-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
878 835 870.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 394 179.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 394 179.35 UAH
Номер:
7cf20a16dab64185a3583e32e57f1d6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 14:19 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2022 № 24-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 06 вересня 2022 року № 24-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-10-27-002681-c від 27.10.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-09-27-004277-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 27.10.2021.№ 392), із змінами від 23.11.2021 (протокол № 422); звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 28.10.2021 та за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 17.11.2021, відповіді Замовника від 01.11.2021, від 19.11.2021; тендерні пропозиції учасників Приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СП «АВТОСТРАДА»); повідомлення від 15.12.2021, від 21.12.2021, від 21.12.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «СП «АВТОСТРАДА», ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідно; протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.12.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.12.2021; протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця від 30.12.2021 № 464; повідомлення про намір укласти договір від 31.12.2021; договір на закупівлю послуг від 17.01.2022 № 5, пояснення Замовника разом з документами, надані через електронну систему закупівель 16.09.2022.
Період усунення порушень:
21.09.2022 08:54 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 08:54
Запити/Пояснення
Номер:
7e04ab2df680428ba2740902c873605c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2022 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-27-002681-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином учасник Приватне підприємство «Автомагістраль» виконав вимоги тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує право власності (обліку) будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації, а саме на: машину маркірувальну ручну, електростанцію пересувну, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівку, пилку дискову, апарат для газового зварювання і різання, бензопилку, дриль, віброплиту, повітродувку, апарат піскоструменевий, молоток відбійний, якщо надана учасником Бухгалтерська довідка від 01.12.2021 вих. №3216/ТВ, складена в довільній формі, не є свідченням права власності (обліку) вказаних машин/механізмів.
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Приватного підприємства «Автомагістраль», якщо ним всупереч вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації:
визначено ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) на ремонтні роботи (послуги) як динамічну;
не враховано в договірній ціні кошти на покриття ризиків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»?
4. Поясніть наявність суперечностей в істотних умовах договору від 17.01.2022 №5 (далі – Договір №5) щодо виду договірної ціни:
відповідно до пункту 4.7 Договору № 5 вартість робіт (послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область - договірна ціна є твердою;
відповідно до Додатку №1 до Договору № 5 договірна ціна визначена згiдно з Настановою з визначення вapтocтi будiвництва як динамічна?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d505cc778fc412f80c57e7222cf6742
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
16.09.2022 11:30
Опис:
Замовником надаються пояснення через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України Західний офіс Держаудитслужби в межах проведення моніторингу закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область (з розробкою проектної документації) (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-27-002681-c).
Питання: 1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Служби автомобільних доріг у Житомирській області та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації згідно зведеної відомості обсягів робіт (розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (були розроблені локальні кошториси згідно зведеної відомості обсягів робіт) за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на здійснення науково-технічного супроводу, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 878 835 870,40 грн.
Розмір бюджетного призначення об'єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів - Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами, внесеними постановою КМУ від 14 липня 2021 року №717). Обсяг фінансування об'єкта становив 100 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році.
Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://zt.ukravtodor.gov.ua/diialnist/7968/52120.html.
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва та витяг з постанови КМУ від 17 лютого 2021 р. №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (із змінами, внесеними постановою КМУ від 14 липня 2021 року №717) додаються до пояснень.
Питання: 2) Яким чином учасник Приватне підприємство «Автомагістраль» виконав вимоги тендерної документації в частині надання документу, що посвідчує право власності (обліку) будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації, а саме на: машину маркірувальну ручну, електростанцію пересувну, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівку, пилку дискову, апарат для газового зварювання і різання, бензопилку, дриль, віброплиту, повітродувку, апарат піскоструменевий, молоток відбійний, якщо надана учасником Бухгалтерська довідка від 01.12.2021 вих. №3216/ТВ, складена в довільній формі, не є свідченням права власності (обліку) вказаних машин/механізмів.
Відповідь: Відповідно до вимог п. 1 Додатку №3 до ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
ПП «Автомагістраль» у складі тендерної пропозиції надало:
- Довідку від 01.12.2021 Вих. № 3215/ТВ, в якій міститься перелік 45 одиниць техніки та обладнання;
- Бухгалтерську довідку від 01.12.2021 Вих. № 3216/ТВ, в якій міститься перелік 14 одиниць обладнання, затверджена печаткою та підписом директора.
По-перше, у ТД відсутній обов’язковий чи мінімальний перелік машин та механізмів необхідний для надання учасниками у складі тендерної пропозиції. Таким чином обладнання, а саме: машина маркірувальна ручна, електростанція пересувна, агрегат зварювальний пересувний, компресор пересувний, мотобур, трамбівка, пилка дискова, апарат для газового зварювання і різання, бензопилка, дриль, віброплита, повітродувка, апарат піскоструменевий, молоток відбійний взагалі не вимагалося, тому наявність чи відсутність документів на підтвердження права власності ніяким чином не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для відхилення.
По-друге, у ТД не визначено, який саме інший документ посвідчує право власності на обладнання, яке не підлягає державній реєстрації, тому бухгалтерська довідка від 01.12.2021 Вих. № 3216/ТВ, складена ПП «Автомагістраль» затверджена печаткою та підписом директора підприємства повністю підтверджує таке право.
По-третє, у ТД відсутні окремі вимоги до форми та оформлення бухгалтерської довідки, тому відсутні будь-які правові підстави для відхилення Учасника ПП «Автомагістраль».
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «Автомагістраль відповідає вимогам тендерної документації; учасник відповідає кваліфікаційному критерю «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Питання: 3) Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця Приватного підприємства «Автомагістраль», якщо ним всупереч вимогам підпункту 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: визначено ціну тендерної пропозиції (договірну ціну) на ремонтні роботи (послуги) як динамічну; не враховано в договірній ціні кошти на покриття ризиків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»? Поясніть наявність суперечностей в істотних умовах договору від 17.01.2022 №5 (далі – Договір №5) щодо виду договірної ціни: відповідно до пункту 4.7 Договору № 5 вартість робіт (послуг) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область - договірна ціна є твердою; відповідно до Додатку №1 до Договору № 5 договірна ціна визначена згiдно з Настановою з визначення вapтocтi будiвництва як динамічна?
Відповідь: Закупівля проводилась за схемою «проектуй-будуй», що вказано в назві предмата закупівлі, з розробленням проектної документації. Це означає розроблення проектної документації на першому етапі і будівництво - на другому. За умови контрактів «проектуй-будуй», робота виконується одним Виконавцем, який здійснює як проектування, так і дорожньо-будівельні роботи, мінімізуючи таким чином ризики для Замовника і скорочуючи строки будівництва.
На першому етапі для підписання договору Виконавцем надавалась динамічна договірна ціна. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва п. 5.31 при динамічній договірній ціні кошти на покриття ризиків не враховуються. На другому етапі – після виготовлення проектної документації, проходження експертизи та її затвердження згідно уточненої відомості обсягів робіт, буде розрахована тверда договірна ціна, в якій будуть враховані кошти на покриття ризиків п. 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва в розмірі 1,5%.
Таким чином, відсутні суперечності щодо виду договірної ціни в Додатку №1 до Договору № 5 від 17 січня 2022 року, так як на першому етапі (розроблення проектної документації) для підписання договору Виконавцем вказувалась динамічна договірна ціна, що підтверджується пунктом 4.6. Договору №5 від 17 січня 2022 року: 4.6. Вартість послуг визначена приблизним кошторисом. Динамічна договірна ціна (вартість послуг за цим договором) підлягає уточненню (коригуванню), виходячи з вартості послуг, підтверджених позитивним експертним звітом щодо кошторисної частини проекту. На 2-ому етапі (надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-09 Шепетівка – Чуднів – Бердичів на ділянці км 39+700 – км 75+907, Житомирська область) після отримання позитивного експетного звіту буде тверда договірна ціна згідно п. 4.7. Договору, про що буде додаткового складено додаткову угоду.
Тендерна прозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам тендерної документації, Учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених Замовником в ТД відповідно до статті 16 Закону; учасника правомірно визначено переможцем даної закупівлі.