-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-276_31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень)
Завершена
6 022 356.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 120 000.00 UAH
Номер:
623d17182e4a4081888ad346e2a9f598
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-28-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.06.2022 00:00
Період моніторингу:
29.06.2022 13:30 - 21.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.06.2022 № 171
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 28.06.2022 № 171
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2021-10-26-007040-b АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура (Настельні світильники) 6 022 356,24 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення ч. 5 ст. 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 02.11.2021 № 043, тендерні пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН», ТОВ «ДАНАЯ ХОЛДИНГ», ТОВ «ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «АЛЬФА-ПОСТАВКА», ТОВ «РЕЙ ОПТІКС» та ПП «Боярські ряди», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.12.2021 № 21Т-276, від 20.01.2022 № 016 та від 20.01.2022 № 21Т-276, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2022, договір від 07.02.2022 № УГВ 568/30-22, додаткова угода № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.07.2022 року.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. При цьому, згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Пінічний фіс Держаудитслужби 30.06.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) .
Однак, Замовник у відповіді на запит органу державного фінансового контролю від 05.07.2022 року не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, чим недотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
18.07.2022 10:08 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 10:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ за результатами проведеного моніторингу закупівлі 21Т-276-31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень) ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007040-b
Дата публікації:
27.07.2022 16:52
Дата відкриття провадження:
15.08.2022 12:00
Номер відкриття провадження:
640/11562/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень), 21Т-276, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-10-26-007040-b
Дата публікації звіту:
19.07.2022 08:22
Запити/Пояснення
Номер:
fcfab6fc5ef44002a42facce2a4eb662
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
30.06.2022 12:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
93fe4bbf4ff64175a22230d1456bcb93
Назва:
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Дата опублікування:
05.07.2022 08:51
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (Світильники для адміністративних приміщень), 21Т-276, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-10-26-007040-b