-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт дороги по вул.Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт.Козин Обухівського району Київської області
Завершена
6 477 444.60
UAH з ПДВ
Номер:
4bb5768317e24e5c8eec0c9a8330b6b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2022 00:00
Період моніторингу:
09.05.2022 20:43 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2022 № 137
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2022 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн. Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
19. UA-2021-10-27-009591-a Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації Капітальний ремонт дороги по вул. Набережно-Лугова (від перехрестя по вул. Нова до будинку №74) в смт. Козин Обухівського району Київської області 6 477 444,60 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про закупівель (у разі наявності таких порушень): основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протокол розкриття тендерної пропозиції від 27.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, укладений договір від 19.11.2021 № 133/20, додаткові угоди від 24.12.2021 № 1, від 24.12.2021 №2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 18.05.2022.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 13.05.2022, 20.05.2022 та 24.05.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом надання проектно-кошторисної документації, а також документального підтвердження підстав та необхідність укладання додаткових угод від 24.12.2021 №1 та від 24.12.2021 №2 до договору від 19.11.2021 №133-21.
Однак, Замовником не надано через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю вказану інформацію, чим порушено вимоги частини п’ятій статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
31.05.2022 14:14 - 16.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 14:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу
UA-2021-10-27-009591-a
Дата публікації звіту:
07.06.2022 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
defa2c2481a444619e201f1042904fd4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
13.05.2022 18:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт. Козин Обухівського району Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-27-009591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
168aac21672541689cce0286cb3bf40e
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.05.2022 21:54
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Капітального ремонту Капітальний ремонт дороги по вул.Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт.Козин Обухівського району Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженої «Програми розвитку автомобільних доріг у Київській області на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Київської обласної ради від 15 жовтня 2020 року № 908-36-VІІ» (зі змінами від 09 вересня 2021 року затвердженими Рішенням Київської обласної ради № 124-05-VIII). Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads//2021/
11/Obgruntuvannya-Kapitalniy-remont-dorogi-po-vul.Naberezhno-Lugova-vid-perekhrestya-po-vul.Nova-do-budinku-N74-v-smt.Kozin-Obukhivskogo-rayonu-Kiivskoi-oblasti-4.pdf
Номер:
52e81f83969c4400bd9b092c52c531aa
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
20.05.2022 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по вул. Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт. Козин Обухівського району Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-27-009591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації) щодо документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, еспертного звіту та проектно-кошторисної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a0d93342a454819ae1cd02647ae1c50
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
24.05.2022 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дороги по
вул. Набережно-Лугова (від перехрестя по вул.Нова до будинку №74) в смт. Козин Обухівського району Київської області (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:
UA-2021-10-27-009591-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації) щодо документального підтвердження підстав та необхідність укладання додаткових угод від 24.12.2021 №1 та від 24.12.2021 №2 до договору від 19.11.2021 №133-21.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.