-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Завершена
5 422 646.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 113.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 113.23 UAH
Номер:
cb13fa5098464fe4ad22c5c043d53616
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 10:31 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 № 54
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-28-001606-c 28.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 №003100-18/1510-2022.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 27.10.2021 (протокол №51).
Період усунення порушень:
31.03.2022 16:21 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2022 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
ab4ecab1eb204a56a77567db21dc546b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.02.2022 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-28-001606-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1aceb914d5ab4ab581416f01f7d52778
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.02.2022 09:18
Опис:
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 17.02.2022р.).
Предметом даної закупівлі є роботи – «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області)»
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель «Prozorro» та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи, що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 12.10.2021р. № 828, проведено експертизу від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт (відновлення) адміністративної будівлі за адресою: пр. Суворова, 62 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області)» (оголошення UA-2021-10-28-001606-c) визначалась Замовником, в першу чергу, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 12.10.2021р. та експертизи від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21.
Так, вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі, визначено у сумі 5 589 013,00 грн.
Дотримуючись принципів здійснення закупівель, передбачених ч.1 ст.5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методіку, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисної документацію, експертний звіт від 07 жовтня 2021р. №КД-ОД-290-21. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 5 422 646,00 грн. та проведено відкриті торги.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21/10482--62-
Додаток:
1. Лист пояснення від 21.02.2022
2. Експертний звіт від 07.10.2021р. № КД-ОД-290-21
3. Рішення № 828 від 12.10.2021р.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Номер:
01c90c5a75a3456881fc023cabf01cdf
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
01.03.2022 13:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 «ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ»