-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
717 178 071.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 585 890.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 585 890.36 UAH
Номер:
2f5c3427d6024ef39590ac426796a94d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-09-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
09.08.2022 21:46 - 31.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.08.2022 №179
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.08.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.08.2022 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-10-28-003304-c 28.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результати аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 433 від 06.12.2021 року), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» ( далі – ТОВ «Ростдорстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» (далі- ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада»), товариства з обмеженою відповідальністю «Онур Конструкціон Інтернешнл» (далі – ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл»), повідомлення про усунення невідповідностей учасникам ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» до 14.01.2022, протокол від 31.01.2022 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, договір на закупівлю послуг від 18.02.2022 № 31.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому моніторингом встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (передбачених пунктом 4 Додатку № 3 тендерної документації Замовника) (далі – Вимога), шляхом надання таких документів: копій наказів про призначення на посаду машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича, які на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада».
Однак, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником Вимога містить, зокрема перелік інформації та документів, які не подані учасником ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі його тендерної пропозиції.
Отже, Замовник не міг встановити невідповідність в інформації та документах, що були відсутні у поданій учасником тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у зв’язку з чим тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та допустив його до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
30.08.2022 16:25 - 14.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.08.2022 16:25
Оскарження висновку в суді
Опис:
Номер провадження 240/21368/22/21444/22 від 21.09.2022р.
Дата публікації:
22.09.2022 16:37
Дата відкриття провадження:
21.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
240/21368/22/21444/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу
Дата публікації звіту:
31.08.2022 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
d97637f2a38f4578ba474a231b06e1f2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.08.2022 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-28-003304-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати пояснення:
1)Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13.
При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції не надало копії наказів про призначення на посаду машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевич. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримало вимогу п.4 Додатку № 3 до тендерної документації.
2) відповідно до п. 1 додатку №3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Згідно додатку 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який надано учасником – переможцем, для виконання обсягу робіт необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, а саме: трактор.
Чому в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл", не вказано трактор .
3) Також згідно п.3 додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг.
Так, учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 та надав копію договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 терміном дії до 01.03.2023 року включно. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтвердив спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та виконав вимоги п.3 додатку № 3 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b8e1fbe1de674611b9c2985cc5dffe0a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.08.2022 15:29
Опис:
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 11 серпня 2022 року
(UA-2021-10-28-003304-c)
Надаю пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-28-003304-c).
Питання: 1)Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13. При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції не надало копії наказів про призначення на посаду машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» дотримало вимогу п.4 Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідь: Згідно вимог п. 4 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвіду роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників (II етап. Будівельно-монтажні роботи), яка міститься в довідці, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада» у складі тендерної пропозиції надано довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) від 16.12.2021 № 1176/13 (файл «11. Довідка про наявність працівників (I_II етап) дод 3.pdf»), згідно п. 31 якої зазначено машиніста котка Якубчака Леоніда Олександровича та згідно п. 63 водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича.
З урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. №922-VIII в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 р. № 114-IX (зі змінами) (далі - Закон), учаснику ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» оприлюднено в електронній системі закупівель 13.01.2022 року о 10:08 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в т.ч. щодо ненадання копій наказів про прийняття працівників Якубчака Леоніда Олександровича (машиніста котка самохідного з рівними вальцями) та Протоцького Анатолія Францевича (водія авторанспортних засобів).
Своєю чергою, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації.
На виконання розміщеного повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» 14.01.2022 року о 07:44 (файл «2. Працівники. rar», в складі якого містяться файли «5.17 Якубчак.pdf» та «3.17 Протоцький.pdf») завантажено копії наказів про призначення на посаду машиніста котка самохідного з рівними вальцями Якубчака Леоніда Олександровича та на посаду водія автотранспортних засобів Протоцького Анатолія Францевича.
Таким чином, Учасником «СП «АВТОСТРАДА» дотримано вимоги п. 4 Додатку №3 до тендерної документації; тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Питання: 2) відповідно до п. 1 додатку №3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Згідно додатку 6 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який надано учасником – переможцем, для виконання обсягу робіт необхідно використання окремих будівельних машин і механізмів, а саме: трактор. Чому в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл", не вказано трактор.
Відповідь: Згідно вимог п. 1 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо):
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Вимогами тендерної документації не передбачалось конкретного переліку техніки, яка має бути обов’язково зазначена Учасником процедури закупівлі в довідці щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 10.12.2021 № 1917/6, що відповідає вимогам тендерної документації.
На виконання вимог Додатку 6 до тендерної документації учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" у складі тендерної пропозиції завантажено гарантійний лист, в якому міститься ствердження про зобов’язання Учасника виконати роботи (надати послуги) по предмету закупівлі (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-11 Ставище – Брусилів – Попільня на ділянках км 0+000 – км 13+000, км 14+400 – км 16+700, км 39+460 – км 40+260, км 47+600 – км 58+602, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)) згідно Додатку № 6 «Технічне завдання» та відповідно до умов проекту договору, викладеному в Додатку № 5 тендерної документації, за кінцеву ціну, що буде подана учасником на електронному аукціоні.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" відповідає вимогам тендерної документації.
Питання: 3) Також згідно п.3 додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг. Так, учасник-переможець Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 та надав копію договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 терміном дії до 01.03.2023 року включно. Яким чином Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтвердив спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі та виконав вимоги п.3 додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідь: Згідно вимог п. 3 Додатку №3 до тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Учасником ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" на виконання вимог п. 3 Додатку №3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано:
- довідку про наявність випробувальної/вимірювальної власної дорожньої лабораторії від 10.12.2021 року №1917/19 для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг;
- гарантійний лист від 10.12.2021 року №1917/21 про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
- свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями центральної випробувальної лабораторії ТОВ "Онур Конструкціон Інтернешнл" від 01.03.2018 року №РА 158/18, дійсне (чинне) на дату його подання Учасником з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації)
Щодо надання Учасником "Онур Конструкціон Інтернешнл" копії договору оренди обладнання № 1-ЛБ-0 від 07.04.2020 року, то Закон не містить прямої заборони для учасника надавати додаткову інформацію у складі тендерної пропозиції. Законом також не встановлено, що подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю "Онур Конструкціон Інтернешнл" підтверджено спроможність виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації.