559e46ec85f54286f9e4edc1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.12.2022 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочі місця з цифровим детектором ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-005287-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-10-28-005287-с відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 28.12.2021 № 202 протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю, як передбачено пунктом 12 частини першої статті 10 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ae014ac1d88a4911a1b857ce32670dd8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
12.12.2022 17:11
Опис:
Виконавчий комітет Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської області надає пояснення щодо запитуваної інформації по моніторингу UA-M-2022-12-08-000011 по закупівлі «Рентгендіагностичний комплекс на 2 робочі місця з цифровим детектором» (UA-2021-10-28-005287-c) :
1. Очікувана вартість предмета закупівлі була встановлена відповідно отриманих цінових пропозицій від:
- ТОВ «АЛКОНТ – СЕРВІС» з ціною – 4 510 000,00 грн.
- ТОВ «Медгарант» з ціною – 4 500 000,00 грн.
- ТОВ «ІЛАТАНМЕД» з ціною – 4 600 000,00 грн.
Провівши цінові порівняння вартості рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з цифровим детектором, вартість закупівлі була встановлена відповідно до найменшої отриманої пропозиції.
(отримані цінові пропозиції додаються)
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були встановлені відповідно до листа директора КНП «Вилківської міської лікарні» до Вилківської міської ради № 230 від 27.10.2022 та його обґрунтувань щодо необхідності придбання рентгендіагностичного комплексу на 2 робочі місця з цифровим детектором.(Додатки: лист директора КНП «ВМЛ»; рішення сесії;посилання на сайт ВМР https://vylkivska-gromada.gov.ua/docs/1121808/)
3. Пунктом 5 пп. 5.4. договору № 202 від 28.12.2021 прописано що, перехід права власності на товар є момент передачі товару в місці постачання. Доказом передачі Товару у власність Замовника являється накладна оформлена належним чином та підписана уповноваженою особою Замовника, з печаткою Покупця. Акт введення в експлуатацію обладнання за підписами Постачальника та Замовника.
Станом на 12 грудня 2022 року виконуються ремонтні роботи в КНП «Вилківська міська лікарня» в кабінеті в якому заплановано встановлення рентгендіагностичного комплексу. Рентгендіагностичний комплекс має бути встановлений співробітниками ТОВ «Медгарант», тому договір ще виконується. При повному виконані зобов’язань, договір буде закритий в системі Прозоро як виконаний.