-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Оліївської гімназії з добудовою за адресою: с. Оліївка, вул. Леоніда Ступницького,55, Житомирський район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Торги відмінено
5 236 920.64
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 369.21 UAH
мін. крок: 1% або 52 369.21 UAH
Номер:
9ea3e133645c453187ad564589879b78
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2021 00:00
Період моніторингу:
17.12.2021 13:04 - 13.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.12.2021
№ 720
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2021 № 720.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
10. UA-2021-10-28-004514-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частини 4 статті 23 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавству у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація відділу освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник) від 28.10.2021 року, тендерні пропозиції учасників торгів ПП Компанія «СПЕЦРЕМБУД», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», ПП «КОМПАНІЯ РОС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 року, від 23.11.2021 року, від 30.11.2021 року, від 02.12.2021 року, від 09.12.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021 року, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.11.2021 року та від 30.11.2021.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації («Технічне завдання» Додатку № 8 до тендерної документації), містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Сеrеsіt», «К-flех», «Kоrаdо», «Fіbеr», «ІZОVАT»), без обґрунтування необхідності такого посилання.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
При цьому, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції оригіналу або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, та/або ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 8 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії на виконання такого виду робіт передбачено законодавством.
Разом з тим, Додатком № 8 тендерної документації (технічне завдання), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі.
На виконання вищевказаних вимог учасник ПП «КОМПАНІЯ РОС» у складі тендерної пропозиції надав декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах, тощо), роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти від 02.10.2019 року № 327-19 та на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин від 17.11.2020 року № 793-20.
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 23 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи А Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин», здійснюються на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «КОМПАНІЯ РОС» відсутній дозвіл на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, виконання яких передбачено технічним завданням (Додаток 8 до тендерної документації), чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Разом з тим, Додатком № 8 тендерної документації (технічне завдання), передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі, пунктами 149, 150, 169, 170, 174, 175, 176 якого, зокрема, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо).
Слід відмітити, що відповідно до вимог пункту 21 Порядку № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 17 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 Порядку № 1107, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)», виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «КОМПАНІЯ РОС» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання вищевказаних робіт підвищеної небезпеки, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «КОМПАНІЯ РОС», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
17.12.2021 14:08 - 05.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2021 14:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби від 17.12.2021 року
щодо закупівлі «Реконструкція Оліївської гімназії з добудовою за адресою: с.
Оліївка, вул. Леоніда Ступницького,55, Житомирський район, Житомирська область
(ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-
28-004514-а), керуючись вимогами ч.І ст. 32 Закону України «Про публічні
закупівлі», відповідно до Положення про уповноважену особу відділу освіти
Оліївської сільської ради відповідальну за організацію та проведення процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі в системі «Prozzoro», що затверджене наказом відділу
освіти Оліївської сільської ради від 29.01.2021 р. №4 уповноважена особа
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. У зв’язку з тим, що тендерна документація не відповідає вимогам ч.4 ст. 23
Закону України «Про публічні закупівлі», неможливості усунення порушень, що
виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
відмінити тендер за предметом закупівлі «Реконструкція Оліївської гімназії з
добудовою за адресою: с. Оліївка, вул. Леоніда Ступницького,55, Житомирський
район, Житомирська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)»
(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10- 28-004514-а).
Дата публікації звіту:
28.12.2021 11:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни закупівлі.
Дата публікації:
28.12.2021 13:01