-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+000, Золотоніський район, Черкаської області
Завершена
32 350 888.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 161 754.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 161 754.44 UAH
Номер:
ab52d27d4b7d443ab9c153bbe7b59f7c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 10:33 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.04.2022
№ 120
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-10-26-003050-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 4 статті 23, пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 5 статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «ВЕКТОРБУД-ПЛЮС», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог частини 4 статті 23, пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 5 статті 41 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції переможця торгів, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Черкаській області» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 22.10.2021 року № 92, тендерна пропозиція переможця процедури закупівель ТОВ «ВЕКТОРБУД-ПЛЮС», протокол Уповноваженої особи Замовника від 11.11.2021 № 92, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021, договір про закупівлю від 10.12.2021 № 375, додаткові угоди до договору про закупівлю від 10.12.2021 № 1 та від 22.02.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 13.12.2021, від 24.02.2022, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.04.2022, 10.05.2022 та 13.05.2022.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме:
- в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації («Технічне завдання» Додатку № 3 до тендерної документації), містить посилання на конкретні торгові марки/виробників («фреза WIRTGEN 1500 DC», «асфальтоукладач TITAN 423», «асфальтоукладач VOGELE SUPER 2100»), з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання;
- в пункті 4 розділу VI тендерної документації встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, при тому що пункт 2 частини 5 статті 41 Закону, стосується можливості зміни істотних умов договору про закупівлю предметом яких є закупівля товарів, а не робіт, що не відповідає вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 та частини 5 статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
17.05.2022 11:50 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2022 11:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державним підприємством "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
24.05.2022 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
0ae7cb0354e148e7b9657cc4537299e6
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
26.04.2022 12:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+000, Золотоніський район, Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-M-2022-04-21-000023) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4aa2aec4902b4ab8ae1dba65cf8bb1da
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.04.2022 23:49
Опис:
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з проєкту на: «Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+000, Золотоніський район, Черкаської області». Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерстварегіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації. Робочий проект « Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 / Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+ 000, Золотоніський район Черкаська область» розроблений ПП « Віталіна – Райс».
Локальні кошториси розраховано згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно – будівельні роботи, СОУ 42.1-37641918-035 : 2018. Ціни на будівельні та паливно - мастильні матеріали і вартість механізмів прийняті станом на 29 червня 2021 року. Експертний звіт № 29/975-06/21/А ві д 29 червня 2021 року.
Загальновиробничі витрати, кошторисний прибуток, адміністративні витрати розраховані
згідно СОУ 42.1- 37641918-050 :2018.
Очікувана вартість об’екту розрахована на основі зведеного кошторисного розразхунку.
Сума зведеного кошторисного розрахунку становить 33362,025 тис.грн
Очікувана вартість становить:
- Сума глав 1-8 25814,178 тис.грн.
- Прибуток 60,767 тис.грн.
- Адміністративні витрати 34,818 тис.грн
- Ризики 533,888 тис.грн
- Інфляція 515,423 тис.грн
- ПДВ 20 % 26959,074 тис.грн
- Всього 32350,88880 тис. грн.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України Замовник являється саме одержувачем бюджетних коштів. А відтак, враховуючи вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовник не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Номер:
53b160894a594868810c20d5b734d81c
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.05.2022 19:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+000, Золотоніський район, Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-26-003050-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення, чому укладено договір від 10.12.2021 року № 375 пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти такий договір про закупівлю, що суперечить вимогам передбаченим ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
26fa03b543334f3eb0d676ccfcd8ff9a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.05.2022 10:28
Опис:
Відповідно до ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Під час укладання договору у Замовника постала обгрунтована необхідність подовжити строк для укладання договору до 60 днів, про що на підтвердження надаєтсья відповдіне доручення. Виходячи, з цього договір від 10.12.2021 року № 375 був укладений в строки передбачені ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер:
07a9a30b6bc9452ba3f81ade9cdc48fd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.05.2022 10:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Виконання робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 240512 Гладківщина – Бубнівська Слобідка, км 0+000 – км 6+000, Золотоніський район, Черкаської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-26-003050-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Так, Вами 10.05.2022 надано пояснення в якому зазначено, що договір від 10.12.2021 року № 375 був укладений пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю в строки передбачені ч. 6 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку з обгрунтованою необхідністю продовження строку для укладання такого договору до 60 днів.
Прошу, надати обгрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю (підстави, причини) з документальним на те підтвердженням.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b5619e9ff28c441eb57150c6fccfac2e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.05.2022 21:56
Опис:
Повідомивши 11.11.2021 переможцю процедури закупівлі UA-2021-10-26-003050-c про намір укласти договір замовник розпочав процедуру укладення правочину.
Згідно статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проектом договору, який був розміщений при публікації оголошення про проведення закупівлі передбачається наявність у нього додатків, зокрема договірної ціни.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Таким чином, за результатами процедення тендерної процедури сторони мають підписати договір, суттєві умови якого відомі ще на стадії проведення закупівлі, але окремі його положення, зокрема додатки мають бути розроблені та узгоджені сторонами вже безпосередньо після визначення переможця закупівлі, виходячи з умов його тендерної пропозиції. Оскільки договірна ціна є складовою договору від 10.12.2021 року № 375, згідно наведених норм вона має бути узгоджена сторонами.
Оскільки процес узгодження договірної ціни та графіку виконання робіт між сторонами не міг бути здійснений протягом 20 денного стоку з дня визначення переможця, через необхідність проведення неодноразових коригувань відповідних документів та їх повторного узгодження, сторони зваживши, що укласти договір без двосторонньої згоди щодо змісту його додатків неможливо, тобто прични, які перешкоджають його укладенню є обєктивними, скористалися правом на продовження строку укладення договору.
Після досягнення згоди щодо всіх умов договору він був підписаний в межах граничних строків відведених для цього Законодавством. З огляду на вказане Служба не вбачає порушення нею Закону України «Про публічні закупівлі» при продовженні строку укладення договору з переможцем закупівлі UA-2021-10-26-003050-c до 60 днів та укладення такого правочину поза межами 20 денного строку, оскільки причини, які це зумовили є достатніми та обєктивними.