-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УГСБМ21Т(УО)-004_44220000-8 Столярні вироби (Вікна та двері в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Завершена
836 465.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1.9% або 16 000.00 UAH
Номер:
0766fa319ae7472fb3d51586ad89d7c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2022 00:00
Період моніторингу:
04.08.2022 09:44 - 26.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-10-28-009092-a 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру установлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГУД ВІН ХХІ», ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», ТОВ «ІНВЕСТБУД», ТОВ «БРАВО Н.В.», ТОВ «ІНТЕР-НОРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання відповідей на звернення про надання роз’яснень щодо тендерної документації та вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Укргазспецбудмонтаж» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням заступника уповноваженої особи від 23.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГУД ВІН ХХІ» (далі – ТОВ «ГУД ВІН ХХІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРЕСТ НП» (далі – ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» (далі – ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД» (далі – ТОВ «ІНВЕСТБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «БРАВО Н.В.» (далі – ТОВ «БРАВО Н.В.»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» (далі – ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.01.2022, повідомлення про наміри укласти договір від 28.01.2022, договір поставки від 16.02.2022 № 15/22, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 10.08.2022 через електронну систему закупівель, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 10.01.2022 № 330-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.11.2021.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 08.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Під час моніторингу установлено, що учасник торгів ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» звернувся 21.12.2021 до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення не надав роз’яснення на звернення та не оприлюднив його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону, чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону.
Період усунення порушень:
23.08.2022 18:19 - 07.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 18:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок Державної аудиторської служби від 23.08.2022 року за результатами моніторингу процедури закупівлі УГСБМ21Т(УО)-004_44220000-8 Столярні вироби (Вікна та двері в асортименті)
Дата публікації звіту:
26.08.2022 09:17
Запити/Пояснення
Номер:
2dfada3ea0a349d6b2b84a9c16d0686b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2022 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вікон та дверей в асортименті (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-009092-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e6739cec2a1d48e188a82ad2d29660b4
Назва:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.08.2022р. по процедурі закупівель УГСБМ21Т(УО)-004_44220000-8 Столярні вироби (Вікна та двері в асортименті)
Дата опублікування:
10.08.2022 11:12
Опис:
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 08.08.2022р. по процедурі закупівель УГСБМ21Т(УО)-004_44220000-8 Столярні вироби (Вікна та двері в асортименті)