-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Торги не відбулися
252 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 261.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 261.00 UAH
Номер:
329ddfad44074b46a288603878044f8a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-02-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2021 00:00
Період моніторингу:
02.11.2021 14:34 - 24.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.11.2021 №679
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 02.11.2021 № 679
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2021-10-28-002044-c від 28.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено, що її складено з порушенням пункту 14 та 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до тендерної документації, недопущення таких порушень надалі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Золотниківської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 27.10.2021 №138; пояснення Замовника від 05.11.2021, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення:
- пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- пункту 17 частини другої статті 22 Закону не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Період усунення порушень:
09.11.2021 14:26 - 24.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.11.2021 14:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до протоколу тендерного від 11.11.2021 року, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» пункт 2.3 розділу 1 Тендерної документації викладено в новій редакції : «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися в електронній формі на веб-порталі Рrоzоrrо та до Паньків Василя– секретаря тендерного комітету будинок 25, вул. Містечко, село Золотники, Тернопільський район, Тернопільська область, 48115, Україна Е-mаіl: zolotnikiproz@gmail.com».
Оприлюднено зміни до тендерної документації та Тендерну документацію в новій редакції.
В оголошенні (UA-2021-10-28-002044-c) про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія), відповідно до п.3 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 14:00 год 20.11.2021 року.
Дата публікації звіту:
12.11.2021 10:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.11.2021 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
5e1d331951d64ceebb38a1f44982d6ee
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.11.2021 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-28-002044-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
906229c9a690422eb449f9ef5faa8e0a
Назва:
Щодо надання відповіді на запит UA-M-2021-11-02-000046
Дата опублікування:
05.11.2021 16:34
Опис:
УКРАЇНА
ЗОЛОТНИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Містечко 25, с.Золотники 48115, тел.(03551) 3-11-42, 3-11-44, факс 3-11-42
e-mail: 04394585@mail.gov.ua Код ЄДРПОУ 04394585
04.11.2021 р. № 546 на № _____ від __._____.20__ р.
Начальнику Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
Євгену ДЕРЖЕРУКА
Щодо надання відповіді на запит UA-M-2021-11-02-000046
На Ваш запит UA-M-2021-11-02-000046 до закупівлі ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-28-002044-c, повідомляємо наступне:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення аналізу споживання (річного та місячного) електричної енергії за поточний (з січня по вересень) та минулий (з вересня по грудень) календарні роки з врахуванням спожитої електричної енергії. Загальна потреба до кінця 2021 року становила 64600 кВт⋅год. Розрахунок очікуваної вартості електричної енергії здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому, розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включалася вартість електричної енергії та тариф на послуги з передачі електричної енергії ВАТ «Тернопільобленерго».
Розмір бюджетного призначення становив 252200,00 грн., які виділялися відповідно до рішення про бюджет на 2021 рік та внесення змін до нього, а саме: відповідно до рішення Золотниківської сільської ради від 23.12.2020 року № 152 «Про сільський бюджет на 2021 рік» та рішення Золотниківської сільської ради від 18.03.2021р №392 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2021 рік» на закупівлю електричної енергії та її розподілу відповідно виділено 234000,00 та 193200,00 гривень, загальною сумою 427200,00 гривень. На виділені кошти було укладено Договір на постачання електричної енергії з постачальником «останньої надії» на суму 356747,23 гривні (посилання на Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-22-003622-c), договір на постачання електричної енергії з 1 квітня з ТОВ "ТЕРНОПІЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ" на суму 44 052,77 гривень (посилання на Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-007601-c) та договір з ВАТ "Тернопільобленерго" на послуги з розподілу електричної енергії на суму 26200,00 гривень (посилання на Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-007579-c). 29 березня 2021 року з постачальником «останньої надії» - Державним підприємством зовнішньоекономічної діяльності "Укрінтеренерго" було украдено Додаткову угоду № 1 до Договору на постачання електричної енергії, якою було зменшено суму договору до 205844,86 гривень, що на 159902,37 гривень менше початкової суми зазначеного Договору. Зробивши підрахунки (427200,00 - 356747,23 - 44052,77 - 26200,00 + 159902,37 = 160102,37) в залишку залишається 160102,37 грн..
Також, відповідно до рішення Золотниківської сільської ради від 23.04.2021 р. № 460 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2021 рік» додатково на закупівлю електричної енергії виділено 174000,00 гривень, з яких, за результатами проведеної спрощеної закупівлі (очікуваною вартістю 108000,00 гривень, посилання на Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-16-000325-b) укладено з ТОВ "Тернопільелектропостач" Договір постачання електричної енергії на суму 77 432,22 гривень, та за результатами переговорної процедури (посилання на Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-20-001162-c) з ВАТ "Тернопільобленерго" Договір на послуги з розподілу електричної енергії на суму 65500,00 гривень. Зробивши підрахунки (174000,00 – 77432,22 – 65500,00 = 31067,78) в залишку залишається 31067,78 грн..
Також, відповідно до рішення Золотниківської сільської ради від 20.10.2021р № 1070 «Про внесення змін до сільського бюджету на 2021 рік» додатково на закупівлю електричної енергії виділено 130000,00 гривень.
Отже, сума коштів взята для проведення закупівлі ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія) ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-28-002044-c (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2021-10-28-002044-c) була достатньою для закупівлі 64600 кВт.год та становила 261170,15 гривень (160102,37 = 31067,78 + 130000,00 = 321170,15).
Відповідно до пункту 4 Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті носить рекомендований характер, проте, Золотниківською сільською радою оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі «Електрична енергія» (UA-2021-10-28-002044-c)на офіційному веб-сайті Золотниківської сільської ради за посиланням в мережі Інтернет: https://zolotnykivska-gromada.gov.ua/news/1636103187/.
Додається: зведений кошторис від 15.01.2021р;
довідки про зміни до кошторису на 2021 рік: №16 від 19.03.2021, №19 від 19.03.2021, №21 від 19.03.202, №27 від 26.04.2021, №30 від 26.04.2021, №34 від 26.04.2021, №63 від 21.10.2021, №66 від 26.04.2021, №69 від 26.04.2021, №70 від 26.04.2021.
Голова тендерного комітету Василь ГОЛОВАТИЙ