-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи )
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Завершена
4 286 570.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 85 700.00 UAH
мін. крок: 2% або 85 700.00 UAH
Номер:
2daa92fc64344cc48e6ec06ceeddcec2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-02-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2022 00:00
Період моніторингу:
02.05.2022 15:44 - 25.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.05.2022 № 4-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальник Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 02.05.2022 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2021-10-27-001009-a від 27.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію Дочірнього підприємства ПрАТ «НАК «Надра України» «Український геологічний науково-виробничий центр», вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо рішення уповноваженої особи про визначення учасника переможцем процедури відкритих торгів від 26.11.2021 за №ПГВ 21П-126, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір на виконання проектно-вишукувальних робіт з експертизою робочого проєкта по об’єкту: «Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області)» від 07.12.2021 №1330/21.
Період усунення порушень:
06.05.2022 11:34 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2022 11:34
Номер:
de52d355fe8a4996b154b026898b549a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 14:57 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2021-10-27-001009-а від 27.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Укргазвидобування в особі філії «Полтавагазвидобування» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.10.2021 №ПГВ21П-126, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.11.2021 №ПГВ21П-126 зм, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.02.2022.
Період усунення порушень:
29.03.2022 13:29 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 13:29
Запити/Пояснення
Номер:
0dc0298b0a494cd1b1effa8635419c69
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-27-001009-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7945cf1b7ba8470f856cf455631c017b
Назва:
Пояснення від Замовника
Дата опублікування:
23.02.2022 16:24
Опис:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
(Тернопільська обл.)
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит від ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Тернопільська обл.) про надання пояснень, що розміщений 22.02.2022 р. в 15:27 год. в системі PROZORRO на електронному майданчику для проведення процедури електронних торгів www.zakupki.prom.ua (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-27-001009-a) по предмету закупівлі: ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи), повідомляю наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи» визначено Технічними умовами на проектування (додаються), затвердженими головним інженером ГПУ «Полтавагазвидобування». Серед документів закупівлі Замовником також розміщений файл з назвою «Технічний опис.pdf», в якому наведено технічний опис обладнання, що знаходиться на ДПГГК ГС-Тимофіївка та впливає на технічні і якісні характеристики предмета закупівлі. Вказаний документ в електронному вигляді міститься у процедурі закупівлі на сайті замовника https://ugv.com.ua/uk/page/elektronni-zakupivli-prozorro та на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua.
Розрахунок очікуваної вартості даної закупівлі здійснювався згідно внутрішнього нормативного документа замовника - Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №268 від 17.04.2020 р. Серед документів закупівлі Замовником розміщений файл з назвою «Обгрунтування очікуваної вартості.xls», в якому наведений розрахунок очікуваної вартості з використанням комерційних пропозицій потенційних учасників, що надані у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-7:2-2013 з урахуванням змін та доповнень. Вказаний документ в електронному вигляді міститься у процедурі закупівлі на сайті Замовника https://ugv.com.ua/uk/page/elektronni-zakupivli-prozorro та на електронному майданчику https://zakupki.prom.ua.
Разом з тим, просимо врахувати наступну інформацію від Замовника.
Згідно із ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 1 Закону, моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання замовником АТ «Укргазвидобування» (далі - Товариство) вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Однак, Закон чи інші нормативно-правові акти у сфері закупівель не встановлюють обов’язкових вимог щодо порядку обчислення Товариством, як замовником, очікуваної вартості. Не є таким нормативно-правовим актом, який встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість, і Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. N275, оскільки остання має рекомендаційних характер та не є обов’язковою до застосування. При цьому, все ж таки Замовник використовує у своїй закупівельній діяльності її основні терміни та положення.
Звертаємо увагу, і не те, що на Товариство не поширюються вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів», якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядники бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, оскільки не утримується за рахунок державного чи місцевого бюджету, та використовує у своїй діяльності власні кошти (від господарської діяльності підприємства).
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на зазначене нижче.
Статтею 22 ГК України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності.
В рішенні Господарського суду м. Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 р. та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 р., встановлено, що майно, передане НАК «Нафтогаз України» до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування», а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 р.).
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно із ч. 1 ст. 167 ГК України, корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України «Про акціонерні товариства» визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно із ст. 172 ГК України, відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України «Про управління об'єктами державної власності», іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
У той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» (є у вільному доступі на сайті https://ugv.com.ua/) засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство - Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
У згаданому вище рішенні Господарського суду міста Києва по справі №910/10255/13 від 27.06.2013 р., встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме НАК «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ «Укргазвидобування» не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
У постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 р., залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 р. та постановою Верховного Суду України від 20.12.2018 р. по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а тому АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києва від 17.01.2017 р. по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24.10.2017 р., встановлено, що Товариство не відноситься до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки. Крім того, як зазначалось вище, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку із чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно із Законом.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 19 Господарського кодексу України визначено, що незаконне втручання та перешкоджання господарській діяльності суб'єктів господарювання з боку органів державної влади, їх посадових осіб при здійсненні ними державного контролю та нагляду забороняються.
Враховуючи вищенаведене, АТ «Укргазвидобування» не зобов’язане надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так як подібна вимога не може бути встановлена до АТ «Укргазвидобування».
Враховуючи вищевикладене та відсутність на законодавчому рівні обов’язкових для Товариства вимог щодо обґрунтованості визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, отримання зазначеної інформації виходить за предмет моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21П-126_71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Облаштування Тимофіївського НГКР. Реконструкція ДПГГК ГС-Тимофіївка з встановленням блочної компресорної установки (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Великобудищанської ОТГ, Миргородського району, Полтавської області). Проєктно-вишукувальні роботи).
Уповноважена особа
філії ГПУ «Полтавагазвидобування»
АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
Номер:
252c49ee213f433f952c1e356afd8deb
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 19:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.
Номер:
28c0e7ea5d0a4027855bae9515e1c001
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
28.02.2022 08:16
Опис:
Прийнято до уваги, що Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.