-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь-Шевченківський - Квітки, км 8+500 – км 10+600, Черкаський район, Черкаська область (ГБН Г.1-218-182:2011 згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
14 350 441.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 752.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 752.21 UAH
Номер:
9867cced094f4ee282e85d8f65940687
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-02-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
02.05.2022 14:33 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.05.2022
№ 133
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.05.2022 № 133.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-10-27-000837-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках передбачених Законом, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника, тендерна пропозиція учасника- переможця ТОВ «ГЛАВШЛЯХБУД», вимога про усунення невідповідностей від 03.12.2021 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.11.2021 № 582 та від 03.12.2021 № 589, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021, договір про закупівлю від 16.12.2021 № 377, додаткова угода від 23.12.2021 № 1 та додаткова угода № 2 від 11.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.05.2022 року.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме, в пункті 4 розділу V тендерної документації вимагається надання листа-гарантії щодо дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 року № 1702-VII, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність.
Період усунення порушень:
19.05.2022 12:14 - 03.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2022 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
8cf67ca37a99467a83a13b7667db57da
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.05.2022 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь-Шевченківський - Квітки, км 8+500 – км 10+600, Черкаський район, Черкаська область (ГБН Г.1-218-182:2011 згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-10-27-000837-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
244ef09ec3064fee88dabd5232ae46b7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.05.2022 19:54
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо проведення закупівлі № UA-2021-10-27-000837-b Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь-Шевченківський - Квітки, км 8+500 – км 10+600, Черкаський район, Черкаська область (ГБН Г.1-218-182:2011 згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), повідомляємо наступне.
Робочий проект (Кошторисна документація) щодо об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240921 Корсунь – Шевченківський – Квітки, км 8+500 – км10+600, Черкаський район Черкаська область», локальні кошториси розраховано згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, СОУ 42.1-37641918-035:2018. Ціни на будівельні та паливно-мастильні матеріали і вартість механізмів прийняті станом на 21 вересня 2021 року. Експертний звіт № 21/0049 – 09/21 від 21 вересня 2021 року.
Загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, адміністративні витрати розраховані згідно СОУ 42.1-37641918-050:2018.
Очікувана вартість об’єкту розрахована на основі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку.
Сума зведеного кошторисного розрахунку становить 15150,000 тис. грн.
Очікувана вартість становить:
- Сума глав 1-8 11679,866 тис. грн.
- Прибуток 213,570 тис. грн.
- Адміністративні витрати 65,265 тис. грн.
- ПДВ 20 % 2391,74020 тис. грн.
- Всього 14350,44120 тис. грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на основі потреби та кошторисної документації.
Щодо публікації інформації на веб-порталі повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником не було оприлюднено зазначену вище інформацію на власному веб-сайті, оскільки останній відсутній. Поряд з цим, визначена п. 4-1 Постанови інформація, не публікувалася на офіційному веб-сайті Черкаської обласної державної адміністрації - головного розпорядника бюджетних коштів.
Пунктом 4 Постанови Кабінету міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Черкаська обласна державна адміністрація є виконавчим органом Черкаської обласної ради, що є органом місцевого самоврядування. Відповідно, вказівка щодо можливості оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення носить для органу місцевого самоврядування не обов’язковий, а рекомендаційних характер. Враховуючи дану обставину, на веб-сайті Черкаської обласної державної адміністрації відсутня згадана вище інформація.
Крім того, звертаємо увагу на процедуру закупівлі, в якій за аналогічних обставин Державною аудиторською службою України не було встановлено порушень за результатами моніторингу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-26-011971-c.