• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Монтаж (реконструкція) системи киснепостачання зі встановленням кріогенних циліндрів та киснепроводу в інфекційному,терапевтичному та хірургічному корпусах КНП «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради»

Місцезнаходження замовника - 50102 Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ КАТКОВА, будинок 2. Джерело фінансування закупівлі – Кошти місцевого бюджету .Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – відкриті торги - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг)дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки та перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100%. Вся документація готується та викладається українською мовою.

Завершена

9 231 180.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 155.90 UAH
Номер: 3f8c38e2aca8457d9cf52661f413f1ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-20-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 20.04.2022 16:20 - 17.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.04.2022 № 1-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.04.2022 №1-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-28-008139-a від 28.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможцем торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: ¬¬¬11 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Криворізька міська лікарня №17» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.10.2021 року, із змінами затвердженими рішеннями тендерного комітету 09.11.2021 та 17.11.2021 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ФІРМА «КРІОГЕНСЕРВІС», Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС»), протокол розгляду Замовником тендерної пропозиції від 02.12.2021, вимога Замовника про усунення невідповідностей від 03.12.2021, протокол визначення переможця від 03.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір укладений з ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» від 14.12.2021 №801, додаткова угода від 31.01.2022. Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» вимогам тендерної документації встановлено невідповідності. Відповідно до вимог пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації «Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2. До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.» Учасником торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано файл «30.2-30.19 – трудові книжки та штатний розпис.rar». В наданому файлі наявна копія трудової книжки Куліш Романа Михайловича (файл «30.2 Трудова Куліш.pdf»). Згідно записів відображених на сторінці 12,13 у файлі «30.2 Трудова Куліш.pdf» Куліша Р.М. прийнято 26.05.2016 р. на посаду виконавця робіт. Також, ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №104 від 18.11.2021 (файл 30.1. Довідка про працівників.pdf), Відомість про підприємство №4 від 10.11.2021 (файл 13. Відомості про учасника.pdf) у яких зазначено що директором ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» є Куліш Роман Михайлович. Таким чином, учасником торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надано останньої сторінки трудової книжки Куліша Р.М., остільки в наданій трудовій книжці не зазначено прийняття на посаду директора ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі Prozorro 03.12.2021 оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС». Так, пунктом 1 вимоги передбачено наступне: «Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів - таблиця № 2 Додаток №1.До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Підтверджується шляхом подання штатного розпису та копій трудових книжок (достатньо першої та останньої сторінок)вказаних у таблиці №2 у складі пропозиції. Учасником у складі пропозиції надано штатний розпис - 49,7 одиниць , а у примітках довідки вказано штатний розпис на 72 одиниці без залучення субпідрядників. Заявлені у довідці (віх.№104 від 18.11.2021р.) 17 працівників не можуть підтвердити можливість виконання необхідного обсягу робіт згідно Додатка №3 ТД, тому що їх переважна більшість складає адміністративний персонал. Необхідно замінити довідку або надати новий штатний розпис, для підтвердження наявності робітничих професій для виконання обсягу робіт, а не керівного складу.» На виконання вищевказаної вимоги учасником торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» 03.12.2021 року в електронній системі Prozorro оприлюднено Довідку про додаткове залучення працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №451 від 03.12.2021 (файл 2.1 Довідка про працівників – оновлена.pdf). В вищевказаній довідці ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» надано інформацію про додаткове залучення до виконання робіт 13 працівників із вказанням посади, П.І.Б. та інформації про освіту. Однак, у тендерній пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» відсутні трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи на 13 працівників, які вказані в Довідці №451 від 03.12.2021, чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію та визнано переможцем торгів ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС» і укладено договір від 14.12.2021 №801.
Період усунення порушень: 12.05.2022 11:30 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2022 11:30

Запити/Пояснення