-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стадіону та спортивного майданчика. Київська гімназія № 287,вулиця Чорнобильська, 10-Б у Святошинському районі міста Києва
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
2f609668ceb245398939a4fe29e2f3a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2022 00:00
Період моніторингу:
19.07.2022 10:25 - 10.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2022
№
144
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2
UA-2021-10-28-008382-a
18.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ПП «РІАЛБУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розміщення інформації в електронній системі закупівель, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Органу державної влади «Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.10.2021 № 234 (зі змінами від 10.11.2021), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 02.11.2021 та відповіді Замовника від 05.11.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «РІАЛБУД» (далі – ПП «РІАЛБУД») (в частині питань, як не були предметом розгляду Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 № 257 та від 17.12.2021 № 283, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 28.12.2021 № 179 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28.12.2021 № 1 та від 25.07.2022 № 2, рішення Колегії АМКУ від 13.12.2021 № 27513-р/пк-пз, пояснення Замовника, надані 27.07.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 29.07.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
Замовник надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель 05.08.2022, з порушенням термінів (трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту), чим не дотримався вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
11.08.2022 17:51 - 26.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.08.2022 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу UA-M-2022-07-19-000016 від 19.07.2022 повідомляємо. У зв'язку зі збройною агресією Російської Федерації та необхідністю перебування в укритті під час повітряних тривог, збільшилася імовірність допущення технічних помилок, в тому числі порушення термінів надання інформації, які не залежать від працівників підприємства. Також повідомляємо, що уповноваженій особі з питань закупівель управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації повідомлено про необхідність посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту:
18.08.2022 10:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.09.2022 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
2f252c212ddc4536b60a5fc1578235ba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2022 08:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту стадіону та спортивного майданчика Київської гімназії № 287 по вулиці Чорнобильська, 10-Б у Святошинському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-008382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту виникнення зобов’язань за договором на термін, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 днів (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 28.12.2021 № 1).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2021 № 1 до договору від 28.12.2021
№ 179.
5. Враховуючи, що термін дії договору від 28.12.2021
№ 179 (з урахуванням внесених змін) встановлений до 30.06.2022, просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
6. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПП «Ріалбуд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c05c21e0a8414b11974b9234de1022d9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.07.2022 09:25
Опис:
1).Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та
визначено очікувану вартість згідно Експертного звіту №28-0354/01/21 від 15.11.2021 року.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
«Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293
відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма
закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення
замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких
здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості
об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 6028,195
тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4775,736 тис. грн.; інші витрати – 1252,459 тис. грн.;
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні
роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з
урахуванням ПДВ., та суми наявного фінансування на 2021 рік.
2). Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,
очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/C6DCC77EC3E0A1A0C22587820044DA2D
3). Документальне виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної
документації надаємо у додатках.
4). Документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2021 № 1 до договору від 28.12.2021 № 179 надаємо у додатку.
5). У зв'язку з виникненням форс-мажорних обставин які унеможливлюють виконання договору відповідно до календарного графіку, сторонами укладено додаткову угоду на продовження термінів виконання робіт.
6). Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ПП «Ріалбуд» вимог частини другої статті 41 Закону надаємо у додатку.
Номер:
9c797c9e9a2b4309b64bca63849052b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2022 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту стадіону та спортивного майданчика Київської гімназії № 287 по вулиці Чорнобильська, 10-Б у Святошинському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-008382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю саме: з моменту виникнення зобов’язань за договором на термін, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 днів (із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою 25.07.2022 № 2 до договору від 28.12.2021 № 179).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
87c94447e5dd4530bdaad7c01e4b74a2
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2022 08:12
Опис:
На виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю саме: з моменту виникнення зобов’язань за договором на термін, який перевищує строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 30 днів (із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою 25.07.2022 № 2 до договору від 28.12.2021 № 179), надаємо інформацію у додатку.