• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)

"Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами) Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Найменування: Ямницька сільська рада.Код згідно з ЄДРПОУ:04356461 Місцезнаходження:Україна, Івано-Франківська область, с.Ямниця,вул.Галицька,36, 77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету.

Завершена

3 515 718.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 578.59 UAH
Номер: 3d6ccf7223474304ad2f4f29779ad719
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 19:23 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2021-10-25-002448-c 25.10.2021 ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (код ЄДРПОУ 04356461) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та зміни до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Ямницької сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 25.10.2021р. №73), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Стасінчук Наталія Василівна, протокол щодо визначення переможця від 15.11.2021р. №88, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2021, договір на виконання робіт від 02.12.2021р. №1054, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.04.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-25-002448-с встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ФОП Стасінчук Наталія Василівна відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень: 20.04.2022 15:07 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.04.2022 15:07

Запити/Пояснення