• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»

Завершена

28 014 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 072.40 UAH
Номер: c53b3b1eab3d408d988c9b5e0d256185
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2022 14:06 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2021-10-27-010784-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ПП «АТЛАНТ», ПП «САПСАН-1», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2021 № 190 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «АТЛАНТ» (далі – ПП «АТЛАНТ»), приватного підприємства «САПСАН-1» (далі – ПП «САПСАН-1»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, протокол рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.12.2021 № 215, повідомлення про намір укласти договір 20.12.2021, договір від 31.12.2021 № 53.21-293 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.08.2022 року.
Період усунення порушень: 17.08.2022 17:17 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.08.2022 17:17

Запити/Пояснення