• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Волошкова в с. П. Лисіївка Калинівського району Вінницької області», (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»)

Завершена

3 142 852.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 47 142.78 UAH
Номер: 9a7c079a002f4fa1a604157dbf0a6831
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.04.2022 14:50 - 13.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2022 №2-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 31 березня 2022 року №003100-18/2584-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.04.2022 №2-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2021-10-25-013026-b 25.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу з питань управління комунальною власністю Калинівської міської ради на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 25 жовтня 2021 року №77), тендерну пропозицію ТОВ «Леон-Ш», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 листопада 2021 року №86, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 03 грудня 2021 року №228, та пояснення від 26 квітня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 02.05.2022 11:43 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2022 11:43

Запити/Пояснення