-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
15 798 259.20
UAH з ПДВ
Номер:
1417ed5bdc824575889a249e1bdf4161
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:41 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-10-26-008802-b 26.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі, установлено порушення пункту 5 частини другої статті 40 Закону;
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: підстави застосування переговорної процедури закупівлі, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: договір від 08.11.2021 № 378/11-21 (далі - Договір), додаткову угоду до Договору від 28.06.2022 № 5, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.07.2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 28.06.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо того, які саме додаткові будівельно-монтажні роботи та їх обсяг, відповідно до робочого проєкту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» Коригування.» та враховуючи дані експертного звіту від 21.10.2021 № 483-Е-21/А ДП «Жилком», необхідно виконати за результатами проведеної переговорної процедури, а також надати локальні кошториси до укладеного договору № 39/03-21 від 29.03.2021.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону запитувану інформацію та документи не надав, чим не довів наявність виняткових умов застосування переговорної процедури закупівлі, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
06.07.2022 19:04 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 19:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
13.07.2022 13:33
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
7b06e501865e488b809fc11b70d0ce4b
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
28.06.2022 17:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-26-008802-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів)
Які саме додаткові будівельно-монтажні роботи та їх обсяг, відповідно до робочого проєкту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» Коригування.» та враховуючи дані експертного звіту від 21.10.2021 № 483-Е-21/А ДП «Жилком», необхідно виконати за результатами проведеної переговорної процедури?
При цьому необхідно надати пояснення (інформацію та документи), зокрема робочий проект, локальні кошториси до укладеного договору № 378-11-21 від 08.11.2021, пояснювальні записки, або інші документи, що підтверджують необхідність застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Також просимо надати локальні кошториси до укладеного договору
№ 39/03-21 від 29.03.2021.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1532f596cc6042048fcbcfaf4e6351c6
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.07.2022 13:43
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Отже, замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі з підстави, передбаченої пунктом п’ятим частини другої статті 40 Закону протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави. За результатами проведення публічної закупівлі 29.03.2021 року між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» № 39/03-21. Пунктом 1.3. Договору передбачено, що склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації. Так в процесі виконання Договору у замовника виникла необхідність в проведені додаткових робіт по вищезазначеному об’єкту, було здійснено коригування робочого проекту, який пройшов експертизу відповідно до чинного законодавства України. Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закон України “Про публічні закупівлі” департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження необхідності виконання додаткових аналогічних робіт автором проекту було надано висновок по об’єкту, де зазначена наявність передумов проведення переговорної процедури.
Номер:
7dce1c26faf9488a9ba0ccf585de7ee3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-12-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.04.2022 00:00
Період моніторингу:
13.04.2022 08:42 - 07.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.04.2022 № 149
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2022 № 149.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-26-008802-b, 26.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2584-2022 від 31.03.2022.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання інформації/документів у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-26-008372-b), оприлюднені в електронній системі закупівель документи щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету від 26.10.2021 №1; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 08.11.2021 №378/11-21; опубліковану під час моніторингу Замовником інформацію на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2021-10-26-008802-b проведено на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
При цьому, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено, що 29.03.2021 за результатами процедури відкритих торгів між Замовником та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» було укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033, однак, у ході виконання робіт за договором виникли додаткові будівельно–монтажні роботи, не передбачені проектом з капітального ремонту фасаду будівлі.
Відповідно до інформації, наведеної в опублікованому Замовником в електронній системі закупівель Експертному звіті (позитивний) №483-Е-21/А від 21.10.2021 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033». Коригування» (далі – Експертний звіт №483-Е-21/А) до робочого проекту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» входили роботи по підвалу, фасадах, покрівлі (із наведенням в Експертному звіті №483-Е-21/А переліку видів робіт), а також роботи по генеральному плану (демонтаж існуючого покриття та влаштування відмостки).
Одночасно, в Експертному звіті №483-Е-21/А зазначено, що коригуванням робочого проєкту передбачено, зокрема, зміну архітектурно-планувальних рішень в частині влаштування автомобільних проїздів, розширення автомобільної дороги, зміна конструкції автомобільної дороги, благоустрій території.
Проведеним під час моніторингу аналізом наявної у вільному публічному доступі в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за ID: UA-2021-02-24-014022-b за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), встановлено, що за Технічним завданням (Додаток 7 до тендерної документації) за вказаним предметом закупівлі передбачалося проведення загальнобудівельних робіт (утеплення покрівлі, утеплення фундаментів та фасадів, конструкції сходів та приямків, конструкції посилення, внутрішня дощова каналізація К2, зовнішні мережі водовідведення, благоустрій території).
До укладеного за результатами вищевказаної процедури закупівлі (UA-2021-02-24-014022-b) договору №39/03-21 від 29.03.2021 додано (опубліковано в електронній системі закупівель), зокрема, договірну ціну на будівництво об’єкта «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що здійснюється в 2021 – 2022 роках». Локальні кошториси, у яких вказано конкретні види робіт за вказаним договором, не опубліковано.
За результатами досліджуваної переговорної процедури закупівлі (UA-2021-10-26-008802-b) в електронній системі закупівель Замовником опубліковано укладений договір від 08.11.2021 №378-11-21 щодо виконання додаткових будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту за об’єктом «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» (без зазначення «Коригування»).
До вказаного договору додано, зокрема, договірну ціну на будівництво об’єкта «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що здійснюється в 2021 – 2022 роках». Локальні кошториси, у яких вказано конкретні види робіт за вищевказаним договором, не опубліковано.
Відповідно до норми частини п'ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель
Щодо невідповідності у назві предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані та інших документах щодо закупівлі UA-2021-10-26-008802-b (не зазначено «Коригування») найменуванню робочого проекту за об’єктом будівництва та експертному звіту №483-Е-21/А у наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що відповідно по п.8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.11.2011 №45 назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва, отже, назва предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані та інших документах відповідає завданню на проектування.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо підтвердження обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі, а саме підтвердження того, що роботи, які будуть виконуватись за переговорною процедурою закупівлі, є додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору, під час моніторингу Замовником повідомлено, що за результатами проведення публічної закупівлі 29.03.2021 року між Замовником та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» № 39/03-21, пунктом 1.3 якого передбачено, що склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації.
Крім того, у поясненні вказано, що в процесі виконання вищевказаного договору у Замовника виникла необхідність в проведені додаткових робіт по вищезазначеному об’єкту, було здійснено коригування робочого проекту, який пройшов експертизу відповідно до чинного законодавства України, на підтвердження необхідності виконання додаткових аналогічних робіт автором проекту було надано висновок по об’єкту, де зазначена наявність передумов проведення переговорної процедури.
Водночас, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання до моніторингу (шляхом опублікування в електронній системі закупівлі) локальних кошторисів до укладеного за результатами досліджуваної переговорної процедури закупівлі договору №378-11-21 від 08.11.2021 такі документи на порушення частини п'ятої статті 8 Закону Замовником надані не були.
Враховуючи вищевикладене, на підставі наявної в електронній системі закупівель інформації та наданих під час моніторингу Замовником пояснень дослідити питання обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі (а саме щодо того, що роботи за переговорною процедурою закупівлі є додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору на виконання робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033) під час моніторингу не видалось за можливе.
Період усунення порушень:
02.05.2022 16:47 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2022 16:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження прийняті та будуть враховані при подальшій публікації закупівель.
Дата публікації звіту:
09.05.2022 11:09
Запити/Пояснення
Номер:
ffb07c5d94b845d299c193136380bdc9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2022 09:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-26-008802-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
0dcdd2b328cd49f383504d8716f7a84f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.04.2022 12:45
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
повідомляємо наступне:
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ)
Технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом.
Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Номер:
9ac127e638ad4d8496ce574e7bc7b4f1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2022 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-26-008802-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2021-10-26-008802-b проведено на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону (Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
При цьому, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено, що 29.03.2021 за результатами процедури відкритих торгів між Замовником та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» було укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033, однак, у ході виконання робіт за договором виникли додаткові будівельно–монтажні роботи, не передбачені проектом з капітального ремонту фасаду будівлі.
Відповідно до інформації, наведеної в опублікованому Замовником в електронній системі закупівель Експертному звіті №483-Е-21/А від 21.10.2021 щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033». Коригування» (далі – Експертний звіт №483-Е-21/А) до робочого проекту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» входили роботи по підвалу, фасадах, покрівлі (із наведенням в Експертному звіті №483-Е-21/А переліку видів робіт), а також роботи по генеральному плану (демонтаж існуючого покриття та влаштування відмостки).
Одночасно, в Експертному звіті №483-Е-21/А зазначено, що коригуванням робочого проєкту передбачено, зокрема, зміну архітектурно-планувальних рішень в частині влаштування автомобільних проїздів, розширення автомобільної дороги, зміна конструкції автомобільної дороги, благоустрій території.
В електронній системі закупівель Замовником опубліковано укладений за результатами переговорної процедури закупівлі UA-2021-10-26-008802-b договір від 08.11.2021 №378-11-21 щодо виконання додаткових будівельно-монтажних робіт з капітального ремонту за об’єктом «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» (без зазначення «Коригування»).
До вказаного договору додано, зокрема, договірну ціну на будівництво об’єкта «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033 (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), що здійснюється в 2021 – 2022 роках». Локальні кошториси, у яких вказано конкретні види робіт за вищевказаним договором, не опубліковано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо невідповідності (не зазначено «Коригування») назви предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані та інших документах щодо закупівлі UA-2021-10-26-008802-b найменуванню робочого проекту за об’єктом будівництва та експертному звіту №483-Е-21/А.
2. Надати інформацію щодо підтвердження обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі, а саме підтвердження того, що роботи, які будуть виковуватись за переговорною процедурою закупівлі, є додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору на виконання робіт з капітального ремонту з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033.
3. Надати до моніторингу (шляхом опублікування в електронній системі закупівлі) локальні кошториси до укладеного договору №378-11-21 від 08.11.2021.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
68d587eb04ed4e669e5cebeda46e7759
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.04.2022 14:43
Опис:
Відповідно по п.8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 № 45 назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва.
Отже, назва предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані та інших документах відповідає завданню на проектування, а саме без слова «Коригування»
Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до частини першої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Перелік умов для застосування переговорної процедури визначений частиною другою статті 40 Закону, зокрема якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Отже, замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі з підстави, передбаченої пунктом п’ятим частини другої статті 40 Закону протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та за умови обґрунтування такої підстави. За результатами проведення публічної закупівлі 29.03.2021 року між Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – департамент) та ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» укладено договір на виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту «Капітальний ремонт з утепленням фасаду будівлі КСНЗСП “ДВУФК” ДОР” за адресою: вулиця Гладкова, 39, м. Дніпро, 49033» № 39/03-21. Пунктом 1.3. Договору передбачено, що склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі будівництва у разі внесення змін до проектної документації. Так в процесі виконання Договору у замовника виникла необхідність в проведені додаткових робіт по вищезазначеному об’єкту, було здійснено коригування робочого проекту, який пройшов експертизу відповідно до чинного законодавства України. Керуючись п. 5 ч. 2 ст. 40 Закон України “Про публічні закупівлі” департаментом проведено переговорну процедуру закупівлі з підстави виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
На підтвердження необхідності виконання додаткових аналогічних робіт автором проекту було надано висновок по об’єкту, де зазначена наявність передумов проведення переговорної процедури.