-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення по пр. Маяковського 26-А
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
498392c96b89475d9a1d25bbdb3982dd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-11-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2022 00:00
Період моніторингу:
11.01.2022 16:30 - 02.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2021-10-25-003413-a 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «ДАРБУД», ТОВ «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ», ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД», ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянського районного у місті Києві Центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.10.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «ДАРБУД» (далі – ПП «ДАРБУД»), товариства з обмеженою відповідністю «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ» (далі – ТОВ «Будівельна група «ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ТАЙМ ОФ БІЛД» (далі – ТОВ «ТАЙМ ОФ БІЛД»), товариство з обмеженою відповідальністю «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.11.2021 № 29, від 16.11.2021 № 30, від 19.11.2021 № 31, від 22.11.2021 № 32, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, договір підряду від 06.12.2021 № 21 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 14.12.2021 № 1, додаткова угода до Договору від 16.12.2021 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.01.2022.
Період усунення порушень:
03.02.2022 15:04 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2022 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
19c4e56b6f784d3796d68a85590d60ea
Назва:
Про
Дата опублікування:
14.01.2022 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту приміщення по пр. Маяковського 26-А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-003413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
406af7b063df4bdcbc2956ad50848aca
Назва:
Надання відповіді на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
19.01.2022 16:30
Опис:
Замовнику Деснянському районному у місті Києві Центру фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» (ідентифікаційний код 33228613) 14.01.2022 надійшов запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-25-003413-a (далі Закупівля), на отримання пояснень (інформації та документів) стосовно того, яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Крім того, запитано надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Деснянський районний у місті Києві Центр фізичного здоров`я населення «Спорт для всіх» відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надає відповіді на поставлені запитання.
ПО першому запитанню Замовник повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 807. Відповідно до пункту 4 даного Наказу, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно з нормами законодавства, будівельні роботи виконуються на підставі розробленої та затвердженої проектної документації, яка пройшла експертизу.
Проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, організаційні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва (п 3.17 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарств України від 04.06.2014 № 163).
Замовником було складено дефектний акт на капітальний ремонт приміщення за адресою пр. Маяковського, 26-а (підвальне приміщення), яким було підтверджено, що матеріальний об’єкт (будівля) потребує ремонту та зазначено перелік робіт, що їх необхідно виконати з цією метою (додається).
Так, за складеним дефектним актом на капітальний ремонт приміщення за адресою пр. Маяковського, 26-А (підвальне приміщення) була розроблена проектна документація, що отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ЕкспертБудКонсалт» № 0344-6051-21/ЕБК/В від 05.11.2021 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за дефектним актом (додається).
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник в тендерній документації на Закупівлю зазначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам з поміткою, що у тих випадках, коли у технічному завданні містяться посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент».
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі грунтуються на дефектному акті на Капітальний ремонт приміщення по пр. Маяковського, 26 А (підвальне приміщення).
Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі було здійснено Замовником відповідно до пунктів 22, 27 частини першої ст. 1 та п. 1 ст. 3 Закону, абзацу 2 п. 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними складеного дефектного акта на «Капітальний ремонт приміщення пр. Маяковського 26 А (підвальне приміщення)».
Щодо розміру бюджетного призначення, повідомляємо наступне.
Рішенням Київської міської ради від 07.10.2021 № 2730/2771 було внесено зміни до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки. Даним Рішенням було, зокрема, передбачено фінансування забезпечення діяльності місцевих центрів фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення регіону у розмірі 2 000 тис. гривень (додається).
Згідно з довідкою про зміни до кошторису на 2021 рік (додається) від 21.10.2021 (зареєстровано та взято на облік Управлінням Державної казначейської служби України в Деснянському районі м. Києва 23.10.2021) Центр фізичного здоров`я населення "Спорт для всіх" отримує надходження до спеціального фонду з місцевого бюджету у розмірі 2 000 000 грн за кодом 3132 - капітальний ремонт інших об’єктів. Також надаємо довідку про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2021 рік та зведення показників спеціального фонду кошторису на 2021 рік.
Отже, Замовник оголосив процедуру закупівлі одразу після виділення коштів на капітальний ремонт відповідного приміщення.
Додатком 3 до тендерної документації передбачалось, що до ціни пропозиції учасниками надаються розрахунки які є її складовими, а саме: локальний кошторис та підсумкова відомість ресурсів.
Укладення договору з переможцем відкритих торгів ТОВ «ЕСТЕТ-ПРОЕКТ» відбулось 06.12.2021. Ціна договору становила 1 822 999 грн.
На друге питання, стосовно вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник повідомляє наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Пунктом 4.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 рекомендується органам місцевого самоврядування, зокрема, забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання даного пункту Деснянський районний у місті Києві Центр фізичного здоров`я населення "Спорт для всіх" забезпечено оприлюднення відповідної інформації на сайті Київаудит.
Наводимо посилання за яким можна ознайомитись з інформацією про вказану закупівлю https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/AFD5A1829D350819C2257F22004E7D63?OpenDocument,.
Додатки:
Дефектний акт на капітальний ремонт приміщення за адресою пр. Маяковського, 26-а (підвальне приміщення);
Витяг з Рішення Київської міської ради від 07.10.2021 № 2730/2771;
Довідка про зміни до кошторису на 2021 рік від 21.10.2021;
Довідка про зміни до плану спеціального фонду бюджету на 2021 рік;
Зведення показників спеціального фонду кошторису на 2021 рік;
Експертний звіт ТОВ «ЕкспертБудКонсалт» № 0344-6051-21/ЕБК/В від 05.11.2021.