-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 44110000-4 Конструкційні матеріали
Цемент
Завершена
5 922 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 610.00 UAH
Номер:
e4bd1460d28e4184981e93c43a501e9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 17:06 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 № 732
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 24.12.2021 № 732
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-28-010309-a 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» від 28.10.2021 №084, тендерні пропозиції ТОВ Будівельне об’єднання «УКРГІДРОСПЕЦБУД», ТОВ«СПЕЦАТОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021, договір від 21.12.2021 №21-0689-2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.01.2022.
Період усунення порушень:
21.01.2022 13:44 - 27.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.01.2022 13:44
Запити/Пояснення
Номер:
b1154f240a4445258c689edc04d9267d
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.12.2021 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Конструкційні матеріали, код за ДК 021:2015 код 44110000-4 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2021-10-28-010309-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
25190bb0949b4fe5a8dc91f2827c020b
Назва:
Надання розяснення на запит UA-M-2021-12-28-000011 від 28.12.2021
Дата опублікування:
04.01.2022 13:37
Опис:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ від 28.12.2021 за закупівлею ДК 021:2015 код 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент).
1.1. Технічні та якісні характеристики закупівлі визначені відповідно до:
Технічні та якісні характеристики цементу марки ЛЦЕМ І-400 (або еквівалент) встановлені відповідно до вимог: ДСТУ Б В.2.7-181:2009
Продукція повинна відповідати наступним характеристикам:
- Доменний гранульований шлак, Ш – 90-100% (за масою).
- Клінкер, Кл – 0-10% (за масою).
Сполуки лужних металів – натрію чи калію – 1,5-12% (за масою).
1.2. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до:
Очікувана вартість предмету закупівлі 5 922 000,00 грн. визначена, як добуток прогнозної ціни за одиницю товару, розрахованої методом порівняння ринкових цін, на кількість товару, що встановлена на базі потреби на поточний бюджетний період. Розмір бюджетного призначення згідно з планом використання бюджетних коштів.
1.3. Посилання на веб-сайт ДСП ЧАЕС
https://chnpp.gov.ua/ua/
1.4. Дата публікації на веб-сайті ДСП ЧАЕС інформації за закупівлею відповідно до вимог ПКМУ від 11.10.2016 № 710 – 29.10.2021, 14:40:46 (скриншот додається).
Додатки:
1. скриншот сторінки з веб-сайта ДСП ЧАЕС щодо оприлюднення інформації за закупівлею відповідно до вимог ПКМУ від 11.10.2016 № 710;