-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
"Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с.Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської області" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва (зі змінами) Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Найменування: Ямницька сільська рада.Код згідно з ЄДРПОУ:04356461 Місцезнаходження:Україна, Івано-Франківська область, с.Ямниця,вул.Галицька,36, 77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету.
Завершена
3 515 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 578.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 578.59 UAH
Номер:
3d6ccf7223474304ad2f4f29779ad719
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-04-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
04.04.2022 19:23 - 27.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 20 UA-2021-10-25-002448-c 25.10.2021 ЯМНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (код ЄДРПОУ 04356461) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та зміни до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Ямницької сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 25.10.2021р. №73), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Стасінчук Наталія Василівна, протокол щодо визначення переможця від 15.11.2021р. №88, повідомлення про намір укласти договір від 15.11.2021, договір на виконання робіт від 02.12.2021р. №1054, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.04.2022.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-25-002448-с встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника ФОП Стасінчук Наталія Василівна відповідає умовам тендерної документації Замовника, умови договору відповідають умовам тендерної пропозиції переможця.
Період усунення порушень:
20.04.2022 15:07 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
a5991e2768fd45b4bb631be7047c6264
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.04.2022 20:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6c9c30858bb44518a4f13f1582816e8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 15:11
Опис:
Ямницька сільська рада (надалі - Замовник) у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі “Капітальний ремонт (заміна) частини дахової покрівлі в приміщенні Павлівського ліцею в с. Павлівка, Ямницької сільської ради, Івано-Франківського району, Івано-Франківської обл.” (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” ( 45261910-6 - Ремонт дахів) (UA-2021-10-25-002448-c) пояснює наступне.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості .
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішень сесії Ямницької сільської ради від 11.03.2021р. “Про внесення змін до бюджету Ямницької сільської територіальної громади на 2021 рік” та “Про спрямування залишку коштів загального та спеціального фондів сільського бюджету”, з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (зі змінами) відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 30.06.2021 №30/690-06/21/А).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 5 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://yamnytsya-otg.if.ua/wp-content/uploads/2021/11/Павлівський-ліцей.pdf.