-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Завершена
28 014 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 072.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 072.40 UAH
Номер:
c53b3b1eab3d408d988c9b5e0d256185
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:06 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2021-10-27-010784-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ПП «АТЛАНТ», ПП «САПСАН-1», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, своєчасності надання роз’яснень на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.11.2021 № 190 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «АТЛАНТ» (далі – ПП «АТЛАНТ»), приватного підприємства «САПСАН-1» (далі – ПП «САПСАН-1»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, протокол рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.12.2021 № 215, повідомлення про намір укласти договір 20.12.2021, договір від 31.12.2021 № 53.21-293 (далі - Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03.08.2022 року.
Період усунення порушень:
17.08.2022 17:17 - 23.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 17:17
Запити/Пояснення
Номер:
fa8f5aafac0345f7b1d03a034b376869
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
03.08.2022 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-27-010784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4537682f9c4b4c59bb160fde994b6317
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
03.08.2022 11:59
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Щодо надання відповіді
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 03.08.2022 р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо КП «Київпастранс», службах, складах служб, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-27-010784-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок керівників філій КП «Київпастранс» щодо кількості постів охорони. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги специфіка виробничої діяльності філій для визначення режиму охорони (цілодобовий або з 2000 до 800). Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ПП «ОА «ГОВЕРЛА» та ДП «Вікінг».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення повідомляю, що приписи Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Додаток:
Комерційні пропозиції на 2 арк.
Уповноважена особа Владлена ЛАТУШКА