• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення по пр. Маяковського 26-А

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 498392c96b89475d9a1d25bbdb3982dd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 16:30 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 66 UA-2021-10-25-003413-a 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, dasabulanmonitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «ДАРБУД», ТОВ «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ», ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД», ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянського районного у місті Києві Центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.10.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «ДАРБУД» (далі – ПП «ДАРБУД»), товариства з обмеженою відповідністю «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» (далі – ТОВ «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЙМ ОФ БІЛД» (далі – ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД»), товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.11.2021 № 29, від 16.11.2021 № 30, від 19.11.2021 № 31, від 22.11.2021 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, договір підряду від 06.12.2021 № 21 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 14.12.2021 № 1, додаткова угода до Договору від 16.12.2021 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.01.2022.
Період усунення порушень: 03.02.2022 15:04 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 15:04

Запити/Пояснення