-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стадіону та спортивного майданчика. Середня загальноосвітня школа № 288, вул. Ірпінська, 68-А у Святошинському районі міста Києва
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Номер:
f49a7776829742de8626f50a12e714de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 16:05 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.05.2022
№
78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35
UA-2021-10-28-007823-a
28.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та змін до неї, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ОРГАНУ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ «УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.10.2021 № 234 (зі змінами від 10.11.2021), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.11.2021, тендерну пропозицію приватного підприємства «Ріалбуд» (далі – ПП «Ріалбуд»), рішення колегії АМКУ від 13.12.2021 № 27514-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 № 256 та від 17.12.2021 № 284, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір від 28.12.2021 № 180, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.06.2022 17:59 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2022 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
496e608ca81540d4b0860e61fe0724e8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2022 13:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі із капітального ремонту стадіону та спортивного майданчика. Середня загальноосвітня школа № 288, вул. Ірпінська, 68-А у Святошинському районі міста Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-007823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо підтвердити документально виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації, в частині внесення грошових коштів для забезпечення виконання договору про закупівлю.
Також просимо пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6d4916e8d9c9481ea775f19793f9a512
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.05.2022 15:05
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та
визначено очікувану вартість згідно Експертного звіту №28-0355/01/21 від 15.11.2022 року.
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
«Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293
відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма
закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики
визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення
замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких
здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використано зведений кошторисний розрахунок вартості
об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 9551,788
тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7646,794 тис. грн.; інші витрати – 1904,994 тис. грн.;
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні
роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з
урахуванням ПДВ., та суми наявного фінансування на 2021 рік.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,
очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/89491F3C62D8A24FC2258782004377E9
Документальне виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VІ тендерної
документації надаємо у додатках.