-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
« Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул.. Щирецька Городоцького району Львівської області» ( коригування) код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Завершена
2 072 707.03
UAH з ПДВ
Номер:
63364e01bb954e4ea8a1cd19feeaa4f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-08-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2022 00:00
Період моніторингу:
09.06.2022 09:05 - 06.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №7-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 08 червня 2022 року № 7-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-10-27-008615-a від 27.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правомірності обрання та застосування переговорної процедури закупівлі на умовах передбачених законом, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-27-003440-c); повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 27.10.2021 (далі – Повідомлення); договір про закупівлю від 08.11.2021 № 460 (далі - Договір); додаткова угода до Договору від 28.12.2021 № 2, пояснення Замовника разом з документами, надані через електронну систему закупівель 14.06.2022.
Період усунення порушень:
16.06.2022 16:20 - 22.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2022 16:20
Запити/Пояснення
Номер:
d24de4fee9e846c68fb0f7308e9f36e2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.06.2022 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул. Щирецька Городоцького району Львівської області» (коригування) код ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-27-008615-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладалась додаткова угода №1 до Договору від 08.11.2021 №460 з учасником ПП «Компанія Інсталбуд» за результатами проведення даної процедури закупівлі? Якщо так, то надайте копію.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
40bb213cde3b4e9f84b3fc5ccdedd92c
Назва:
Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області в процесі моніторингу закупівлі ДК 021:2015 (CPV 2008) – 45454000-4 – Реконструкція згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 (« Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул.. Щирецька Городоцького району Львівської області» (коригування) за номером ID: UA-2021-10-27-008615-a в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Дата опублікування:
14.06.2022 11:20
Опис:
Рішенням Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області від 15.04.2021 №171 затверджено Інвестиційну програму Комарнівської міської ради на 2021-2023 роки. Згідно пункту 1 Розділу 5 Перелік проектів громади та першочергових завдань в 2021-2023 роках, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів міського бюджету, централізованого забезпечення виконання програм, субвенцій з державного бюджету, коштів підприємств та інвесторів, грантів та інше, передбачене чинним законодавством України, передбачено («Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул.. Щирецька Городоцького району Львівської області» ( коригування), тим самим надано дозвіл на виготовлення проектно-кошторисної документації на даний об’єкт. Згідно даної програми передбачено прогнозовану вартість реконструкції – 1 478 107,00 гривень (з них 1000 000,00 грн.- кошти міського бюджету). 18.06.2021 року прийнято рішення підписати договір на розроблення проектної документації для реконструкції об’єкту («Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул.. Щирецька Городоцького району Львівської області» (коригування). Відповідно до умов даного договору № 187 від 18.06.2021 року Замовник отримав проектно – кошторисну документацію по даному об’єкту. Виготовлену проектно-кошторисну документацію затверджено розпорядженням в.п міського голови від 25.08.2021 року № 402 «Про затвердження проектно-кошторисної документації». Після отримання проектно-кошторисної документації дана документація була направлена у Товариство з обмеженою відповідальністю « Перша Приватна експертиза» , в результаті чого отримано експертний звіт ( позитивний ) із затвердженою кошторисною вартістю 2312,814 тис. грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить локальний кошторис, у якому зазначено усі обсяги робіт, що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Комарнівської міської ради на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі («Реконструкція водопроводу в м. Комарно по вул.. Щирецька Городоцького району Львівської області» ( коригування) код ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо) та з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та розміщено на офіційному веб-сайті Комарнівської міської ради Львівського району Львівської області за посиланням https://gromada.org.ua/gromada/komarnivska/news/1633508442/
Також повідомляємо, що 12.11.2021 року була укладена додаткова угода №1 від договору №460 від 08.11.2021 року ( додається). Відповідно до п. 7 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднюється у випадках передбачених п. 5 цієї статті. Просимо врахувати, що відповідно до п. 5 ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі» є чіткий перелік змін до істотних умов договору , які можна вносити до договору про закупівлю. Повідомляємо, що вищезазначена додаткова угода № 1 від 12.11.2021 року не вносить зміни у істотні умови договору, оскільки у п.5 ст. 41 Закону дані зміни не передбачені. Підписання даної угоди не призвело до зміни вартості договору та договірної ціни, тому вважаємо, що публікації даної додаткової угоди не є обов’язковою відповідно до ст. 41 Закону України « Про публічні закупівлі». Також просимо врахувати той факт, що дана додаткова угода не була опублікована у зв’язку зі значним навантаженням у роботі.