-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)
Категорія замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами). Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України».
Завершена
6 765 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
8b5c92beadd54534a09d8b8a28f05d6f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2021 00:00
Період моніторингу:
03.12.2021 11:31 - 25.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
02.12.2021 № 597
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2021 № 003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.12.2021 № 597
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2021-10-25-003258-а 25.10.2021 Департамент капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (код 04054091) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та житлово-комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-10-25-011800-b, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.10.2021 № 777, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 25.10.2021; Договір про закупівлю робіт від 08.11.2021 № ZP04_08/1, Додаткова угода до Договору про закупівлю робіт від 08.11.2021 № ZP04_08/1 від 08.11.2021 № 1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 20.12.2021 та 23.12.2021 через електронну систему закупівель.
Відповідно до даних електронної системи закупівель підставою для проведення переговорної процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область за номером UA-2021-10-25-003258-a Замовником визначено виникнення необхідності у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону визначено один із випадків застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. При цьому закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отриманого 23.12.2021 через електронну систему закупівель встановлено, що основний договір про закупівлю від 04.03.2020 р. № ZP04_08 укладений за результатами проведення тендера UA-2020-01-28-002472-b.
Аналізом інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель, підтверджено укладання основного договору про закупівлю від 04.03.2020 р. № ZP04_08 за результатами проведення тендера UA-2020-01-28-002472-b, сума укладеного договору складає 67 650 000, 00 гривень.
Таким чином, сума укладеного за переговорною процедурою UA-2021-10-25-003258-a Договору про закупівлю робіт від 08.11.2021 № ZP04_08/1 не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
24.12.2021 14:29 - 31.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2021 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
f9586de6196f445095d23b550c1760e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2021 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-003258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
70ab21657bfa49b5aefab46259a56919
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.12.2021 11:51
Опис:
Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 15.12.2021 14:19., в рамках триваючого моніторингу ID : UA-M-2021-12-03-000020 опублікованого від 03.12.2021 11:31 Автор: Державна аудиторська служба України (Назва організації Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)),стосовно переговорної процедури, на закупівлю підрядних робіт: «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-003258-a.)
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, а також відповідно до ч. 5. ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті, а саме:
- очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до відкоригованої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ;
- обґрунтування розміру бюджетного призначення, визначено на підставі кошторисного розрахунку. Дана закупівля розрахована на 2021-2022 роки. Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України»;
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування проектних рішень для завершення проекту. Відповідно, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, експертний звіт від 09.09.2021 року № 08-0169/01-21 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області. На підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме: «після укладення договору про закупівлю» у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області
- https://www.mlt.gov.ua/?r=posts.client.view&id=1239
Додаток:
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Експертний звіт від 09.09.2021 року № 08-0169/01-21 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області
Номер:
a5ed00add2c84cf4a6f7873cc578651e
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
20.12.2021 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-003258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі Замовником зазначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З огляду на зазначене просимо надати інформацію щодо (ID) процедури закупівлі (тендера) в електронній системі закупівель, за яким укладено основний договір про закупівлю та надати основний договір про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та виконується ТОВ "АБЗ ПРОМБУД".
2. Просимо пояснити причини необхідності в додаткових аналогічних роботах по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» та чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових аналогічних робіт?
3. Просимо пояснити, які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
392b1937d88741b096c732fab3c0d5fe
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.12.2021 17:48
Опис:
Пояснення на Запит до моніторингу.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» (коригування)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-25-003258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Тендерним комітетом департаменту капітального будівництва та житлово- комунального господарства Мелітопольської міської ради Запорізької області, надаються пояснення, а саме:
1. Інформація щодо (ID) процедури закупівлі (тендера) в електронній системі закупівель, за яким укладено основний договір про закупівлю -
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-28-002472-b;
2. Основний договір про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та виконується ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"- надається;
3. Стосовно причин необхідності в додаткових аналогічних роботах по об’єкту «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15, вул. Гризодубової, 54 м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт» пояснюємо наступне, що під час виконання будівельних робіт, сторонами договору підряду було визначено необхідність коригування проектних рішень для завершення проекту, з метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване нове завдання на коригування робочого проекту. Проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, експертний звіт від 09.09.2021 року № 08-0169/01-21 Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Запорізькій області.
4.Які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором?
Пояснення:
Щодо переліку закупівлі додаткових робіт зазначаємо, що Закон не містить будь-яких обмежень та вимог саме щодо переліку додаткових робіт, отже, замовник самостійно приймає рішення щодо необхідності здійснення даної закупівлі, керуючись вимогами публічного законодавства.
Коригyванням проектних рiшень передбачаеться уточнення об'ємiв робiт з внутрiшнього опорядження примiщень, зовнiшнiх iнженерних мереж , змiна опорядження фасаду на декоративну штукатурку та частково НРL-панелі збiльшення об'ємiв благоустрою (улаштування футбольного поля, пiшохiдних дорiжок, зеленої зони)