• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт стадіону та спортивного майданчика. Київська гімназія № 287,вулиця Чорнобильська, 10-Б у Святошинському районі міста Києва

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер: 2f609668ceb245398939a4fe29e2f3a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 19.07.2022 10:25 - 10.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.07.2022 № 144 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-10-28-008382-a 18.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «РІАЛБУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розміщення інформації в електронній системі закупівель, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Органу державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.10.2021 № 234 (зі змінами від 10.11.2021), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 02.11.2021 та відповіді Замовника від 05.11.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «РІАЛБУД» (далі – ПП «РІАЛБУД») (в частині питань, як не були предметом розгляду Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 № 257 та від 17.12.2021 № 283, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 28.12.2021 № 179 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28.12.2021 № 1 та від 25.07.2022 № 2, рішення Колегії АМКУ від 13.12.2021 № 27513-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані 27.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 29.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів). Замовник надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 05.08.2022, з порушенням термінів (трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту), чим не дотримався вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 11.08.2022 17:51 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.08.2022 17:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку моніторингу UA-M-2022-07-19-000016 від 19.07.2022 повідомляємо. У зв'язку зі збройною агресією Російської Федерації та необхідністю перебування в укритті під час повітряних тривог, збільшилася імовірність допущення технічних помилок, в тому числі порушення термінів надання інформації, які не залежать від працівників підприємства. Також повідомляємо, що уповноваженій особі з питань закупівель управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації повідомлено про необхідність посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту: 18.08.2022 10:58

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 08.09.2022 13:34

Запити/Пояснення