• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в Снятинському ліцеї імені Василя Стефаника Снятинської міської ради вул..Лотоцького 13, м.Снятин Коломийського району, Івано-Франківської області»

Завершена

2 619 413.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 194.00 UAH
Номер: ce458fd5128e4d018c2af3fff894e179
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 24.11.2021 11:22 - 16.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.11.2021 №723 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.11.2021 №723 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-10-26-012127-b 26.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм, встановлених пунктом 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ПП ПВП «Капітальне будівництво» – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Снятинська міська рада (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.10.2021 №152 (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію приватного підприємства проектно-виробниче підприємство «Капітальне будівництво» (далі – ПП ПВП «Капітальне будівництво»), вимогу Замовника про усунення невідповідностей, рішення уповноваженої особи від 19.11.2021 № 166, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2021 року, пояснення Замовника від 01.12.2021 та від 02.12.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 06.12.2021 13:55 - 21.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2021 13:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Вжити заходів щодо недопущення порушення (порушень)законодавства у сфері публічнихзакупівельв подальшому відповідно до ВисновкуУправління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області №UA-M-2021-11-24-000019 по процедурі закупівлі«Капітальний ремонт головного корпусу (заміна віконних та дверних блоків) в Снятинському ліцеї імені Василя Стефаника Снятинської міської ради вул. Лотоцького 13, м. Снятин Коломийського району, Івано-Франківської області» (за ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)), №UA-2021-10-26-012127-b, шляхом включення в тендерні документації подальших процедур закупівель прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 2. Уповноваженій особі повторно ознайомитися з наказомМіністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 15.04.2020 № 710 та пунктом 19 частини другої статті 22 Закону.
Дата публікації звіту: 07.12.2021 15:13

Запити/Пояснення