• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт дороги по вул.Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт.Козин Обухівського району Київської області

Завершена

6 477 444.60 UAH з ПДВ
Номер: 4bb5768317e24e5c8eec0c9a8330b6b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.05.2022 20:43 - 31.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2022 № 137 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 06.05.2022 № 137 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн. Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 19. UA-2021-10-27-009591-a Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Капітальний ремонт дороги по вул. Набережно-Лугова (від перехрестя по вул. Нова до будинку №74) в смт. Козин Обухівського району Київської області 6 477 444,60 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 266-21-70, alyapotapenko30@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про закупівель (у разі наявності таких порушень): основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протокол розкриття тендерної пропозиції від 27.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, укладений договір від 19.11.2021 № 133/20, додаткові угоди від 24.12.2021 № 1, від 24.12.2021 №2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.05.2022. Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 13.05.2022, 20.05.2022 та 24.05.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом надання проектно-кошторисної документації, а також документального підтвердження підстав та необхідність укладання додаткових угод від 24.12.2021 №1 та від 24.12.2021 №2 до договору від 19.11.2021 №133-21. Однак, Замовником не надано через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю вказану інформацію, чим порушено вимоги частини п’ятій статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 31.05.2022 14:14 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2022 14:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-2021-10-27-009591-a
Дата публікації звіту: 07.06.2022 15:07

Запити/Пояснення