Послуги з охорони рухомого майна Львівської дирекції АТ "Укрпошта"
Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769 . Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Завершена
5 024 799.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 124.00 UAH
Період моніторингу:29.11.2022 13:26 - 21.12.2022 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2022 № 44-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
28.11.2022 № 44-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-25-013703-b, 25.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «АЛМАЗ-2005» (далі – ПП «АЛМАЗ-2005»), товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) «АЛЬФА СБ», ТОВ «САТИШ», ТОВ «Агентство безпеки «Легіон-Київ»; протокольне рішення від 15.12.2021 №3; пояснення та документи Замовника, отримані 05.12.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ПП «АЗМАЗ-2005» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.12.2021 №2599; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:12.12.2022 12:51 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:12.12.2022 12:51
Запити/Пояснення
58460
Номер:61c87a4f4a1c459fb51fb2a582ed5b5a
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:01.12.2022 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.12.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 gu1990@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-25-013703-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-10-25-013703-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
58720
Номер:05052cbe0c57416d8c5dc5077cbe8a6b
Назва:Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:05.12.2022 14:10
Автор:ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
×
Код ЄДРПОУ:
22336769
Контактна особа:
Бедрій Роман Михайлович 380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua
Адреса:
79000, Україна, Львівська область, Львів, 79000, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
1. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого на момент оголошення даної процедури в АТ «Укрпошта» Положення «Про організацію закупівель». Розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг, має вираховуватись: на основі не менше трьох пропозицій потенційних постачальників щодо послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій. Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуг надіслані запити спеціалізованим компаніям на надання комерційних пропозицій щодо надання відповідних послуг.
Очікувана вартість розрахована шляхом оцінки комерційних пропозицій потенційних постачальників послуг, відповідно до яких вартість 1 люд/год охорони становить: у ТОВ "АЛЬФА_СБ" – 47,00 грн/год з ПДВ (6 055 527,00 грн. за 128 841 люд/год), у ПП "Алмаз-2005" – 45,00 грн/год без ПДВ (5 797 845,00 грн за 128 841 люд/год), у ТОВ "Охоронна агенція «ПАРТНЕР БЕЗПЕКА» – 45,00 грн/год без ПДВ (5 797 845,00 грн за 128 841 люд/год).
Відповідно до графіку, зазначеного у Технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) та проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації), загальна кількість людино/годин становить – 128 841. Отже, згідно пропозицій середньо-ринкова вартість становить: 5 883 739,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі була обрана нижче середньо-ринкової на підставі п. 1.3 Наказу № 328 «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності» від 29.09.2021 року, відповідно до якого, формування очікуваної вартості послуг з охорони майна на 2022 рік здійснювалась з розрахунку 39,00 (тридцять дев’ять) гривень за одну годину охорони одним співробітником з урахуванням ПДВ. Враховуючи вищевикладене, очікувана вартість закупівлі становить – 5 024 799,00 грн. з урахуванням ПДВ. (Комерційні пропозиції додаються).
Очікувана вартість закупівлі передбачена фінансовим планом підприємства та річним планом закупівель на 2022 рік та сформована шляхом моніторингу середньо-ринкових цін на аналогічні та подібні послуги.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється відповідно до Наказу № 328 «Про закупівлю послуг суб’єктів охоронної діяльності» від 29.09.2021 року, з метою підвищення ефективності діяльності АТ «Укрпошта» та забезпечення схоронності майна Товариства, охорони рухомого майна філій у 2022 році. Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Обрані технічні та якісні характеристики послуг, які закуповуються, повністю відповідають потребам замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі. Обсяги формувалися відповідно до існуючої потреби у 2022 році. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 зі змінами (далі – Постанова) АТ «Укрпошта» організовано, з використанням можливостей електронних майданчиків, на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі «Закупівлі» розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі. (Пошук за ідентифікатором UA-2021-10-25-013703-b, посилання https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli, у віджеті від майданчику «Смарт тендер»). Надаємо скрін з відповідною інформацією.
Уповноважена особа КЕП Р.М. Бедрій